2024-06-03, 20:34
Medlem
Nu i svensk tappning!

Har inte sett detta program s vet inte riktigt vad jaga kan frvnta mig men med nedan deltagare knns det som himla mycket drama!? Vad tror ni om upplgget?

DELTAGARNA I "THE CHALLENGE" P TV4

Frn Farmen: Jens Thomas Rnnqvist, 36 r, Ume; Jennifer Schill, 34 r, Linkping; Viktor Bergstrm, 30 r, Varberg; Helen Fransson, 29 r, Gteborg; Alexander Segerstrm, 33 r, Stockholm

Frn Robinson: Olivia Baldwin, 29 r, Stockholm; Cruise Ferreira, 26 r, Forsvik/Karlsborg; Sandra Cucarano, 27 r, Stockholm; Valentino Demina, 33 r, Stockholm; Fabian Thingwall, 39 r, Stockholm; Greta Pierre, 25 r, Stockholm; Isabella Resmark, 28 r, ngelholm; Joanna Swica, 36 r, Stockholm.

Frn Bachelor: Elvira Svensson, 25 r, Stockholm; Emmy Rnning, 30 r, Falun.

Frn Bachelorette: Joshua Akena, 32 r, Stockholm; Carl Bengtsson, 38 r, Bors.
Citera
2024-06-03, 22:13
Medlem
Jag r otroligt less p sdana hr program.

En av anledningarna till att jag slutade kolla p TV4 fr 10-15 r sedan.
Citera
2024-06-03, 22:38
Medlem
mikaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whothefuckisme
Nu i svensk tappning!

Har inte sett detta program s vet inte riktigt vad jaga kan frvnta mig men med nedan deltagare knns det som himla mycket drama!? Vad tror ni om upplgget?

DELTAGARNA I "THE CHALLENGE" P TV4

Frn Farmen: Jens Thomas Rnnqvist, 36 r, Ume; Jennifer Schill, 34 r, Linkping; Viktor Bergstrm, 30 r, Varberg; Helen Fransson, 29 r, Gteborg; Alexander Segerstrm, 33 r, Stockholm

Frn Robinson: Olivia Baldwin, 29 r, Stockholm; Cruise Ferreira, 26 r, Forsvik/Karlsborg; Sandra Cucarano, 27 r, Stockholm; Valentino Demina, 33 r, Stockholm; Fabian Thingwall, 39 r, Stockholm; Greta Pierre, 25 r, Stockholm; Isabella Resmark, 28 r, ngelholm; Joanna Swica, 36 r, Stockholm.

Frn Bachelor: Elvira Svensson, 25 r, Stockholm; Emmy Rnning, 30 r, Falun.

Frn Bachelorette: Joshua Akena, 32 r, Stockholm; Carl Bengtsson, 38 r, Bors.
Lter som en klassisk blandning av blattar och vanliga muppar/influencers som gr dumma saker tillsammans framfr kameran, perfekt fr TV4s hjrndda publik, som tom stavar fel i rubriken.
Skulle hellre dra ut mina fingernaglar med tng n att titta p denna skit, som dessutom avbryts av reklam. Helvetet p jorden.
Citera
2024-06-04, 15:47
Medlem
VespulaGermanicas avatar
Ngon som sg Nyhetsmorgons intervju dr programledaren satt med deltagarna Joanna Swica och Viktor Bergstrm?

Noterade att Joanna gjorde bort sig i slutet av intervjun och mer eller mindre avsljade att hon inte vinner.

https://youtu.be/x-TVCamhriQ?t=673
Citera
2024-07-07, 16:49
Medlem
thrasherradios avatar
Premirdatum ngon?
Citera
2024-07-07, 17:25
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thrasherradio
Premirdatum ngon?

The Challenge Sverige r ett kommande svenskt lekprogram som har premir p TV4 och TV4 Play den 12 augusti 2024.

Google r rtt bra ibland.
Citera
2024-07-25, 09:04
Medlem
Ls en bok istllet 🙂 om programmet hade handlat om att vinna en tvling nd . Men de verkar vara et gng medie kta wannabees som r dr fr at skapa ovnskap och drama. Inget nytt under solen p tv4
Citera
2024-07-26, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SirapsLimpan11
Ls en bok istllet 🙂 om programmet hade handlat om att vinna en tvling nd . Men de verkar vara et gng medie kta wannabees som r dr fr at skapa ovnskap och drama. Inget nytt under solen p tv4
Det kallas tv, det r vad folket vill se inte ngot pk skrp. Tror det kan bli en del drama i detta program
Citera
2024-08-03, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VespulaGermanica
Ngon som sg Nyhetsmorgons intervju dr programledaren satt med deltagarna Joanna Swica och Viktor Bergstrm?

Noterade att Joanna gjorde bort sig i slutet av intervjun och mer eller mindre avsljade att hon inte vinner.

https://youtu.be/x-TVCamhriQ?t=673

Sg den ocks, men hon r fr mediaskillad fr att gra en sdan tabbe s tror hon vet precis vad hon sger. Men men, oavsett s ser jag framemot programmet. Lyssnade p en podd dr hon var med och det hade tydligen varit mer drama n Robinson.
Citera
2024-08-08, 17:17
Medlem
Ska bli kul att se Viktor frn Farmen igen. Gillar dock inte TV4, en riktig skitkanal.
Citera
2024-08-09, 06:51
The Challenge har premir p TV4 och TV4 Play den 12 augusti.

Ett gng deltagare som inte passar in i ngot annat program.

Och vissa gr vad som helst fr att f synas i Tv en stund.
Sandra Cucarano akutopererad fr cancer veckan innan inspelning p Cypern.
Trots avrdan att vara med i The Challenge, som innehller flera fysiskt tuffa
utmaningar, varav flera i vatten vilket innebr infektionsrisk, kte hon dit.
Jag bldde i ofantliga mngder. Jag fick ha de strsta bindorna p mig.
https://www.expressen.se/noje/sandra...the-challenge/
Citera
2024-08-11, 21:05
Medlem
Kellywomans avatar
Vad gller fr regler i denna gruppen? Fr man spoila om man kolllar TV4plus?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in