• 1
  • 2
2024-05-16, 18:28
Medlem
"När den civilklädde polisen befann sig i ett parkeringsgarage blev han konfronterad av en kvinna som undrade vad han gjorde där. Polisen bestämde sig för att kontrollera kvinnan. Hon visade sig jobba på en skola. I hennes bil låg hasch värt uppåt en miljon kronor"

" När jag ska köra därifrån kommer den här kvinnan fram och frågar vad jag gör där och är smått otrevlig, uppger polismannen i ett förhör.
Polismannen bestämde sig för att anropa en kollega. Sen legitimerade han sig som polis. Kvinnan svarade genom att skrika ”nej” – och lägga benen på ryggen."

https://www.sydsvenskan.se/2024-05-1...n-dryg-miljon/

Kan se framför mig hur den här kvinnan går fram till polisen och undrar vad han gör där...
Citera
2024-05-16, 18:42
Bannlyst
Varför är man så offensiv när man sitter på droger för hur mycket som helst? Går runt och terrar alla i närheten, då?
Citera
2024-05-16, 18:45
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HMBPTOLEMAJOW
Varför är man så offensiv när man sitter på droger för hur mycket som helst? Går runt och terrar alla i närheten, då?
Gissar på en blattebrud utan konsekvenstänk som trodde hon skulle skrämma iväg en svenne med sin blatteattityd. Gick ju sådär
Citera
2024-05-16, 18:56
Skolanställd städerska då eller?
Citera
2024-05-16, 19:11
Medlem
Tortellis avatar
Hasch för en miljon! Media och polis skriver alltid upp priset. Men kvinnan vad tänkte hon på! Det där är frågan om det är sant. Jag menar polisen kanske hade lite koll. Kanske en tjallare som tipsat och polisen var där för att kolla läget!
Citera
2024-05-16, 19:14
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HMBPTOLEMAJOW
Det här luktar som att man redan känt till kvinnan och bara hittat på nåt för att få gå in i bilen. Händer hela tiden, nån blir invinkad för en rutinkontroll för ena bakljuset är trasigt, jo tjena.
Citera
2024-05-16, 19:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Det här luktar som att man redan känt till kvinnan och bara hittat på nåt för att få gå in i bilen. Händer hela tiden, nån blir invinkad för en rutinkontroll för ena bakljuset är trasigt, jo tjena.
Ja, att det hela endast är ett svepskäl kan man anta. Månne ett litet tips från den goda allmänheten, eller konkurrenten för den delen.
Citera
2024-05-16, 19:38
Medlem
Olduvais avatar
Hur mycket plats tar 100 kilo hasch?
Citera
2024-05-16, 19:46
Medlem
SwampDoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid

Det händer förvisso hela tiden, men den här scenariot är nästan för idiotiskt för att vara ett påhitt. Jag gissar att den icke-skidåkande kvinnan faktiskt konfronterade polisen.
Citera
2024-05-16, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olduvai
Hur mycket plats tar 100 kilo hasch?
Får inte plats i en bil iaf. De menar nog en miljon i gatuvärde, (100kr g). Vilket betyder att det är 10 kg. Värt runt 240k inköpspris i Sverige.
Citera
2024-05-16, 19:52
Medlem
Olduvais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abzid
Får inte plats i en bil iaf. De menar nog en miljon i gatuvärde, (100kr g). Vilket betyder att det är 10 kg. Värt runt 240k inköpspris i Sverige.
Jag försökte räkna på 100kr/g. Jag kanske räknade fel? Men används inte "hasch" oftast om det bruna kletet, som väl är mer kompakt än grönt? 100 kilo grönt blir ju självklart rätt stor volym.

Citat:
Ursprungligen postat av shunosoklat
Hahaha kvinnor är så jävla roliga! Fatta killen som hon sög av och tog kuken i röven för tills hon blödde för att få tag i droger, och nu har hon kritat/håller en stor mängd åt killen och nu blev han av med allt. Nu kan jag verkligen tänka mig att han vill spräcka hennes röv igen, men riktigt ordentligt!
Du är ju fan störd
Citera
2024-05-16, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abzid

Klart 100kg får plats utan problem. Varje kilo har mindre volym än dom tidigare 1l mjölk förpackningarna
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in