2024-06-03, 23:00
Medlem
FannyFruxos avatar
Kan det inte helt enkelt vara så, att de där damerna hade förväntningar om någonting mer- men så blev det inte så- vilket i förlängningen har skett till den där gruppen? Skriver de att det är en "fuckboy". Ptja. Båda ville väl idka frivillig kroppssamhörighet. Men att hänga ut den andra för det, anser i alla fall jag, är omoraliskt.
- Tänkte kvinnorna att de skulle ligga med en man, och sedan få gräset krattat?

Jaja, den dagen människan slutar att förvåna...
Citera
2024-06-03, 23:06
Medlem
Finns det ingen grupp där killar hänger ut psykfall och borderlinebrudar? Behöver varningar.
Citera
2024-06-03, 23:12
Citat:
Ursprungligen postat av atinySetare
Låter som en efterhandskonstruktion. Stå för att du är en kvinnomisshandlare

Tro mig det är vanligare än man tror.
Citera
2024-06-03, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rozenkvarts
Absolut, argumenterar inte emot detta även om jag tror det är ganska ovanligt.
Är också relativt vanligt att mannen som man frågar om skyddas av kvinnor som känner honom.

Tror själv inte att det är väldigt ovanligt. Kvinnliga toxiska beteenden sker antagligen i samma grad som manliga. Ren gissning, men varför skulle de inte.
Toxiska män slåss och hotar. Toxiska kvinnor skapar rykten. Internet är idealiskt för det senare.
Citera
2024-06-03, 23:15
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
Det finns säkert en del män som förtjänar att hängas ut för sitt beteende men i det stora hela så känns det som att det är bittra, fula feministluder som har blivit dumpade som försöker ge igen nu.

Varför ska man hängas ut för man ligger runt ? det är inte olagligt sist jag kollade men däremot förtal om dom publicerar namn bild osv i den gruppen

bara psykbrudar som är butthurt att killen inte ville ligga mer och för det ska dom förstöra en annan människas liv..
Citera
2024-06-03, 23:20
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rozenkvarts
Jag är inte admin i någon sådan grupp, men det kanske inte var det du menade?

Jo, jag svarade på frågan. För all del, kör hårt. Skulle ju knappast vara en nyhet att unga män hänger ut kvinnor på det viset vill jag minnas från skoltiden. Sen tycker jag det är intressant var du lägger ditt fokus versus var gruppens fokus ligger. Men det är en annan diskussion.

Skrev inte att du är admin. Skrev att du tillhör klientelet som dras till den typen av grupper.
Administratörerna ger en indikation på gruppens syfte, då det inte ser ut att vara kvinnor som män direkt suktar efter...

För alla med något form av högre intellekt kan räkna ut 1+1 o att det inte är gruppens egentliga syfte med tanke på vilka kvinnor som hänger i gruppen dessutom.

Du varnar väl inte kvinnor för "farliga" män genom att hänga ut random män från Tinder som 30k kvinnor kan se bara för höra andras åsikter om personen? Ser inte du problemet med detta?
Senast redigerad av Emoll 2024-06-03 kl. 23:29.
Citera
2024-06-04, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dufickmalware
Någon som har koll på namnet på den här gruppen?

Voi till min fuckboy?
Citera
2024-06-04, 00:42
Medlem
PrivatPiratPrimats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorCitron81
Inte lätt att vara man i dessa tider…

Jo. Bara du skiter i vad kvinnor vill ha av dig.
Berätta du är ett as från första början så finns ingen besvikelse. Och konstigt nog mer attraktion och respekt.
Om nån anklagar dig för nåt skrattar du bara.

Alfa!!!!

Nämen det funkar, lova aldrig att du ska lösa kvinnors problem om dom inte skulle lova detsamma.
Det är inte lätt att ha gränser idag däremot.
Citera
2024-06-04, 00:45
Medlem
PrivatPiratPrimats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
Skrev inte att du är admin. Skrev att du tillhör klientelet som dras till den typen av grupper.
Administratörerna ger en indikation på gruppens syfte, då det inte ser ut att vara kvinnor som män direkt suktar efter...

För alla med något form av högre intellekt kan räkna ut 1+1 o att det inte är gruppens egentliga syfte med tanke på vilka kvinnor som hänger i gruppen dessutom.

Du varnar väl inte kvinnor för "farliga" män genom att hänga ut random män från Tinder som 30k kvinnor kan se bara för höra andras åsikter om personen? Ser inte du problemet med detta?

Jag ser lösningen med problemet.
Män håller på att puttas bort från kvinnornas bekräftelse fabrik Tinder.
Tinder och kvinnorna borde vara oroliga att män börjar prata med dom i affären istället för att digitalt smeka dem medhårs.
Citera
2024-06-04, 01:14
Medlem
Jag tycker att man ska rapportera alla könsdiskiminerande grupper som finns på Facebook och vad tycker ni andra ?
Citera
2024-06-04, 01:34
Medlem
Vad är det för tjejer? Lilahåriga fetton som inte får knulla eller blir sprutade i fejset och sen dumpade 🤣
Citera
2024-06-04, 05:37
Medlem
Borde inte detta falla under förtal?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här