Fasaderna. Varfr r en icke-relevant frga men fina mnniskor
br inte vilka namn som helst De dper inte sina barn till vadsomhelst. Y-namn. S vadvardetmed
Arvet?
Fint folk dper inte sina sner till Ronny. De br inte hittepnamn.
Och de knner definitivt inte till en frlder per definition som person att
Att hata ett barn fr. Oskligt
Nr man gr in i samtalet och tanken att uttrycka att Det hr har gjort mig illa inte kan sttas p ord eftersom det var syftet och varfr blir drmed ovidkommande fr att skitmnniskor gr sdant skitmnniskor gr. Det r deras natur och vad bryr jag mig om varfr en kass mnniska blev en sdan? Det finns dr innan svart p vitt, av att komma till frsvar men framfrallt av att vara bttre. Eller frska. Utan att behva det. Fr att s gr mnniskor nr de gr sitt bsta. De frsker. Det handlar inte om Fr Elise, Dennis Pop eller Max Martin. Eller att dansa. Spren av musik som fragmentering frn pojkar som sedan benmns genom vem som knner vem. Att pltsligt st med fosterbarn. Eller faller bort. De korta stunder
Jag menar att det r intressanta notiser. Inte mer n s. Men jag fick
med mig musiken. Den gr igenom bladen av sidor som blev ett jag innan den fll bort.
Ltarna som spelades p stereon
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!