2024-05-27, 19:18
Medlem
Iciws avatar
Har nu krt en kur med 250mg/e5d testo E frn 27 januari. Har gjort stor positiv frndring i min fysik och styrka. Har anvnt nolva ca varannan dag 20 mg efter jag fick gynnoknningar. Inga biverkningar alls. Mina pungkulor r knappt mrkbart mindre.

Tog sista sticket 21 maj. Hur kan jag optimera att bibehlla mitt vlmende och styrkekningar/muskelmassa p bsta stt?

Har 10 nolva tabletter kvar. Rcker det?
Citera
2024-05-27, 19:19
Medlem
Iciws avatar
Gick frn 130 kg i bnkpress till 150 kg. Krde dock bnk 2 till 3 gnger i veckan.
Citera
2024-06-25, 16:38
Medlem
Dan-Eliassons avatar
Lite OT kanske men lyckas du bibehlla dina kningar i bnken ven nr du kliver av eller r du tillbaka p 130 igen?
Citera
2024-06-25, 17:51
Medlem
CuckoosNests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iciw
Har nu krt en kur med 250mg/e5d testo E frn 27 januari. Har gjort stor positiv frndring i min fysik och styrka. Har anvnt nolva ca varannan dag 20 mg efter jag fick gynnoknningar. Inga biverkningar alls. Mina pungkulor r knappt mrkbart mindre.

Tog sista sticket 21 maj. Hur kan jag optimera att bibehlla mitt vlmende och styrkekningar/muskelmassa p bsta stt?

Har 10 nolva tabletter kvar. Rcker det?

Skulle sga Nej, 10 tabletter kommer du inte lngt p, tnk att fr en pct p 3-4 veckor s rcker inte 10 st lngt.
Nu kan du ju lite snabbt bestlla hem innan de du har tar slut, s jag tycker du ska snabbt bestlla hem fler.
Citera
2024-07-05, 13:49
Medlem
Iciws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dan-Eliasson
Lite OT kanske men lyckas du bibehlla dina kningar i bnken ven nr du kliver av eller r du tillbaka p 130 igen?

Jag har behllt mina kningar. Har trnat p hrt under pct:n.
Citera
2024-07-05, 13:50
Medlem
Iciws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CuckoosNest
Skulle sga Nej, 10 tabletter kommer du inte lngt p, tnk att fr en pct p 3-4 veckor s rcker inte 10 st lngt.
Nu kan du ju lite snabbt bestlla hem innan de du har tar slut, s jag tycker du ska snabbt bestlla hem fler.

Yes, bestllde hem 30 st till som jag nu tit upp. Knner mig helt terstlld bde mentalt och fysiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in