Citat:
Ursprungligen postat av
jotack
Anjo, rask, motvikt och vad är problemet (med Jocke som ledare) kallas för sekten, även av sig själva.
Då kan man skriva det som ”sekten”, om man för lat för att skriva ut vilka man menar. Bara för att någon i något sammanhang kallar sig ”sekten” betyder det inte att jag ska sluta använda ordet sekt i dess riktiga betydelse. Skriver någon sekt, så tar jag för givet att de menar sekt. Tänk Knutby. Haveristerna t.ex. körde länge med att de gjorde ”humor och satir”, inte började jag kalla deras psykopatiska äventyr för humor och satir bara för att de själva påstod att det var vad de gjorde? Jag vet vad humor och satir är - och det är inte vad Haveristerna gör. Inget av det de gjort genom alla år mot oskyldiga människor har med humor och satir att göra.
Min kritik mot ”Motvikt” är att han borde köra på att skapa eget content, och lägga ned allt trams som att kommentera andra youtubers content. Det är värdelöst skit, sånt som Axel håller på med - kändisar som går i den fällan och börjar brottas med grisarna på grisarnas nivå blir bara smutsiga.
Motvikt verkar vara en normal och rimlig man, inte en psykopat som planerar hur han strategiskt kan terrorisera och skada andra människor på samma beräknande och ormaktiga sätt som t.ex. Axel gjort hela sitt liv.
Märk väl hur Axel kryper sina offer under skinnet och på alla desperata sätt gör sig till en del av deras liv mot deras vilja. Ingen vill ha med honom att göra, men han låtsas som att att det är tvärtom - trots att motvikt och Anjo fullständigt skiter i honom och skrattar åt honom så låtsas Axel som att han är viktig och betydelsefull hahahha