2026-05-08, 18:24
Medlem
norther1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ellenlivsvilja

Morsan verkar försvara sonen på Facebook och utmålar honom som ett oskyldigt offer utan egen agens: https://ibb.co/jkKmSwRp

Det är ju mycket möjligt att grabbens resa i denna organisation började som ett oskyldigt offer som blev utsatt för rejäla övergrepp. Detta tycks ju stämma in på de flesta medlemmarna i organisationen. Men det gör ju knappast de brott han utfört mer acceptabla. Mamman måste verkligen förstå att hennes barn inte längre är hennes söta lilla grabb längre, utan istället har vuxit upp och blivit en iskall sociopat. Ett riktigt vedervärdigt monster. Nånstans inne lär hon känna till detta, men moderliga instinkter kan förtrycka detta.

Är absolut svårt att ha koll på vad ens barn gör på nätet, men det måste ändå funnits många talande ledtrådar som hon helt klart blundat för. Det är också detta hon ska belysa i fall hon faktiskt vill göra en skillnad i ämnet och påverka andra föräldrar. Hon bör rimligtvis dela med sig om varför hon misslyckades och givetvis då ha kontext med varför detta kan drabba andra föräldrar.

Blev rätt insatt i 764 tidigare när den där MENA-ungen från Hässelby försökte mörda äldre och det är ju klart som korvspad att Chai är gränslöst sjuk i huvudet. Jag har jävligt svårt att se hur en person av hans karaktär någonsin kan etableras i samhället igen. Verkar verkligen vara helt förlorad. Hans brott får en att fundera på om dödsstraff borde återinföras. Jag hade hoppats på livstid men givetvis med svensk lagstiftning och hans unga ålder lär det väl bara bli något år på kåken.
Citera
2026-05-08, 21:04
Medlem
Beställde stämningsansökan. Den är på ett 60-tal sidor.
Orka?
Citera
2026-05-08, 21:39
Medlem
Användaren Lux som drev världens största bp hurtcore sida var ju bara 23..
Citera
2026-05-09, 04:09
Medlem
Erpatjoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustTrolling
Lär ju vara en fet fup. Hoppas vi kan få den.

Kevin är ett prefekt exempel på varför vi bör ha dödsstraff.
Är i 95% av fall motsatt dödstraff men här är det ju något fundamentalt o-skruvat i kolan på horungen. Tror inte psykiatrin är beredd att bemöta kids som växt upp / fått sin moral till sig via chattrum.
Citera
2026-05-09, 09:58
Medlem
Stämningsansökan B 1215-25: https://files.catbox.moe/0m4m3f.pdf
Citera
2026-05-09, 11:59
Medlem
Vi kanske skulle bygga upp mentalsjukhusen igen?
Citera
2026-05-09, 17:10
Avslutad
Låter som helt vanliga mobbade incels som vill lajva tuffa på nätet. Stinker 764 och blöjextremism lång väg, speciellt med tanke på hetsen mot 13-åringen och vad de uppmanade honom göra.

Har aldrig träffat en sadist som inte i grunden varit en sjukt tragisk människa.

Edit: Haha, verkar tyvärr som att jag hade rätt(?) Såg bilderna på GM länkade ovanför i tråden, och visst fan sitter han i någon bögig 764-chat eller Discord eller något. Dessa puckon alltså...
Senast redigerad av dogsoldier 2026-05-09 kl. 17:14.
Citera
2026-05-09, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norther1
Det är ju mycket möjligt att grabbens resa i denna organisation började som ett oskyldigt offer som blev utsatt för rejäla övergrepp. Detta tycks ju stämma in på de flesta medlemmarna i organisationen. Men det gör ju knappast de brott han utfört mer acceptabla. Mamman måste verkligen förstå att hennes barn inte längre är hennes söta lilla grabb längre, utan istället har vuxit upp och blivit en iskall sociopat. Ett riktigt vedervärdigt monster. Nånstans inne lär hon känna till detta, men moderliga instinkter kan förtrycka detta.

Är absolut svårt att ha koll på vad ens barn gör på nätet, men det måste ändå funnits många talande ledtrådar som hon helt klart blundat för. Det är också detta hon ska belysa i fall hon faktiskt vill göra en skillnad i ämnet och påverka andra föräldrar. Hon bör rimligtvis dela med sig om varför hon misslyckades och givetvis då ha kontext med varför detta kan drabba andra föräldrar.

Blev rätt insatt i 764 tidigare när den där MENA-ungen från Hässelby försökte mörda äldre och det är ju klart som korvspad att Chai är gränslöst sjuk i huvudet. Jag har jävligt svårt att se hur en person av hans karaktär någonsin kan etableras i samhället igen. Verkar verkligen vara helt förlorad. Hans brott får en att fundera på om dödsstraff borde återinföras. Jag hade hoppats på livstid men givetvis med svensk lagstiftning och hans unga ålder lär det väl bara bli något år på kåken.

Nej, man behöver inte gjort något fel som förälder…. Fel och fel, alla föräldrar gör ju en massa fel, men barn klarar det alldeles utmärkt eftersom man gör så extremt många fler rätt.

Idoler till föräldrar kan få vettiga, empatiska och smarta barn och det kan även var tvärtom.

Det stora problemet här är att mamman måste se skillnad på brott och person och med stor tydlighet ta avstånd från det han gjort. Det är lite av grunden i barnuppfostran och det som biter bäst. Att försvara ett överjävligt beteende är extremt korkat och snudd på barnmisshandel.
Citera
2026-05-09, 17:52
Medlem
Det var ett par åtalspunkter där du
Citera
2026-05-09, 19:25
Medlem
Sicken galning, jag har nu läst hela FUPen, om än slarvigt… Grabben är ju helt tappad. Jag hoppas att han blir inlåst på livstid, annars finns ju risken för en ny ”Vilma Anderssons”. Det var ju inte en liten händelse som gick över styr…

Minns att Leif GW för några år sedan kommenterade kommande generations Y-namn, och att det skulle vara just Kevin och Robin. ”Vilma” Anderson hette just Robin innan han bytte namn. Det finns en likhet mellan deras totala avsaknad av empati och vanligt förstånd och hur de beter sig så extremt.
Citera
2026-05-09, 19:56
Medlem
Det är intressant att han åtalas för försök till mord genom att hetsa personer till livsfarligt självskadebeteende.
Citera
2026-05-09, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dorinda
Sicken galning, jag har nu läst hela FUPen, om än slarvigt… Grabben är ju helt tappad. Jag hoppas att han blir inlåst på livstid, annars finns ju risken för en ny ”Vilma Anderssons”. Det var ju inte en liten händelse som gick över styr…

Minns att Leif GW för några år sedan kommenterade kommande generations Y-namn, och att det skulle vara just Kevin och Robin. ”Vilma” Anderson hette just Robin innan han bytte namn. Det finns en likhet mellan deras totala avsaknad av empati och vanligt förstånd och hur de beter sig så extremt.
Du vill inte lägga upp fupen här så vi andra kan läsa den också?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in