Resultat: Tycker ni att den svenska sexköpslagen bör avskaffas och man ska få lagligt köpa sex?
Ja, absolut!
48,28%
28 röster
Ja, men marknaden måste regleras (tex. antalet bordeller, krav på testning, hårdare kontroller osv).
43,10%
25 röster
Nej, det strider mot våra moral och värderingar.
5,17%
3 röster
Vet ej.
3,45%
2 röster
2024-05-12, 22:57
Medlem
HBTKuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mimimex
jämfört med en kille som är i en relation med en tjej som i praktiken måste betala för allting för sin flickvän för att få sex i utbyte.
Är det din bild av hur ett vuxet förhållande fungerar?
Citera
2024-05-12, 22:57
Medlem
mimimexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb
Varför köper du sex? Varför skaffar du inte en flickvän = gratis sex?
Jag köper sex eftersom det är bekvämt och jag slipper att gå på meningslösa dejter med moderna kvinnor som endast vill utnyttja en ekonomiskt för att få gratis lunch och som sedan medvetet ignorerar en. Med sexköp finns inget sådant bullshit utan jag får det jag vill ha direkt.

Personligen tycker jag att det roligare att ha sex med olika kvinnor än med en och samma kvinna som man är i ett förhållande med.

Det finns inget som är gratis med att ha en flickvän! Hon kommer alltid kräva att man lägger en stor summa pengar på henne för att du ska få sex i utbyte. Enligt mig är det en modern slaveri för en man eftersom kvinnan har då övertaget i förhållandet. Nej, jag betalar hellre för sex.
Citera
2024-05-12, 22:58
Medlem
blamages avatar
Motivera det bästa resp sämsta köpet du gjort?
Citera
2024-05-12, 23:04
Medlem
Ett gammalt ordspråk som är odödligt i tiden "Man betalar för att hon skall gå efter sexet".

Prostitution har aldrig handlat om att man inte får ligga annars i hela sitt liv.
Bara i speciella tillfällen i historien.

Det har alltid mest handlat om bekvämligheten.
Citera
2024-05-12, 23:05
Medlem
mimimexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dwg
Du tog min fråga 😂

TS skäms du inte för att betala ?
Hade jag gjort de så hade jag inte starta en tråd om detta, då sexköpare står inte högt i rang i världen
Nej, varför ska jag skämmas? Här i Österrike är det helt normalt att en man köper sex av en kvinna. Om man frågar både män och kvinnor på gatan här i Wien så tycker de flesta att det är helt okej att en man köper sex av en kvinna. Detta är en del av den Österrikiska mentaliteten. Prostitution har alltid varit lagligt här i Österrike men reglerad för att minska människohandeln och mäns våld mot kvinnor.
Citera
2024-05-12, 23:11
Medlem
mimimexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blamage
Motivera det bästa resp sämsta köpet du gjort?
Det bästa köpet som jag gjorde var av en moldavisk tjej i en privat anläggning. Hon gav mig en underbar erotisk massage, en avsugning, jag hånglade med henne och slickade hennes bröst samt fitta. Det var en fantastisk upplevelse.

Det sämsta köpet som jag gjorde var av en rumänsk tjej i ett Laufhaus. Hon ville till mestadels bara prata. Hon gav mig en mycket dålig avsugning. Hon ville inte bli slickad i fittan. Hon var väldigt blyg. Visst var hon social, men hennes service var katastrofal.
Citera
2024-05-12, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teddyrosevelt
Man märker att samhället blivit woke och pk när till och med Flashback skriver som små feminister i såna här trådar.

Ja eller hur.

Citat:
Ursprungligen postat av Teddyrosevelt
Min fråga är hur ser samhällsdebatten ut kring detta? Är det mer normaliserat att kvinnor får välja själva vad de gör med sin egna kropp?
Citera
2024-05-12, 23:13
Medlem
blamages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mimimex
Det bästa köpet som jag gjorde var av en moldavisk tjej i en privat anläggning. Hon gav mig en underbar erotisk massage, en avsugning, jag hånglade med henne och slickade hennes bröst samt fitta. Det var en fantastisk upplevelse.

Det sämsta köpet som jag gjorde var av en rumänsk tjej i ett Laufhaus. Hon ville till mestadels bara prata. Hon gav mig en mycket dålig avsugning. Hon ville inte bli slickad i fittan. Hon var väldigt blyg. Visst var hon social, men hennes service var katastrofal.
Är recensionerna missvisande eller stämmer de till stor del?
Citera
2024-05-12, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dwg
Du tog min fråga 😂

TS skäms du inte för att betala ?
Hade jag gjort de så hade jag inte starta en tråd om detta, då sexköpare står inte högt i rang i världen

Varför skulle han skämmas för att betala för sig? En riktig karl betalar alltid för sig, har du inte lärt dig det? Eller du är en sol och vårare?
Citera
2024-05-12, 23:21
Medlem
mimimexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenaline976
Kan tänka mig att det finns ett par fina damer från dessa ställen. Är marknaden och utbudet stort? Umgås du privat med dom eller är det endast sex? Tänker på middagar, bio, resa osv.

Vad snittar timpriset?
Wien har en massivt utbud av eskortservice och sälj av sex. Tjejerna är dö snygga. Många av tjejerna ser ut som modeler. För mig personligen handlar det enbart om sex. Det finns inget som intresserar mig att spendera pengar på middagar, bio och resa med en eskort eftersom jag tycker att det är slöseri med tid och energi.

Timpriset snittar på 140 - 200 euro.

Mitt tips här i Wien är följande privata anläggning i nordöstra Wien. Jag är stamkund hos dem (på tyska): https://oem-wien.at
Senast redigerad av mimimex 2024-05-12 kl. 23:33.
Citera
2024-05-12, 23:21
Medlem
Finns det rea dagar och vad kostar en avsugning?
Citera
2024-05-12, 23:27
Medlem
mimimexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BENSINO
Finns det rea dagar och vad kostar en avsugning?
Nej, det finns inga rea dagar. Priset beror på om tjejen jobbar självständigt eller om hon är anställd på en bordell, klubb eller privat anläggning. En avsugning kostar någonstans mellan 30 - 70 euro.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in