2025-02-24, 16:21
Medlem
Daniel nu har du anledningen till att folk inte vill visa ansiktet och säga vad dom tycker om eran sekt. Hotad av Leo pga. av Anjo har avhumaniserat sin kritiker Medvikt.

Kanske dags att öppna ögonen.
Citera
2025-02-24, 16:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Freddeeesson
Daniel nu har du anledningen till att folk inte vill visa ansiktet och säga vad dom tycker om eran sekt. Hotad av Leo pga. av Anjo har avhumaniserat sin kritiker Medvikt.

Va? Har Kinesen hotat Medvikt?
Citera
2025-02-24, 16:39
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:

Nej, det har han inte. Men grattis till att du precis gav BAJSVIKT en anledning till att göra en video...

MEDvikt har blivit hotad. Inte motBAJSvikt
Citera
2025-02-24, 18:06
Medlem
Motvikt är ingen motvikt npnstans ju.
En sann rövslickare enbart
Citera
2025-02-24, 18:22
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterForsman
Va? Har Kinesen hotat Medvikt?

Ska det behöva gå så långt för att någon kritiserar Anjo och Rask?
Citera
2025-02-28, 12:35
Avslutad
Daniel vill ingen nåt illa.

Det drog iväg och blev utom kontroll detta med "sekten" och att vara med i drama.

Jag önskar Daniel ett jättestort lycka till nu när han avslutar det dåliga och fortsätter göra egna videos om ämnen som inte sårar andra.
Citera
2025-02-28, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av falukorvsgubbe

Det drog iväg och blev utom kontroll detta med "sekten" och att vara med i drama.

Jag önskar Daniel ett jättestort lycka till nu när han avslutar det dåliga och fortsätter göra egna videos om ämnen som inte sårar andra.

Äsch, han gör snart mobbningsvideos igen eftersom han annars knappt får några visningar.
Citera
2025-02-28, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av falukorvsgubbe

Jag önskar honom också lycka till i skobutiken.
Citera
2025-03-02, 21:20
Medlem
Så jävla vidrigt att du gått ut och sagt att Anjos dokumentär är bra och att alla som har kritiserat den har fel.

Du har förfan sett den när dessutom offrets namn var med? Är du helt jävla sjuk i huvudet eller? Du har väl själv en dotter? Läste du ens vad offret skrev via hennes advokat?

Fyfan, visst att du gör mycket för att stå upp för Anjo, men nån jävla gång borde du väl ändå stå upp för mänskligheten.
Citera
2025-03-02, 22:28
Avslutad
Citat:
Så jävla vidrigt att du gått ut och sagt att Anjos dokumentär är bra och att alla som har kritiserat den har fel.

Du har förfan sett den när dessutom offrets namn var med? Är du helt jävla sjuk i huvudet eller? Du har väl själv en dotter? Läste du ens vad offret skrev via hennes advokat?

Fyfan, visst att du gör mycket för att stå upp för Anjo, men nån jävla gång borde du väl ändå stå upp för mänskligheten.

Låter som helt rimlig kritik och frågeställningar.

Daniel ber om kritik inför en video som ska släppas imorgon : https://www.youtube.com/watch?v=i0ma8U097YE

Personligen tror jag att Daniel har nollkoll på allt vad juridik heter och att det var viktigare att försvara Anjo än att se filmen och förstå den.
Jag tror han har sett den, men med ett Anjofilter för ögonen. Dvs , allt som Anjo gör är bra. Och alla som kritiserar Anjo är flashbackare med en agenda.

Skilleras berättade tidigare ikväll att Daniel bjudit hem honom men Axel hade tackat nej.
Han vill ses i en live istället så inget kan klippas eller fulas i efterhand.
Sen passade Axel på att återigen förklara både Vad är problemet och Motvikt som komplett ,totalt, jävla blåsta i huvudet.
Senast redigerad av falukorvsgubbe 2025-03-02 kl. 22:33.
Citera
2025-03-03, 11:03
Avstängd
Till frågelådan vill jag fråga Daniel varför han sa att han ska göra en timmes dokumentär om mig.

Vad tycker Motvikt om att sekten har tystat flashbackare genom utpressning och att hans vänner har tagit kontakt med arbetsplatser, familjer och vänner när utpressning inte har gett effekt?

Varför vill Motvikt ta vid smutsgörat nu och varför är hans huvudfokus såna som nästan bara kritiserar att sektens medlemmar offentligt mobbar eller i grupp förnedrar enskilda individer och att göra förtal som sträcker sig till så långt som till vänner och familjemedlemmar till dom huvudpersoner som sekten förtalar?

Jag fick listan med användare som han ska ta fram identiteten på och hänga ut och dom (vi) har sällan eller aldrig kritiserat Motvikt, därför går det bara att spekulera i vad Motvikts drivkraft bakom det är.

Vad tycker Motvikt om att 400Ben hotas och inte får skriva kritiskt om sekten och måste skriva det hen blir tillsagd för att inte behöva hamna i Jockes (som enligt källor Motvikt och Wempa fick jobba på) utpressningsdokumentär om Flashback?

Planerar Motvikt att fortsätta leta flashbackare?
Senast redigerad av Pallal 2025-03-03 kl. 11:13.
Citera
2025-03-03, 11:36
Medlem
Citat:

Inte undra på att hans utbildningsnivå endast räckte till en karriär som butiksbiträde.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in