2025-03-18, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Han sa att knulldocka var okej när man hade en överenskommelse med sin partner, typ. En slampa däremot var en som var till alla.
Oavsett tror jag både Motvikt och Anjo dragit alla förnedrande ord om kvinnor som finns i ordboken, plus en del egenpåhittade, när det gäller Linnea.
Tänk att denna unga tjej, som dessutom är blond (?) påverkar runkklubben så in i helvete. Det måste vara ett helvete att komma in i gubbåldern och inte inse det själv

Tycker du borde sluta kolla på YouTube när du knarkat. Du får så konstiga vanföreställningar då, verkar det som.

Det där är ungefär så långt bort från verkligheten som man bara kan komma. Så antingen väljer du att missförstå vad motvikt faktiskt säger, eller så är det något fel på dig. För absolut ingen kan vara så dålig på att lyssna så man uppfattar det så där.
Senast redigerad av Kommer-vara-anon 2025-03-18 kl. 09:34.
Citera
2025-03-18, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LandetsMinstaKuk
Hänger du inte med i svängen och inte kollat allt som läggs ut på deras kanaler borde du inte medverka i den här diskussionen.

Givetvis kollar jag inte på allt som läggs ut på deras kanaler. Jag har annat att göra i mitt liv än att kolla på YT. Men det spelar ingen roll, för jag har ändå tagit del av det du hänvisar till, och vet att du inte ens är i närheten av sanningen, och därför aldrig kommer kunna visa upp något klipp som säger det du påstår. Det var bra att även du själv verkar vara medveten om att du ljuger.
Citera
2025-03-18, 09:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Tycker du borde sluta kolla på YouTube när du knarkat. Du får så konstiga vanföreställningar då, verkar det som.

Det där är ungefär så långt bort från verkligheten som man bara kan komma. Så antingen väljer du att missförstå vad motvikt faktiskt säger, eller så är det något fel på dig. För absolut ingen kan vara så dålig på att lyssna så man uppfattar det så där.

Hoppsan, trampade jag på en öm tå?
Min åsikt är min, jag äger den och står för den. Motvikt är ett äckel
Citera
2025-03-18, 09:47
Medlem
Citat:
Jaha, nu nämner du nästa sak som aldrig hänt. Han har inte suttit och "finnulerat" ang om Linnea vill ligga med honom. Det här är orsaken till att Flashback har så dåligt rykte, trådsanningar sprids som en jävla löpeld.

Finns länk och tidsangivelse några sidor bakåt i tråden.
Citera
2025-03-18, 09:51
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LandetsMinstaKuk
Han har suttit och finnulerat på ang Linnea vill ligga med honom? Hade jag varit hans kvinna hade jag lämnat honom asap

Den här mannen kräks jag på varje sekund jag ser på fanskapet
Ja jag håller med om att han är vidrig på alla sätt. Men nu handlade det om att han förnekade att han kallat henne för det, vilket du säger att han har och jag frågade när, för jag har inte sett just det, men skulle gärna göra om du har en länk!

Det jag menar är att hans beteende är äckligt så det räcker och blir över. Men man drar ned sin egen trovärdighet om man påstår att någon sagt något den eventuellt inte har. Att han förminskar att Anjo sagt det är som sagt grisigt, men nu frågade jag när han själv kallat henne för det?
Citera
2025-03-18, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Hoppsan, trampade jag på en öm tå?
Min åsikt är min, jag äger den och står för den. Motvikt är ett äckel

Jag har inga bekymmer med vad du tycker om motvikt. Tyck vad du vill. När du medvetet, via lögner försöker skapa trådsanningar, så har jag ett bekymmer med ditt beteende. Men jag skiljer på ditt beteende och dig som person. Ditt beteende tycker jag mycket illa om, dig som person bryr jag mig inte om.

Men sluta gärna ljuga, för det är inte något som behövs i det här träsket som YT-delen blivit.
Citera
2025-03-18, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Finns länk och tidsangivelse några sidor bakåt i tråden.

Nää, men det finns en länk och tidsangivelse till när han bemöter ett av Linneas värdelösa argument, om att folk som kritiserar henne vill ligga med henne. En typ av argumentation som många yngre tjejer felaktigt använder sig av, som en härskarteknik. Ingen som har någon slags koll på det här dramat skulle kunna tolka det på något som helst annat sätt.
Citera
2025-03-18, 10:18
Medlem
Vet någon var det står att Legio heter Svensson i efternamn utöver flashback med tanke på Motvikt pratar om detta i hans video?
Citera
2025-03-18, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daym-Krytj
Ja jag håller med om att han är vidrig på alla sätt. Men nu handlade det om att han förnekade att han kallat henne för det, vilket du säger att han har och jag frågade när, för jag har inte sett just det, men skulle gärna göra om du har en länk!

Det jag menar är att hans beteende är äckligt så det räcker och blir över. Men man drar ned sin egen trovärdighet om man påstår att någon sagt något den eventuellt inte har. Att han förminskar att Anjo sagt det är som sagt grisigt, men nu frågade jag när han själv kallat henne för det?

Vad man kan fråga sig är varför Daniel säger att Legio borde inse/ta reda på vilken hemsk person Linnea är? Innan Legio kritiserar Daniel för att inte ha kallat Linnea för knulldocka.

Varför försvara något som aldrig ens har hänt? Min gissning är att han absolut har kallat henne knulldocka, men inte när kameran rullar. Därför går han ändå i försvarsställning.
Citera
2025-03-18, 10:34
Medlem
Citat:
Nää, men det finns en länk och tidsangivelse till när han bemöter ett av Linneas värdelösa argument, om att folk som kritiserar henne vill ligga med henne. En typ av argumentation som många yngre tjejer felaktigt använder sig av, som en härskarteknik. Ingen som har någon slags koll på det här dramat skulle kunna tolka det på något som helst annat sätt.

Daniel lägger ner tid på att bemöta ett värdelöst argument. Ja, jag tror dig.
Citera
2025-03-18, 10:43
Medlem
Citat:

Du behöver inte tolka - enklare för dig om du lyssnar på vad som faktiskt sägs.
Citera
2025-03-18, 11:26
Medlem
Slussenyaos avatar
Jag tror att Motvikt håller med Anjo och Rask för att han är ensam i sitt liv, han har nog inga "vuxna" vänner som orkar med honom. Han beter sej ju otroligt barnsligt och inte i närheten av vad man brukar kallar vuxet. Och nu när han hittat några som står ut med honom så kommer han hålla med dom. Han och Rask är nog väldigt lika på det planet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in