2025-02-21, 09:22
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Balanseradsans
Nu när det faktiskt börjar blåsa lite kring den här kreatören så visar han hur totalt värdelös han är på att hantera kritik..

Han slänger sig med ord som "psykologis synvinkel" det betyder absolut ingenting. Han tror det låter bra.
För oavsett vad man tycker och tänker, så är det alltid ur sykologis synvinkel. Alla tankar är psykologiska. Men han tror låter intellektuell.

Han besvara sin negativ kritik, genom att förlöjliga eller förminska. Och han tror han gör det på en finurligt sätt. Men det är det knappast.
Härskarteknik när den är som lättast att upptäcka.
En idiot helt enkelt.
Citera
2025-02-21, 09:25
Medlem
Citat:
Nu när det faktiskt börjar blåsa lite kring den här kreatören så visar han hur totalt värdelös han är på att hantera kritik..

Han är ju sjukskriven på grund av psykiska problem på halvtid, så han har inte ork att hantera kritik. Han vill att alla ska gilla honom för som han själv säger är en så härlig fin kille som verkligen gillar när andra är sams. Som han säger sån är jag och så räknar han upp en massa härliga påståenden om honom. Och om det ifrågasätts så tappar han det. Händer ofta.

Han jobbar halvtid med skor. Han springer för att försöka hålla de psykiska sjukdomarna på avstånd. Kanske dags att lägga ner youtubandet?
Citera
2025-02-21, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Han är ju sjukskriven på grund av psykiska problem på halvtid, så han har inte ork att hantera kritik. Han vill att alla ska gilla honom för som han själv säger är en så härlig fin kille som verkligen gillar när andra är sams. Som han säger sån är jag och så räknar han upp en massa härliga påståenden om honom. Och om det ifrågasätts så tappar han det. Händer ofta.

Han jobbar halvtid med skor. Han springer för att försöka hålla de psykiska sjukdomarna på avstånd. Kanske dags att lägga ner youtubandet?

Fortsätter den negativa spiralen för sekten så lär det bli tyst gissar jag.
Citera
2025-02-21, 10:30
Medlem
Citat:

Vad finns det för källor/bevis på att en person som springer ultramaraton och driver en YouTube-kanal skulle vara halvtidssjukskriven. Det luktar väldigt mycket tjurskit här inne.
Citera
2025-02-21, 10:31
Medlem
Citat:
Fortsätter den negativa spiralen för sekten så lär det bli tyst gissar jag.

Ja det är väl dödsryckningarna vi ser nu. Efter dokumentären och det att sekten säger att den är fantastisk, suverän och riktigt bra så hoppas vi på det.
Citera
2025-02-21, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Han slänger sig med ord som "psykologis synvinkel" det betyder absolut ingenting. Han tror det låter bra.
För oavsett vad man tycker och tänker, så är det alltid ur sykologis synvinkel. Alla tankar är psykologiska. Men han tror låter intellektuell.

Han besvara sin negativ kritik, genom att förlöjliga eller förminska. Och han tror han gör det på en finurligt sätt. Men det är det knappast.
En idiot helt enkelt.

Jag tyckte inte det i början men nu är jag helt enig om att det är en riksidiot
Citera
2025-02-21, 10:36
Medlem
Citat:
Ja det är väl dödsryckningarna vi ser nu. Efter dokumentären och det att sekten säger att den är fantastisk, suverän och riktigt bra så hoppas vi på det.

Hahaha ja dom har verkligen valt att ta en promenad på riktigt tunn is.
Citera
2025-02-21, 11:11
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Jag tyckte inte det i början men nu är jag helt enig om att det är en riksidiot

Det tyckte jag direkt. Vilketn man i 45 års åldern börjar göra videos där han försöker förnedra en som redan har många som öser skit på en.
Han är alltså en vuxen gift man, med barn i tonårs åldern?
Han utstrålar så otroligt negativ energi och hans försök att vara rolig är så värdelösa. Hela hans uppsyn utsöndrar osäkerhet. Ta bara det när anjo bekräftade att det är bajsvikt som ältar detta med sekten mest och han har mest att vinna. Då menar han att anjo ljög för cluee för stämingens skull. Sen vidare hävdar han att Cluee sa så, för han hatar bajsvikt. Han vill givetvis att Cluee ska nappa så bajsvikt blir kränkt och så är hela karusellen igång.

Han är en vedervärdig och motbjudande person med en vidrig aura!

Citat:
Hahaha ja dom har verkligen valt att ta en promenad på riktigt tunn is.
Japp. Det är vi överens om!
Citera
2025-02-21, 16:12
Medlem
I nysläppta ”I duschen på gymmet med Rickard Olsson” https://youtu.be/u01eWXs1gDo?si=DFaSnEO1_fXlKIIt tas Rickards mantra upp, vågar någon gissa vad det kan vara? Han fick det som väldigt liten - yngst i världen - så det är inget snuskigt eller så, för den som fick den första tanken.

I avsnittet så slog det mig hur mångsidig ”motvikt” faktiskt är - Rickard visste jag redan att han var det förstås, inget man får reda på om honom lär ju direkt chocka någon.
Senast redigerad av psykopathenko 2025-02-21 kl. 16:15.
Citera
2025-02-22, 04:45
Medlem
Motvikt trodde att intervjun med Max skulle generera absurt många visningar. Men...han blev nog besviken. Och därtill sjönk Max i många tittares ögon. Sadge!
Citera
2025-02-22, 09:10
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88

En idiot helt enkelt.

Hans svar på frågan om han överhuvudtaget läst psykologi på universitets nivå är en omedelbar klassiker. Spoiler: Det har han inte men han jämställer sitt pellejönsande som trollkarl med förmågan att förstå och tolka inter- och mellanmänsklig interaktion.
Det är bara för dumt.

Ytterligare intressant om vi nu ska leka samma lek. I perioder skriver han spaltmeter svar på korta neutralt ställda frågor där han med emfas anklagar följare för att befinna sig i maniska skov. Detta gör alltså motvikt dygnets alla timmar. Projicerar han möjligen?
Citera
2025-02-22, 09:18
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt
Hans svar på frågan om han överhuvudtaget läst psykologi på universitets nivå är en omedelbar klassiker. Spoiler: Det har han inte men han jämställer sitt pellejönsande som trollkarl med förmågan att förstå och tolka inter- och mellanmänsklig interaktion.
Det är bara för dumt.

Ytterligare intressant om vi nu ska leka samma lek. I perioder skriver han spaltmeter svar på korta neutralt ställda frågor där han med emfas anklagar följare för att befinna sig i maniska skov. Detta gör alltså motvikt dygnets alla timmar. Projicerar han möjligen?

Antagligen är man dum i huvudet, full, troll eller manisk när man kritiserar han.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in