• 4
  • 5
2025-06-13, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beroendeavsnus
Rent vädermässigt brukar det vara helt ok under den här perioden i Bkk. Det kan regna en del, men oftast under en kortare period. (Perfekt för en siesta, eller barhäng)

4 veckor låter mycket i Bkk om du inte har någon tidigare erfarenhet av staden. Fördelen är att du har mycket fina öar bara 2-3 timmar därifrån med taxi, buss eller tåg.
Jag har inte så stora krav. Vill träna, ligga på stranden och gå på nattmarknader. Bara ta det lugnt.
Ska kolla in Phuket. Hade gärna velat dra på Full Moon Party också men drar hem precis dagarna innan det börjar. Är det värt hypen?
Citera
2025-06-13, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lofiboy
Jag har inte så stora krav. Vill träna, ligga på stranden och gå på nattmarknader. Bara ta det lugnt.
Ska kolla in Phuket. Hade gärna velat dra på Full Moon Party också men drar hem precis dagarna innan det börjar. Är det värt hypen?
Ang Full Moon Party så passar jag den frågan vidare. Har aldrig upplevt det själv, men Koi Samui är min favorit ö som har nästan allting man behöver numera och ligger hyggligt nära Koh Phangan om det är där som partyt fortfarande är.

Åker själv några dagar till Samui i augusti så vädret bekommer mig inte ett dugg. Skönt break från pulsen i Bkk. Hyr en moppe och glid runt bara. Ligga på stranden och träna kan du göra i överflöd där. Nattmarknad gör du nog bäst i att besöka i Bkk. Finns i Koi Samui också men inget jag brukar besöka.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in