2024-05-28, 16:25
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Ruud spelade riktigt bra idag! 80% i frsta serven!
Undra om han kan toppa en finalprestation i F. Har ju redan hunnit i Barcelona och Genve samt final i MC. Kommer g lngt iaf, med bra lottning s kan det g hela vgen.
Citera
2024-05-28, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 800kg
Sg just Alcaraz i publiken. Djokovic tydligen dr ocks.

Men det breaket var nog spiket i kistan. Zverev ser farlig ut. Nadal inte lngre Nadal, s r det bara. 14 rcker nd rtt bra.

Sg honom sl en backhandretur som gick i marken innan den ens kom fram till ntet. Inte fr att peak Nadal aldrig missade, men nd.

Nej verkligen inte. Jag hoppas att han tar det enda vettiga beslutet att avsluta karriren. Knns bra och fint att F blir han sista turnering, ven om det slutade redan i frsta omgngen.

Tycker det r trist att se gamla storspelare som inte r sig sjlv lngre. Murray och Wawrinka t.ex. S trist att se, hoppas att Nadal inte gr samma sak.
Citera
2024-05-28, 16:53
Bannlyst
Varfr vljer alltid Eurosport att visa nr vrldsettan lr top 3 spelar mot blbr rankade runt 150?
Vem vill se Djokovic lr Zabalenka vinna med 6-1,-6-1,.?
Citera
2024-05-28, 17:32
Medlem
billigosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psonpson
Den hr upplagan av Nadal r klart smre n den Nadal vi sg i Zverev-stukade-foten-matchen. Tappar lngd titt som ttt. Lngsammare.

Skulle vilja pst att denna upplaga av Zverev ocks r smre n i Zverev-stukade-foten-matchen.
Citera
2024-05-28, 17:33
Medlem
billigosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fibulan
Varfr vljer alltid Eurosport att visa nr vrldsettan lr top 3 spelar mot blbr rankade runt 150?

Det r ju det man vill/hinner se, en match dr det sprutar vinnare som snabbt r ver.
Citera
2024-05-28, 17:38
Medlem
Gosifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Undra om han kan toppa en finalprestation i F. Har ju redan hunnit i Barcelona och Genve samt final i MC. Kommer g lngt iaf, med bra lottning s kan det g hela vgen.

Blir skert final mot Djokovic!

Intressant hur som helst!
Citera
2024-05-28, 18:01
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Blir skert final mot Djokovic!

Intressant hur som helst!
Djokovic gr max till fjrde omgngen.
Citera
2024-05-28, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fibulan

Fr att det nog ger flest tittare. Folk vill se sina idoler spela och de flesta fansen vill se hur de favorittippade tar sig igenom turneringen.

Men jag hller med dig, i de frsta omgngarna s r det mycket roligare att se andra matcher som oftast blir mer spnnande. Personligen s gillar jag frsta veckan i GS mest faktiskt. D r det mest matcher igng och det kan bli mnga bra spnnande matcher att se.

r man mer intresserad av att se vem som vinner hela turneringen, som de flesta r, s r det mer logiskt att titta p favoriterna dock.
Citera
2024-05-28, 18:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av terribilis
Fr att det nog ger flest tittare. Folk vill se sina idoler spela och de flesta fansen vill se hur de favorittippade tar sig igenom turneringen.

Men jag hller med dig, i de frsta omgngarna s r det mycket roligare att se andra matcher som oftast blir mer spnnande. Personligen s gillar jag frsta veckan i GS mest faktiskt. D r det mest matcher igng och det kan bli mnga bra spnnande matcher att se.

r man mer intresserad av att se vem som vinner hela turneringen, som de flesta r, s r det mer logiskt att titta p favoriterna dock.

Jag har aldrig hrt nn som tycker det r kul lr underhllande att se Djokovic vinna med 6-1,6-0,6-2 mot nn rankad runt 100 lr smre.
Lika lite som man skulle vilja hockey lr fotboll dr lag mter smre nationer som man spar med 10-0.
Sport ska vara rolig och spnnande.
Citera
2024-05-28, 18:21
Medlem
Gosifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Djokovic gr max till fjrde omgngen.

Tror du det? Man kan alltid hoppas.
Citera
2024-05-28, 19:13
Medlem
Har Rune servetrnat i smyg?
Citera
2024-05-28, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psonpson
Har Rune servetrnat i smyg?

Verkar onekligen s! Ser frvnansvrt vass ut, och verkar sprudla med sjlvfrtroende.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in