• 1
  • 2
2024-06-01, 10:47
Medlem
roshhashanahs avatar
Nu har jag tröttnat på AFS som parti nu blir det SD istället då jag som rubriken säger inte har fått mina valsedlar samt att dem inte har svarat på mitt mail kring mina farhågor att dem är Putin kramare (är inte en hjärndöd TV4 mormor) samtidigt som dem skickar ut ett automatiserat mail kring att jag ska rösta och kan då skriva in deras namn på en blank valsedel.

Nu börjar rubrikerna kring "ett dött projekt" ( https://morgonposten.se/2023/06/13/f...r-som-lamnade/ ) stämma in mycket väl.

Frågan jag ställer till er i denna trådstart är följande:

Är det någon utav er som läser som inte har fått er valsedel som man har blivit utlovad?

Är det någon här som inte har fått svar på era mail skickade till AFS?

(Till moderator: flytta eller papperskorgar)
Citera
2024-06-01, 11:47
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roshhashanah
Nu har jag tröttnat på AFS som parti nu blir det SD istället då jag som rubriken säger inte har fått mina valsedlar samt att dem inte har svarat på mitt mail kring mina farhågor att dem är Putin kramare (är inte en hjärndöd TV4 mormor) samtidigt som dem skickar ut ett automatiserat mail kring att jag ska rösta och kan då skriva in deras namn på en blank valsedel.

Nu börjar rubrikerna kring "ett dött projekt" ( https://morgonposten.se/2023/06/13/f...r-som-lamnade/ ) stämma in mycket väl.

Är det någon utav er som läser som inte har fått er valsedel som man har blivit utlovad?

Valsedlar skickas normalt inte ut, däremot röstkort men det har ju inget med något parti att göra.
Citera
2024-06-01, 11:50
Medlem
anre24s avatar
Citat:

Jag fick mina valsedlar från Afs i måndags. Annars kan du ta en blank valsedel och skriva Alternativ för Sverige.
Citera
2024-06-01, 11:58
Medlem
Epimaness avatar
Jag har också fått valsedlar från AfS. Inga problem.
Citera
2024-06-01, 12:13
Medlem
roshhashanahs avatar
Finns det något slags telefonnummer till AFS då jag inte kan finna något på deras hemsida
Citera
2024-06-01, 12:53
Medlem
Tror inte de ställer upp i Sveriges EU val så du kastar bort din röst.
Citera
2024-06-01, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZiggeZiggarett
Tror inte de ställer upp i Sveriges EU val så du kastar bort din röst.
Det gör dom visst det.
En röst på sjuklövern är bortkastad.
Afs är enda rätta valet!
Citera
2024-06-01, 13:37
Medlem
Vargunge1s avatar
Jag beställde hem valsedlarna från AFS. 12 stycken. Vi är 5 i familjen som röstar på dem. Överskottet läggs i grannarnas brevlådor på söndag...Har du ingen valsedel så tar du en blank och skriver Alternativ för Sverige på den
Citera
2024-06-01, 13:38
Medlem
Lumbagos avatar
Citat:

Det är inte nödvändigt att använda en valsedel, där partinamnet är tryckt.

Du kan rösta genom att skriva
Alternativ för Sverige
på en blank sedel.

Partiet har gjort en film, som visar hur det går till:
https://youtu.be/-TOWm1KarRM?si=-Yf7jAWgLi-hcvr2
Citera
2024-06-01, 13:40
Medlem
roshhashanahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vargunge1
Jag beställde hem valsedlarna från AFS. 12 stycken. Vi är 5 i familjen som röstar på dem. Överskottet läggs i grannarnas brevlådor på söndag...Har du ingen valsedel så tar du en blank och skriver Alternativ för Sverige på den

Ok då gör jag det istället
Citera
2024-06-01, 14:58
Medlem
franges avatar
Själv har jag inte fått en endaste valedel från något parti. Däremot röstkort. Valsedlar finns i vallokalen, saknas någon från något parti så är det bara att ta en blank sedel och skriva rätt namn på den.
Citera
2024-06-01, 15:05
Medlem
Eoppoyzs avatar
Jag har bara fått en blank valsedel hittills. Inga partier har skickat valsedlar till mig. Jag har dock redan röstat, och jag valde en blank valsedel och skrev "Alternativ för Sverige" (utan citationstecken) och under skrev jag min kandidats namn.

AFS är för Ukraina mot Ryssland i kriget.
Senast redigerad av Eoppoyz 2024-06-01 kl. 15:08.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in