2025-02-19, 04:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Om detta är sant är det ju ganska sorgligt. Motvikt har alltså hånat Linnea, försvarat att Anjo kallat Linnea för "hink" och knulldocka, själv spekulerat i hur Linnea kan tänka sig ligga med honom - enbart för att vinna "respekt" från sina egna barns polare? För att på så sätt "imponera" på jockiboi?

Det är jävligt lågt av dem. Att sitta i sitt barns rum och prata om att någon okänd kvinna kanske vill ligga med honom. Jag tror att det var en ärlig tanke som slank ut.

Sen är han ju så störd när han hela tiden återkommer till hur härlig han är, hur kärleksfull han är som älskar att se andra nöjda och glada. Han skulle vara glad om han såg ett klipp om en seriemördare som fällde en tår av positiva skäl. Och då förstår man hur det står till. Vem gläds åt seriemördares glädje liksom? Medvikt är en jävligt risig typ. Minst sagt.
Citera
2025-02-19, 04:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av falukorvsgubbe
Jamen precis. Nånstans kommer ju tanken ifrån, det där är ju inget en man bara snyter ur sig, kanske inför grabbgänget på O'Learys ... men i sitt barns rum ... inför alla följare... om en 20 år yngre kvinna. Som dessutom har pojkvän och Daniel har ju själv sambo.
Det är inte normalt.

Man fattar också vilka retarderade följare han har. Jag kollade kommentarsfältet, bara glada tillrop och hjärtan. Den enda som reagerat på uttalandet var ett kvinnligt nick som satte kaffet i halsen. Daniel gav den kommentaren en hjärta.

Motvikt har något jävligt fel på normalkompassen. Det är inte normalt att som snart femtioåring sitta och säga det om en främmande 25-årig kvinna för att hon frågat om en intervju eller ett samtal i en YT. Det visar en syn på kvinnor som är jävligt låg. Och därav toleransen för att snyfta i en dokumentär om en barnvåldtäktsman.
Citera
2025-02-19, 07:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jotack
Anjo, rask, motvikt och vad är problemet (med Jocke som ledare) kallas för sekten, även av sig själva.

Då kan man skriva det som ”sekten”, om man för lat för att skriva ut vilka man menar. Bara för att någon i något sammanhang kallar sig ”sekten” betyder det inte att jag ska sluta använda ordet sekt i dess riktiga betydelse. Skriver någon sekt, så tar jag för givet att de menar sekt. Tänk Knutby. Haveristerna t.ex. körde länge med att de gjorde ”humor och satir”, inte började jag kalla deras psykopatiska äventyr för humor och satir bara för att de själva påstod att det var vad de gjorde? Jag vet vad humor och satir är - och det är inte vad Haveristerna gör. Inget av det de gjort genom alla år mot oskyldiga människor har med humor och satir att göra.

Min kritik mot ”Motvikt” är att han borde köra på att skapa eget content, och lägga ned allt trams som att kommentera andra youtubers content. Det är värdelöst skit, sånt som Axel håller på med - kändisar som går i den fällan och börjar brottas med grisarna på grisarnas nivå blir bara smutsiga.

Motvikt verkar vara en normal och rimlig man, inte en psykopat som planerar hur han strategiskt kan terrorisera och skada andra människor på samma beräknande och ormaktiga sätt som t.ex. Axel gjort hela sitt liv.

Märk väl hur Axel kryper sina offer under skinnet och på alla desperata sätt gör sig till en del av deras liv mot deras vilja. Ingen vill ha med honom att göra, men han låtsas som att att det är tvärtom - trots att motvikt och Anjo fullständigt skiter i honom och skrattar åt honom så låtsas Axel som att han är viktig och betydelsefull hahahha
Senast redigerad av psykopathenko 2025-02-19 kl. 07:21.
Citera
2025-02-19, 07:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av psykopathenko

Min kritik mot ”Motvikt” är att han borde köra på att skapa eget content, och lägga ned allt trams som att kommentera andra youtubers content. Det är värdelöst skit, sånt som Axel håller på med - kändisar som går i den fällan och börjar brottas med grisarna på grisarnas nivå blir bara smutsiga.

Motvikt verkar vara en normal och rimlig man, inte en psykopat som planerar hur han strategiskt kan terrorisera och skada andra människor på samma beräknande och ormaktiga sätt som t.ex. Axel gjort hela sitt liv.

Märk väl hur Axel kryper sina offer under skinnet och på alla desperata sätt gör sig till en del av deras liv mot deras vilja. Ingen vill ha med honom att göra, men han låtsas som att att det är tvärtom - trots att motvikt och Anjo fullständigt skiter i honom och skrattar åt honom så låtsas Axel som att han är viktig och betydelsefull hahahha

Du är ju sjukligt besatt av Haveristerna men du har noll koll på trådens ämne.

Motvikt är varken normal eller "rimlig".

