• 1
  • 2
2024-05-27, 21:47
Medlem
McGorbas avatar
I kort så sexchattade mannen med en brutta i flera månader. Sedan kom det väl på tal bland polarna under en resa att de följde en online-prostituerad från området. Han undersökte saken - och kom fram till att det var dottern han sprutat hejvilt till under flera månader. Han mådde piss och ville ta sitt liv. Nu har han har gått i terapi - även med tillsammans med dottern och de har en "närmare relation än tidigare".

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...fiskt-innehall

Vad känner ni om detta? Själv skulle jag nog skära av mig kuken och slänga den till räven.
Det får ju en också att tänka på hur många andra "pappor" och pappas kompisar, som sitter hemma och runkar till din/någons dotter. Festligt det låter!
Citera
2024-05-27, 21:51
Citat:
”Det här är bara ett skräckexempel”, säger sexologen Haldorsen till Dagbladet.
Jävligt mycket värre är det ju om det är en man i andra änden. Vem och vad fan talar och tycker Haldorsen någonting utifrån?
Citera
2024-05-27, 21:53
Medlem
Trakessons avatar
Det där är en vandringssägen. Har hört den massor av gånger. Även innan OF fanns, och då handlade det om andra sidor.

Aftonbladet återger något en norsk sexolog berättar. Det finns inget som säger att sexologen träffat personen utan det är en historia sexologen sin tur hört berättas.

”Jo, alltså, en klient till en kollega till mig …”
Citera
2024-05-27, 22:00
Känner att det inte gör något och att folk ska skita i det.
Citera
2024-05-27, 22:07
Medlem
Galejans avatar
Alla thottar är någons dotter. Detta råkade vara hans egen. Otur. Men också lite kinky.

Det här hade jag hållit för mig själv. Inte gått ut i tidningen med. Ingen tjänar på att alla får veta att han runkar till dotterns porr. Folk är idioter.
Citera
2024-05-27, 22:10
Så vadå, pappan har gått ut med denna info?

Äsch, pinsammare reklam har jag sett de som gör OF göra. "Hej pappa kan du gå ut med din story så alla kan titta upp mig" typ
Citera
2024-05-27, 22:39
Medlem
Visste han inte hur sin dotter såg ut? Låter ju som en skröna.
Citera
2024-05-27, 22:42
Medlem
Gubben borde tänkt sig för tidigare!
En normal vuxen man tänker "fan, tjejen kunde varit min dotter!" och därför tänds av
gubben var nog peddo

Citat:
Ursprungligen postat av McGorba
I kort så sexchattade mannen med en brutta i flera månader. Sedan kom det väl på tal bland polarna under en resa att de följde en online-prostituerad från området. Han undersökte saken - och kom fram till att det var dottern han sprutat hejvilt till under flera månader. Han mådde piss och ville ta sitt liv. Nu har han har gått i terapi - även med tillsammans med dottern och de har en "närmare relation än tidigare".

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...fiskt-innehall

Vad känner ni om detta? Själv skulle jag nog skära av mig kuken och slänga den till räven.
Det får ju en också att tänka på hur många andra "pappor" och pappas kompisar, som sitter hemma och runkar till din/någons dotter. Festligt det låter!
Citera
2024-05-27, 22:43
Medlem
BallaKlavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue

Sant eller inte, enligt trådstarten var det en sexchatt. Sensmoralen är tydlig. Uppfostra inte din dotter till en hora!
Citera
2024-05-28, 01:40
Medlem
McGorbas avatar
Citat:

Nej, det står att hon dolde sitt ansikte och hon hade väl inget som han kände igen på kroppen, så som födelsemärke eller ärr. Men nu lär han nog känna igen dotterns tuttar, rövhål och både inre- och yttre blygdläppar när han ser dem igen....

Han kanske håller sig till färgade nu, eller nåt. Kanske män. "Better to be safe, than sorry"
Citera
2024-05-28, 02:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av McGorba
Nej, det står att hon dolde sitt ansikte och hon hade väl inget som han kände igen på kroppen, så som födelsemärke eller ärr. Men nu lär han nog känna igen dotterns tuttar, rövhål och både inre- och yttre blygdläppar när han ser dem igen....

Han kanske håller sig till färgade nu, eller nåt. Kanske män. "Better to be safe, than sorry"
Tycker nog det säger mer om henne än honom.
Citera
2024-05-28, 06:38
Medlem
Belters avatar
Citat:
Jo och det är det också. Helt säkert.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in