2026-05-09, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nosik
Sjukt ser relativt normal ut - Skriker inte kuf direkt.

Måste ha blivit någon rejäl snedtändning i huvudet i och med att han betett sig som han gjort.

Hoppas på hårt straff.

Jag tycker han ser elak ut. Hård kall blick, psykopat.
Citera
2026-05-09, 23:25
Medlem
stort tvek på om man får ut fuppen någonsin, tr i umeå är ökända när det kommer till att lämna ut handlingar
Citera
2026-05-10, 04:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dorinda
Sicken galning, jag har nu läst hela FUPen, om än slarvigt… Grabben är ju helt tappad. Jag hoppas att han blir inlåst på livstid, annars finns ju risken för en ny ”Vilma Anderssons”. Det var ju inte en liten händelse som gick över styr…

Minns att Leif GW för några år sedan kommenterade kommande generations Y-namn, och att det skulle vara just Kevin och Robin. ”Vilma” Anderson hette just Robin innan han bytte namn. Det finns en likhet mellan deras totala avsaknad av empati och vanligt förstånd och hur de beter sig så extremt.

Citat:
Ursprungligen postat av gharris
Du vill inte lägga upp fupen här så vi andra kan läsa den också?
hahah vem ljuger du för mannen du har inte läst ett skit den är fortfarande under sekretessprövning
sån skummis due ljuger om något helt meningslöst
Senast redigerad av g11 2026-05-10 kl. 04:27.
Citera
2026-05-10, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av derfilo999
Det är intressant att han åtalas för försök till mord genom att hetsa personer till livsfarligt självskadebeteende.

Det är gudskelov olagligt att hetsa till självmord. Jag minns när lagen infördes att det även då fanns yttrandefrihetsidioter som var emot det.
Citera
2026-05-10, 12:48
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigDickDrips
Det var ett par åtalspunkter där du
Ja längsta stämningsansökan mot en enda person jag läst
Citat:
Ursprungligen postat av Dorinda
Sicken galning, jag har nu läst hela FUPen, om än slarvigt… Grabben är ju helt tappad. Jag hoppas att han blir inlåst på livstid, annars finns ju risken för en ny ”Vilma Anderssons”. Det var ju inte en liten händelse som gick över styr…

Minns att Leif GW för några år sedan kommenterade kommande generations Y-namn, och att det skulle vara just Kevin och Robin. ”Vilma” Anderson hette just Robin innan han bytte namn. Det finns en likhet mellan deras totala avsaknad av empati och vanligt förstånd och hur de beter sig så extremt.

Citat:
Ursprungligen postat av g11
hahah vem ljuger du för mannen du har inte läst ett skit den är fortfarande under sekretessprövning
sån skummis due ljuger om något helt meningslöst

Vederbörande menade troligtvis stämningsansökan.

När jag läste detta tänkte jag med på en ny Robinvilma.

(s 69)
"- har ett stort intresse och engagemang för våld, tortyr, självskador, död och
sexuell exploatering av barn"

Bara en tidsfråga innan njutningen av att andra utför saker mattas av och han måste börja utföra dåden själv.
Troligtvis är han för feg just nu men några år till på nacken så har vi en potentiell seriemördare här.

Citat:
Ursprungligen postat av derfilo999
Det är intressant att han åtalas för försök till mord genom att hetsa personer till livsfarligt självskadebeteende.

Åklagaren verkar lägga till olika åtalspunkter för att gardera så att monstret inte kommer undan.

"FÖRSÖK TILL MORD"

"Ansvarsyrkande i andra hand SYNNERLIGEN GROV MISSHANDEL alternativt UPPMANING TILL SJÄLVMORD"

Detta är helt sinnes, 2 olika tillfällen med 1 veckas mellanrum med nästintill identiskt händelseförlopp som nedan.

(s 37)
"Kevin Johansson har försökt döda Sekretess TY. Det har gått till på följande
sätt.
Sekretess TY har under ett videosamtal med Kevin Johansson uppmanats av
Kevin Johansson att onanera naken i en säng framför kameran. Sekretess TY
har under tiden haft ett buntband runt halsen. Buntbandet om halsen har även
varit förankrat i en sänggavel med en kedja av buntband
, alternativt någon
annan form av repliknande föremål. Kevin Johansson har även förmått
Sekretess TY att skriva 764 på bröstet.
Kevin Johansson har löpande instruerat Sekretess TY att ytterligare dra åt
buntbandet runt halsen för att det ska sitta allt hårdare. Han har också löpande
gett Sekretess TY instruktioner om att luta sig framåt
, bland annat för att
pussa på och onanera på sina gosedjur. Detta har också fått till följd
buntbandet dragits åt hårdare runt halsen, samt att det därutöver bildades ett
tryck mot framsidan av halsen av rörelsen framåt.

Sammantaget har detta lett till en allt större andnöd hos Sekretess TY, vilket
denne har uttryckt och visat oro inför. Kevin Johanson har dock fortsatt
uppmana Sekretess Ty att agera på samma sätt, med fara för att denne skulle
tappa medvetandet och avlida i framåtlutat läge pga blockeringen av
luftvägarna.
"
Citera
2026-05-10, 16:00
Medlem
Klart killen heter Kevin. Verkar vara rejält störd i huvudet. Borde sitta inlåst resten av sitt liv.

Vilka hjärnskador kan tvungen tänkas ha?
Citera
2026-05-10, 16:39
Medlem
Det blir väl rättspsyk för det empatilösa monstret. På livstid får vi hoppas.
Citera
2026-05-11, 12:12
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nfl
Klart killen heter *****. Verkar vara rejält störd i huvudet. Borde sitta inlåst resten av sitt liv.

Vilka hjärnskador kan ungen tänkas ha?

Det är sekretess på detta fall. Men ja - empatistörd så in i.

Och här trodde jag det värsta jag sett var när en tillika empatistörd jävla tonåring från USA hejade på en jämnårig att hoppa från ett tak.
Citera
2026-05-11, 12:19
Medlem
Vad är sannolikheten för rättspsyk i detta fall? Det är ju i praktiken enda möjligheten att hålla detta monster borta från allmänheten.

Kattmördaren från Lerum låstes ju in på obestämd framtid och detta är många grader värre.
Senast redigerad av HerrDagSedel 2026-05-11 kl. 12:21.
Citera
2026-05-11, 12:38
Medlem
Dessa gånger är jag för dödsstraff. Dessa monster förtjänar inte en plats på denna jord. Hoppas på fängelse istället för vård och att de där får smaka på allt de utsatt andra för. Den dag de kommer ut hoppas jag det finns någon som tar sig an dem och ser till att de aldrig kan skada någon oskyldig människa eller djur igen. Och att de verkligen får kharma för allt ont de utsatt andra för.
Citera
2026-05-11, 17:05
Medlem
Sommargays avatar
Haha vad är det med att det alltid är unga som gör sånt här. Tänker på lux såklart
Citera
2026-05-11, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sockertuppen
Namn på den här idioten hade ju vart bra

Finns i andra trådar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto