2025-03-22, 13:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon

Vad fan har hans sambo med det här att göra? Är du sinnessjuk på riktigt, eller brann det bara i huvudet på dig när du skrev det här?

Har du missat att det är så här det är på yt? Man skall dra in arbetsgivare kolleger fruar/män och deras föräldrar och syskon
Jag håller med om att det är sinnessjukt, men bjuder man upp till dans så håller man väl takten? Flera av Motvikt och hans vänner har uppmanat sina följare att ringa arbetsgivare m.fl så då får han nog förvänta sig att hans fru blir indragen, någon kanske till och med kontaktar hans arbetsgivare
Citera
2025-03-22, 13:08
Avstängd
vichy6s avatar
Har snubben sambo 😱?

Han är halvtidssjukskriven tror jag. Verkar ha/har problem med psyket.
Citera
2025-03-22, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Har snubben sambo 😱?

Han är halvtidssjukskriven tror jag. Verkar ha/har problem med psyket.

Han får nog inte ligga iallafall, hela hans aura skriker: JAG BEHÖVER KNULLA!!

Det är samma sak med hela denna kvinnohatande incelsekten.
Dock förstår jag deras fruar.
Aldrig skådat folk som på denna nivå får en att bli äcklad.
Citera
2025-03-22, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
jag kunde ju bara stå på sidlinjen och beklaga att man inte längre erbjuder livstids psykvård.
Är J en kvinna som Motvikt har haft en romans eller vänskap med?

Tror du Anjo har bollar att erkänna sin desinformation?
Senast redigerad av Pallal 2025-03-22 kl. 16:45.
Citera
2025-03-22, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Har du missat att det är så här det är på yt? Man skall dra in arbetsgivare kolleger fruar/män och deras föräldrar och syskon
Jag håller med om att det är sinnessjukt, men bjuder man upp till dans så håller man väl takten? Flera av Motvikt och hans vänner har uppmanat sina följare att ringa arbetsgivare m.fl så då får han nog förvänta sig att hans fru blir indragen, någon kanske till och med kontaktar hans arbetsgivare

Okej, ge ETT exempel när motvikt eller någon annan av sektmedlemmarna har uppmanat sina följare till att ringa arbetsgivare. Jag vet att Rask har gjort det, så han är undantagen, för i det fallet köper jag att det är sant. Och jag tycker det var fel av Rask.

När det gäller Motvikt så har minst en redan prövat det, och blev givetvis förlöjligad i tråden efteråt, eftersom det är helt psyhcogrej att göra.
Citera
2025-03-22, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Det är dags att vi på flashback slutar trippa på tå runt Daniel "Motvikt" Karlsson. Låt oss gå undersöka, och på riktigt syna, denna varelse.

Motvikt har gillat att Anjo vill hänga ut sina kritiker och "göra horhus" med inte bara kritikerna utan även kritikernas familjer, släkt, närstående, vänner, grannar.

Motvikt doxxade Legio och uppmanade (indirekt) sina och Anjos följare att höra av sig till Legios arbetsplats. Medans Anjo och VÄP skrattade i mjugg...

Daniel "Motvikt" Karlsson har därför själv öppnat dammluckorna och tagit ett helt obetydligt YT-drama till världen utanför YouTube. Därför ,anser jag, att flashback bör forska i (till exempel) följande:

- Varför arbetar Motvikt enbart halvtid i butik? Hur kan han försörja fru och barn på sin lön?
- Vad heter hans fru/sambo och vad arbetar hon med?
- Motvikts ekonomiska förehavanden: är han registrerad för F-skatt? Skulder? Har hans fru/sambo skulder? etc.
- En person som Motvikt som, enligt egen utsago, "turnerat runt" som både magiker och "ståuppkomiker" lär väl haft diverse sociala kontakter/möten med kvinnliga fans. Dessa kvinnor är mer än välkomna att bidra med information i tråden.
1. Han arbetar i en skobutik för att han är en 46-årig loser.
2. Han försörjer inte sin fru, han har för dålig lön.
3. Ann-Elise Tammar heter Motvikts fru, inom vården.
Citera
2025-03-22, 19:30
Medlem
Daniel, jag skriver det här till dig för att jag vill dig väl och jag förstår att du nu insett att du har hamnat i en situation du inte vill vara i.

