2024-05-23, 17:30
Medlem
Jag köpte nyligen en parfym som innehåller "fermoner" som gör kvinnor "kåta" och utan överdrift så har jag gått från att varit utan sex i ca 3 år till att ha sex 2 gånger på 1 månad. Är detta fusk på något vis? Jag är samma jag som alltid, den enda skillnaden är min parfym och denna parfym innehåller "fermoner", vet dock ej om jag stavar rätt... Någon som har erfarenhet?
Citera
2024-05-23, 17:35
Medlem
Highfashions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av USB-1
Jag köpte nyligen en parfym som innehåller "fermoner" som gör kvinnor "kåta" och utan överdrift så har jag gått från att varit utan sex i ca 3 år till att ha sex 2 gånger på 1 månad. Är detta fusk på något vis? Jag är samma jag som alltid, den enda skillnaden är min parfym och denna parfym innehåller "fermoner", vet dock ej om jag stavar rätt... Någon som har erfarenhet?

Har ingen erfarenhet av att använda parfym med feremoner men jag skulle absolut inte säga att det är fusk. Det om något verkar ju vara ett bra verktyg för att få knulla och det är ju inte som att du daterapear brudarna direkt.

Har du lust att länka vad för parfym det är du använt? Har sett reklam för något liknande men minns ej vad det var för märke.
Citera
2024-05-23, 17:37
Medlem
Eponumoss avatar
Det är väl lika mycket fusk som när kvinnan du har sex med använder en push-up BH.
Citera
2024-05-23, 17:57
Medlem
Vad spelar det för roll? Tjejer har smink, sexiga kläder osv.
Citera
2024-05-23, 17:59
Medlem
OneTaps avatar
människan har inte receptorer för feromoner så de e total fuffens båg. du kanske får ligga för att du numera luktar parfym istället för torkad säd :P
Senast redigerad av OneTap 2024-05-23 kl. 18:01.
Citera
2024-05-23, 18:02
Medlem
Er desperation efter ett ligg vet inga gränser.

Vad är prislappen på ett sånt, kör på det men man kan inte annat än skratta åt vad det manliga släktet är villiga att göra för att få stoppa in den.
Senast redigerad av Liljor 2024-05-23 kl. 18:14.
Citera
2024-05-23, 18:06
Medlem
Olduvais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OneTap
människan har inte receptorer för feromoner så de e total fuffens båg. du kanske får ligga för att du numera luktar parfym istället för torkad säd :P
Dessutom så har människan med all sannolikhet inga feromoner öht. Det är ovanligt bland däggdjur, och ingen har någonsin hittat mänskliga feromoner. Att det skulle finnas är en myt som bygger på falsifierad forskning på 90-talet och började på typ 70-talet som en populär teori utan stöd i vetenskapen.

Det är mest typ insekter som använder feromoner.
Citera
2024-05-23, 18:07
Medlem
Olduvais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av USB-1
Det är nog ditt självförtroende som gör att du ger dig på dating på ett mer framgångsrikt sätt... Det finns inga mänskliga feromoner.
Citera
2024-05-23, 18:57
Medlem
Nja, det har ju varit känt länge att tjejer synkar sin mens om de bor ihop, så något skit sänder man ut. Samma sak att kvinnor tänder på vissa mäns svett. Så nog finns det feromoner.

En artikel från 2005:
Citat:
I djurvärlden är feromoner, lukter som kommunicerar sociala budskap, vanliga. Johan Lundström har i sin avhandling visat att ett ämne som finns i manlig svett, androstadienone, påverkar kvinnors autonoma nervsystem och gör dem mer uppmärksamma. Den 23 september försvarar han sin avhandling vid Uppsala universitet.

De flesta djurarter använder sig av speciella lukter, så kallade feromoner, för att kommunicera vissa sociala budskap. Om människor använder sig av feromoner är omtvistat. Att kvinnor som spenderar mycket tid tillsammans tenderar att synkronisera sina menstruationscyklar har länge varit det enda beviset som indikerar att människan använder sig av feromoner. Hittills har man dock inte lyckats identifiera något enskilt ämne.

https://www.forskning.se/2005/09/14/forsta-manskliga-feromonet-pavisat-i-mans-svett/
Citera
2024-05-23, 18:59
Medlem
Du köpte en fejkparfym eller ja.. med falsk marknadsföring iaf och fick lite mer självförtroende.. ta vinsten och sluta gnäll om fusk.
Citera
2024-05-23, 19:29
Medlem
Tror mer du fick självförtroendeboost. Men även placebo är bra om det funkar
Citera
2024-05-23, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OneTap

Det ska vi väll ha? Tex att tjejer som ungås ofta fårnsynkad mens det är pga fermornerna som den kan bli synkad.

Men vad jag hört så är fermoner i parfym från grisar ^^
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in