Citat:
Ursprungligen postat av
FredochFrid
Har man kallblodigt och på ideologisk grund mördat 77 människor förtjänar man INGA som helst mänskliga rättigheter. Tänk på de 77 människor han berövade livet - vilka rättigheter gav han dem? Tänk på deras familjer.. Har är inte längre människa, han är ett odjur. Tragiskt att det ö.h.t. läggs så mycket resurser som det görs på honom. Han borde låsas in i en källare från 1600-talet, och kedjas fast naken i väggen, tvångsmatad med vatten och mögligt bröd.
Är övertygad om att Breivik inte skulle överleva en vecka i det fria. Han är Norges mest hatade människa. Hade han blivit frikänd hade jag kunnat tänka mig åka över till Norge och göra dem tjänsten..
Att han ens har mage att klaga på sin behandling, fyfan.
Jag tror inte du förstår riktigt. Man kan tycka vad som helst och det är fine, men så måste man följa reglerna som är satta.
Sverige börjar bli en nation som utan problem kan särbehandla medborgare och rörelser som vänsterliberala etablissemanget ogillar.
Norge är fortfarande en rättsstat som styr sig själv, det måste alla instanser förhålla sig till.