Det du behöver göra nu är att sluta ljuga, och sluta ljuga för dig själv. Du gjorde inte ”Anjo har tappat det helt” videon för att du ville komma i kontakt med Anjo, du gjorde den för att det var precis det du tyckte. Du hoppade ifrån dina egenliga åsikter för att du märkte att du fick fler visningar och prenumeranter när du stod på Anjo och Rasks sida än när du sa vad du egentligen tyckte.

Du måste börja våga vara ärlig. Jag gillar när du pratar om legios samtal med sin sambo och relaterar det till dig själv. Men det blir inte ärligt när du några minuter innan inte vågat säga uttryckligen att det Anjo gjorde mot Sandra var vidrigt, utan hoppar över till en bild där någon ritat glasögon på Anjo och förklarar hur hemsk DET är.

Du måste börja börja vara ärlig med dig själv. Du står inte på Anjos sida. Du tycker inte som honom. Du är en klok vuxen man. Var ärlig mot dig själv.
Citera
2025-03-22, 19:31
Medlem
Daym-Krytjs avatar
I lördagsskålen dementerar Daniel Anjos uppgifter om tjejen han hängde ut för att ha förfalskat en bild på Lisen. Han säger sig också skämmas över sin inblandning, och pratar gott om Legio. Däremot sa han aldrig något om att sluta jaga Legio på hans arbetsplats eller manade följarna att besinna sig.

Antar att han börjar inse sina misstag men vågar inte fördöma sekten och fansen helt och hållet. Han vet väl att andra sidan inte kommer ta i honom med tång heller om han gör sig osams med vännerna.
Citera
2025-03-22, 19:42
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daym-Krytj
I lördagsskålen dementerar Daniel Anjos uppgifter om tjejen han hängde ut för att ha förfalskat en bild på Lisen. Han säger sig också skämmas över sin inblandning, och pratar gott om Legio. Däremot sa han aldrig något om att sluta jaga Legio på hans arbetsplats eller manade följarna att besinna sig.

Antar att han börjar inse sina misstag men vågar inte fördöma sekten och fansen helt och hållet. Han vet väl att andra sidan inte kommer ta i honom med tång heller om han gör sig osams med vännerna.

Med reservation för att jag inte kollat på klippet ännu men så här. Om det du skriver stämmer är det "too little too late"
Det är samma som med Vad är problemet. Som gömt sig sen folk började syna hans påhopp och lögner och nu försöker att lite diskret gå tillbaka till sketcher på tiktok.

Vill Daniel ta sig ur det här bör han lyfta på röven och leverera ett antal genuina ursäkter till de berörda. Därefter officiellt on cam ta avstånd från Anjo. Om så inte sker så får han finna sig i att bli granskad och kritiserad enligt samma modus som han anjo och baronen nyttjar.
Citera
2025-03-22, 19:49
Medlem
Vet inte hur Motvikt gjorde det, men jag såg en fin kille i dagens video från honom. Tycker han har gjort mycket fel det senaste, men detta fick mig att se att han kanske varit blind och hungrig på Youtube.

För min del så kommer jag inte skriva skit om honom mer, för min del är han förlåten tills motsatsen bevisas.
Citera
2025-03-22, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt
Med reservation för att jag inte kollat på klippet ännu men så här. Om det du skriver stämmer är det "too little too late"
Det är samma som med Vad är problemet. Som gömt sig sen folk började syna hans påhopp och lögner och nu försöker att lite diskret gå tillbaka till sketcher på tiktok.

Vill Daniel ta sig ur det här bör han lyfta på röven och leverera ett antal genuina ursäkter till de berörda. Därefter officiellt on cam ta avstånd från Anjo. Om så inte sker så får han finna sig i att bli granskad och kritiserad enligt samma modus som han anjo och baronen nyttjar.

Tror mest han är rädd för egen del än att han inser att han gjort andra orätt. Allt hat mot Linnea, där han ryser av välbehag av att trasha henne försvinner inte förrän han tagit bort allt och bett ordentligt om ursäkt.
Citera
2025-03-22, 20:04
Medlem
Så som de stavar MotVikt antar jag att det mest handlar om MassInvandring och ÅsiktsKorridoren?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in