• 1
  • 2
2024-05-29, 16:51
Medlem
HomoHitlers avatar
Trump ska ha sagt till sina donatorer att hade invasionen i Ukraina eller invasionen av Taiwan skett då han var president hade han bombat Moskva/Beijing.

Källa: https://www.independent.co.uk/news/w...-b2552749.html

Finns flera.

Betyder detta att om Kina försöker invadera Taiwan kommer Trump (om han blir president) rent av bomba Beijing? Ja det verkar ju så. Kommer detta avskräcka Xi Jinping eller kommer de öka takten för ev invansionsförsök?

Hotet om att bomba Moskva är ju allvarligt med. Dock har han aldrig sagt att han nu skulle bomba, endast om det skett under hans presidenttid.

Fråga:

Tror ni vi kommer få se en mer aggressiv Trump på världsarenan?
Citera
2024-05-29, 16:54
Avstängd
BATTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HomoHitler
Trump ska ha sagt till sina donatorer att hade invasionen i Ukraina eller invasionen av Taiwan skett då han var president hade han bombat Moskva/Beijing.

Finns flera.

Betyder detta att om Kina försöker invadera Taiwan kommer Trump (om han blir president) rent av bomba Beijing? Ja det verkar ju så. Kommer detta avskräcka Xi Jinping eller kommer de öka takten för ev invansionsförsök?

Hotet om att bomba Moskva är ju allvarligt med. Dock har han aldrig sagt att han nu skulle bomba, endast om det skett under hans presidenttid.

Fråga:

Man ska nog inte ta orange man på så stort allvar, gubben sitter och sover i rätten, fiser och verkar helt sladdrig i facet vilket tyder på att han är riktigt risig och gammal, kanske dement?
Citera
2024-05-29, 17:02
Medlem
DaEzzs avatar
Citat:

Finns flera.

Fråga:

Jag tror för en gångs skull på Putin när han säger att han hellre vill se Biden än Trump i Vita Huset givet att Trump kan hitta på vad fan som helst, dvs han är ännu mer gränslös och irrationell i sitt agerande nu än tidigare.
Citera
2024-05-29, 17:12
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaEzz
Jag tror för en gångs skull på Putin när han säger att han hellre vill se Biden än Trump i Vita Huset givet att Trump kan hitta på vad fan som helst, dvs han är ännu mer gränslös och irrationell i sitt agerande nu än tidigare.
Jo för han startade ju så många krig och kärnvapenbombade en massa länder när han satt sina fyra år senast, eller hur var det nu?
Citera
2024-05-29, 17:21
Medlem
HomoHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Jo för han startade ju så många krig och kärnvapenbombade en massa länder när han satt sina fyra år senast, eller hur var det nu?

Det är exakt därför detta är så intressant.... Ser vi en annan Trump nu? När han vet att han är en "lame duck", kommer han vara stenhård utrikes då?
Citera
2024-05-29, 17:28
Medlem
Musikopps avatar
Kommer vi ens få se Trump i Vita huset igen, eller får han tillbringa en period i ett hus med galler för fönsterna?
Citera
2024-05-29, 17:30
Medlem
kalkryggars avatar
Skulle Trump lova att bomba Putin om han blev vald så skulle jag fan i mig åka över till USA och valarbeta för honom. Att han bombar kinesen blir ju en bonus. Kan han inte bomba oavsett om kinesen anfaller Taiwan?
Citera
2024-05-29, 17:38
Medlem
CalzoneItalias avatar
Fake News
Citera
2024-05-29, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Skulle Trump lova att bomba Putin om han blev vald så skulle jag fan i mig åka över till USA och valarbeta för honom. Att han bombar kinesen blir ju en bonus. Kan han inte bomba oavsett om kinesen anfaller Taiwan?

Tänk att tro på ett enda ord från Trumps mundiarré. Han kommer inte göra ett skit av det han lovar OM han ens blir vald. Han ljuger fler ggr per dag än jag tar andetag.
Citera
2024-05-29, 18:18
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Det är exakt därför detta är så intressant.... Ser vi en annan Trump nu? När han vet att han är en "lame duck", kommer han vara stenhård utrikes då?
Det tycker jag verkligen att vi gör.
Citera
2024-05-29, 18:22
Medlem
Citat:

Ska man tro Stormy Daniels är han mer av ett "lame fuck", men det ena utesluter inte nödvändigtvis det andra
Citera
2024-05-29, 18:28
Medlem
Om Trump vinner, eller, när han vinner så får vi se på andra bullar
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem