• 1
  • 2
2024-05-24, 13:10
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supremanic
Mina föräldrar, deras föräldrar och mina förfäder sedan urminnes tider har alltid röstat på Socialdemokraterna i EU-valen. Jag måste därmed hedra dem genom att rösta lika
Just detta, och import av nya väljare är anledningen till att S fortfarande är Sveriges största parti.
Den dagen folk börjar rösta med skallen kommer dom att rasa.

Jag röstar i EU-valet enbart för att använda min röst.
Jag är emot EU och det mesta det står för.
Jag kommer att rösta på SD.
Citera
2024-05-24, 13:59
Medlem
Citat:
Mina föräldrar, deras föräldrar och mina förfäder sedan urminnes tider har alltid röstat på Socialdemokraterna i EU-valen. Jag måste därmed hedra dem genom att rösta lika

Dina urminnes tider tycks vara korta.
Sverige blev medlem i Eu 1995.
Citera
2024-05-24, 15:31
Bannlyst
Det är många som röstar på S för att det gillar Ingvar Carlsson och/eller Göran Persson.
Citera
2024-05-24, 15:59
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fre8901
Jag är kluven
Är både för Moderaterna samt SD men man kan bara rösta på ett parti
Vad skiljer sig dessa åt egentligen?
Moderaterna vill försämra för alla som inte är höginkomsttagare eller företagare, SD består tyvärr fortfarande till stor del av en massa rasistiska idioter som inte begriper att seriös invandringspolitik lyckas bättre om man tar av sig den bruna skjortan och agerar mer seriöst.

Båda är dock mindre dåliga alternativ än att låta MP, V och S få för stort inflytande...
Citera
2024-05-24, 18:01
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammakaren
Det är många som röstar på S för att det gillar Ingvar Carlsson och/eller Göran Persson.

Röstar man på S idag av den anledningen så bör man inte ha rösträtt.
Lika bra logik som i att bo i Tyskland och rösta på Merkel för man tyckte hitler var en hyvens karl.
Citera
2024-05-24, 20:09
Medlem
Citat:

Fyfan vad gravt hjärndöd du är, inte undra på att Sverige går under..
Men du stödjer att alla ska leva på bidrag? Tag hit Sveriges bottenskrap och Islamisera? NAJS!!!
BRA JOBBAT!!!!

Kan du inte tänka för egen maskin och rösta på något du tycker är vettigt istället? Låg intelligenta mongo.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in