2024-07-29, 22:46
Medlem
Under hans senaste video. Självinsikten är verkligen 0.

https://www.filemail.com/d/tdjkougbgqtbdzu
Citera
2024-07-30, 00:16
Medlem
Lite försvårande att han stöttar Rask och Anjos medverkan i Nemos podd. På tal om pedofili. Gubben är 45?
Citera
2024-07-30, 08:38
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonio-puerta
Lite försvårande att han stöttar Rask och Anjos medverkan i Nemos podd. På tal om pedofili. Gubben är 45?

Han vågar nog inte kommentera det. För han vill också bli intervjuad av Nemo.
Citera
2024-07-30, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Han vågar nog inte kommentera det. För han vill också bli intervjuad av Nemo.

Förstår inte hur han inte själv kan se orimligheten i att först göra en video där man säger att man hatar pedofiler och sedan följa med dumpen på fiske och efter det inte kunna svara på om man tycker att det är okej att gästa en pod där värden är dömd för sexuellt utnyttjande av barn.

Herregud, varför kan han inte bara ta avstånd?

Nu har Anjo droppat sin ”bomb”. Julia är helt plötsligt 100% trovärdig tydligen. Har inte dom här grabbarna någon självinsikt? Nyss var hon ju bara en stor lögnare?
Citera
2024-07-30, 09:24
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freddeeesson
Förstår inte hur han inte själv kan se orimligheten i att först göra en video där man säger att man hatar pedofiler och sedan följa med dumpen på fiske och efter det inte kunna svara på om man tycker att det är okej att gästa en pod där värden är dömd för sexuellt utnyttjande av barn.

Nu har Anjo droppat sin ”bomb”. Julia är helt plötsligt 100% trovärdig tydligen. Har inte dom här grabbarna någon självinsikt? Nyss var hon ju bara en stor lögnare?

Nä, att han inte tar avstånd är sjukt.
Men hans stora dröm är nog att själv bli intervjuad av Nemo. Samt att han lever enbart från Chrippa videos. Så inte fan kan han säga något om dom 3 stora förebilderna.

Kolla bara statistiken på hans videos.
Som en påpekade i hans videos. Att löpning som är det ända ämnet han vet något om, har han under 1000 tittare . Medans Chrippa relaterat är det bra mycket mer.
Så jävla värdelöst.
Citera
2024-07-30, 12:49
Medlem
Citat:

Som sagt, dom som skriker högst om pedofili brukar ju ha ett dussintals skelett i garderoben. Här ser vi ju tydligt att något rimmar illa. Hans ålder gör det hela misstänksamt. Men jag analyserar bara och ser det för vad det är. Jag är helt objektiv.
Citera
2024-08-02, 07:19
Medlem
Citat:
Vems framgångar menar du?

Du är luft.
Citera
2024-08-02, 07:20
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Syftade du på att du skulle vara så pass framgångsrik att du behöver två(!?) användare på ett forum som du aldrig är inne på?

Kul att du hittar hit 05:30 på en vardag, du borde kanske varva ner lite.

Daniel. Du har nog blivit någon du inte vill vara

Att klockan var 05:30 är inte konstigare än att han kanske ska ut och löpa. Så det är inte märkligare än så. Eller så har han suttit och dammsugat hela nätet på den läkta filmen så han kan runka till rasks lilla task och Therese grottgång.
Men otroligt intressant att få reda på vem han menar med ” någon annans framgång ”

Du, kanalenmotvik! Vems framgångar är det du menar?
Citera
2024-08-02, 07:24
Medlem
Citat:
Att klockan var 05:30 är inte konstigare än att han kanske ska ut och löpa. Så det är inte märkligare än så. Eller så har han suttit och dammsugat hela nätet på den läkta filmen så han kan runka till rasks lilla task och Therese grottgång.
Men otroligt intressant att få reda på vem han menar med ” någon annans framgång ”

Du, kanalenmotvik! Vems framgångar är det du menar?

8400+ subscribers and counting. Nuff said.
$$$

Hur många har du? Din morsa?
Citera
2024-08-02, 07:26
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanalenmotvikt
Du är luft.

Hahaha men kära lilla vän.
Är jag luft? Är jag så pass mycket luft att du måste kommentera mig?
Är jag eller dom andra som ser genom din äckliga personlighet?
Är vi luft för vi ser vad du är för ett misslyckt litet äckel som måste ge sig på andra människor för att du själv ska må bättre?
Är vi luft för vi vågar ifrågasätta dig och dina stora idoler?
Citera
2024-08-02, 07:31
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanalenmotvikt
8400+ subscribers and counting. Nuff said.
$$$

Hur många har du? Din morsa?

Ja jag ser att du börjat köpa följare du med intressant att dina följare ökar med 10 hela tiden.

Men alltså… du skyter för en på Flashback, om att du har x antal följare och sen drog du ” din morsa” kortet.
Och jag har inte ens ett konto på youtube. Så återkom gärna med en förklaring om vad det är som får dig att nämna min mamma.

Edit: Du har inte fått ihop 8500 följare än. Du får köpa 30 till. Eller dom kanske du redan har köpt men dom har inte börjat följa dig än?0
Senast redigerad av Crabby88 2024-08-02 kl. 07:33.
Citera
2024-08-02, 07:33
Medlem
Citat:
Ja jag ser att du börjat köpa följare du med intressant att dina följare ökar med 10 hela tiden.

Men alltså… du skyter för en på Flashback, om att du har x antal följare och sen drog du ” din morsa” kortet.
Och jag har inte ens ett konto på youtube. Så återkom gärna med en förklaring om vad det är som får dig att nämna min mamma.

jaaaaduu ... You go figure.

hejrå, lilla gubben

Antal följare visas i jämna 10-tal
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in