Jag har varit i kontakt med polisen i Västerås dels om missförhållanden hos västerås sjukhus, där en person inte får adekat vård ( Se tidigare trådar:
(FB) Västerås Hjärtmottagning hindrar patient från vård av hjärt infarkt (FB) Tolkning av ekg)
Under samma tid har det varit inbrott i mitt hem och en person som kommit hem till mig med kniv för att ge sig på mig när jag varit själv. Jag filmade personen och där mannen säger att han ska ta konsekvänserna etc, men polisen står bara och kollar på och gör inget.
Sedan har polisen i Västerås stannat mig i min bil 5 gånger under senaste året för körkorts kontroll( Vilket dem faktiskt har rätt till), men sen ska dem ha mig att blåsa utan antydan på fyllekörning, när jag påpekar det här blir polisen aggresiv och vill typ slåss. Dem har känt till att jag befunnit mig i sårbart läge och hjärtproblematik.
Jag har efter det gjort anmälan till jo som ligger där mot polisen då det i mina ögon är trakaserier och polis brutalitet från polisen sida.
Vad tror ni som har kännedom om polisen i Västerås att det beror på? Är dem helt korrupta eller?