Idag listas Axels reaktionsvideo på en helt galen video som Motvikt har gjort där han försvarar att en ung tjej har kallats knulldocka bland annat.

Axel har 100% rätt i all kritik han riktar mot Motvikt. Sen gör han det på ett roligt sätt också. Folk får bilda sig en egen uppfattning.

Motvikt och Anjo gör allt annat än att skratta åt Axel.

Kan du inte förorena tråden om Haveristerna istället?
Citera
2025-02-19, 07:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Motvikt har något jävligt fel på normalkompassen. Det är inte normalt att som snart femtioåring sitta och säga det om en främmande 25-årig kvinna för att hon frågat om en intervju eller ett samtal i en YT. Det visar en syn på kvinnor som är jävligt låg. Och därav toleransen för att snyfta i en dokumentär om en barnvåldtäktsman.

Skulle han få för sig att ta bort det så finns det sparat och säkrat för framtida bruk.
Citera
2025-02-19, 07:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PigChampion
Fast du gör inget annat än att spamma om en viss person i 3-4 olika trådar såatttttt

Motviktstrucken suger men jaha och

Hmm... Just det

Ska inte göra det.
Citera
2025-02-19, 08:15
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psykopathenko
Då kan man skriva det som ”sekten”, om man för lat för att skriva ut vilka man menar. Bara för att någon i något sammanhang kallar sig ”sekten” betyder det inte att jag ska sluta använda ordet sekt i dess riktiga betydelse. Skriver någon sekt, så tar jag för givet att de menar sekt. Tänk Knutby. Haveristerna t.ex. körde länge med att de gjorde ”humor och satir”, inte började jag kalla deras psykopatiska äventyr för humor och satir bara för att de själva påstod att det var vad de gjorde? Jag vet vad humor och satir är - och det är inte vad Haveristerna gör. Inget av det de gjort genom alla år mot oskyldiga människor har med humor och satir att göra.

I den här kontexten vet man att sekten består av Jocke, Anjo, Rask, motvikt och vadärproblemet om man är det minsta insatt.

Att du läxar upp folk om vad ordet sekt betyder och följer upp med att lista haveristerna som en sådan, som inte kallas det av någon annan än dig, är helt efterblivet.

Det är nog uppenbart för alla att du egentligen bara hatar Axel och Henko, vilket du såklart är fri att göra, men de har en egen tråd. För rörande Motvikt och Anjo har Axel helt rätt.
Citera
2025-02-19, 08:28
Medlem
Citat:
Du är ju sjukligt besatt av Haveristerna men du har noll koll på trådens ämne.

Motvikt är varken normal eller "rimlig".

Idag listas Axels reaktionsvideo på en helt galen video som Motvikt har gjort där han försvarar att en ung tjej har kallats knulldocka bland annat.

Axel har 100% rätt i all kritik han riktar mot Motvikt. Sen gör han det på ett roligt sätt också. Folk får bilda sig en egen uppfattning.

Motvikt och Anjo gör allt annat än att skratta åt Axel.

Kan du inte förorena tråden om Haveristerna istället?

Citat:
Ursprungligen postat av PigChampion
Fast du gör inget annat än att spamma om en viss person i 3-4 olika trådar såatttttt

Motviktstrucken suger men jaha och

Fast här har ju faktiskt Falukorvsgubbe helt rätt i sak.
Citera
2025-02-19, 08:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife

Ja, livet som youtubemobbare riskerar att bli lite tufft helt enkelt.
Det är smällar denna typ av "kreatörer" måste kunna ta utan att börja gråta.

Att sitta självbelåtet och raljera över andra människors privatliv, peka ut dom som psykiskt sjuka, ställa psykiatriska diagnoser, förtala, fälla sexistiska kommentarer och hetsa sina tusentals rabiata följare mot sina offer är helt enkelt risky business.
Man riskerar då att få mothugg och själv exponeras.

Bara gilla läget.
Citera
2025-02-19, 08:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Det tycker jag med
Citera
2025-02-19, 08:52
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ja, livet som youtubemobbare riskerar att bli lite tufft helt enkelt.
Det är smällar denna typ av "kreatörer" måste kunna ta utan att börja gråta.

Att sitta självbelåtet och raljera över andra människors privatliv, peka ut dom som psykiskt sjuka, ställa psykiatriska diagnoser, förtala, fälla sexistiska kommentarer och hetsa sina tusentals rabiata följare mot sina offer är helt enkelt risky business.
Man riskerar då att få mothugg och själv exponeras.

Bara gilla läget.
Det är ju också precis såhär det blir när sagda kreatörer inte kan bemöta det man säger direkt till dem på ett normalt sätt. Folk får söka sig någon annanstans med sina funderingar
Citera
2025-02-19, 09:13
Avslutad
Citat:

De flesta normala människor vill bara leva sina liv och inte ha några "plattformar" att exposa sig själva på i nåt jävla låtsasimperium på Youtube.
Att vara pajas offentligt är det få människor som drömmer om.

Väldigt sant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in