• 1
  • 2
2024-05-24, 10:03
Medlem
Mailmanss avatar
Finns många här inne som kommer rösta på S i EU-valet, och min fråga är enkel, varför?

Dom vill inte ens kampanja med sin egen politik för att den är så dålig, så vad får er att tro att det är rätt val?
Citera
2024-05-24, 10:11
Medlem
kalkryggars avatar
För många många år sedan så jobbade jag som arbetare på en industri och då hjälpte facket mig att köra ner huvudet i sanden. Där sitter nu huvudet fast och jag kommer inte loss.

Ett sätt att uttrycka det som jag tror många av oss som röstar S motiverar oss till att rösta S. Plus att jag vill betala tillbaka för alla ligg jag fick när jag var på läger med SSU.

I övrigt så hatar jag ju Socialdemokraterna. Speciellt för att de numera är islamister. Men huvudet sitter fast, jag får inte loss det...hjääääälp!
Citera
2024-05-24, 10:38
Medlem
Jag är kluven
Är både för Moderaterna samt SD men man kan bara rösta på ett parti
Vad skiljer sig dessa åt egentligen?
Citera
2024-05-24, 10:44
Moderator
Pontiac-Garages avatar
EU --> Politik: inrikes
/Moderator
Citera
2024-05-24, 10:47
Medlem
supremanics avatar
Mina föräldrar, deras föräldrar och mina förfäder sedan urminnes tider har alltid röstat på Socialdemokraterna i EU-valen. Jag måste därmed hedra dem genom att rösta lika
Citera
2024-05-24, 11:22
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supremanic
Mina föräldrar, deras föräldrar och mina förfäder sedan urminnes tider har alltid röstat på Socialdemokraterna i EU-valen. Jag måste därmed hedra dem genom att rösta lika

Man får ju ont i huvudet av folk som har din logik. Hade du tyckt heroin var en bra sak att syssla med om dina föräldrar gjrode det med?
Citera
2024-05-24, 11:23
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
För många många år sedan så jobbade jag som arbetare på en industri och då hjälpte facket mig att köra ner huvudet i sanden. Där sitter nu huvudet fast och jag kommer inte loss.

Ett sätt att uttrycka det som jag tror många av oss som röstar S motiverar oss till att rösta S. Plus att jag vill betala tillbaka för alla ligg jag fick när jag var på läger med SSU.

I övrigt så hatar jag ju Socialdemokraterna. Speciellt för att de numera är islamister. Men huvudet sitter fast, jag får inte loss det...hjääääälp!

Så om din fru skulle ligga med någon annan skulle du vara okej med det också? För ni hade det ju bra förr, så ingen idé att byta nu.

Det är lite så du resonerar. Du röstar för hur något var för ”många många år sedan”.
Citera
2024-05-24, 11:24
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fre8901
Jag är kluven
Är både för Moderaterna samt SD men man kan bara rösta på ett parti
Vad skiljer sig dessa åt egentligen?

Ja enormt mycket, men tar en evighet att skriva ut allt detta här.

Jag förslår att du gör en väljarbarometer för att komma fram till det som passar dig bäst.
Citera
2024-05-24, 11:36
Medlem
MASSAGATTIs avatar
SD .. Efter denna arrangerade häxjakten som vart är jag mer än övertygad om att SD är rätt väg att gå.

Att folk kan röst på ett parti som S är helt vansinnigt, har de inte sett vad det partiet gjort mot Sverige de senaste 30 åren ?
Citera
2024-05-24, 12:00
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
Så om din fru skulle ligga med någon annan skulle du vara okej med det också? För ni hade det ju bra förr, så ingen idé att byta nu.

Det är lite så du resonerar. Du röstar för hur något var för ”många många år sedan”.

Nä, det är inte vad jag säger. Det jag säger är att facket tryckte ner våra huvuden i sanden och kilade fast dem så hårt att vi nu inte kommer loss. Det är en helt annan sak.
Citera
2024-05-24, 12:44
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Nä, det är inte vad jag säger. Det jag säger är att facket tryckte ner våra huvuden i sanden och kilade fast dem så hårt att vi nu inte kommer loss. Det är en helt annan sak.

Okej sorry, fattar nog fortfarande inte vad du menar isf. Varför skulle du inte kunna rösta på något annat, du har väll fri vilja?
Citera
2024-05-24, 12:46
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MASSAGATTI
SD .. Efter denna arrangerade häxjakten som vart är jag mer än övertygad om att SD är rätt väg att gå.

Att folk kan röst på ett parti som S är helt vansinnigt, har de inte sett vad det partiet gjort mot Sverige de senaste 30 åren ?

Håller med dig!
Aldrig träffat en som röstar på sossarna som ens vet vad dom står för utöver de lögner de skiter ur sig..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in