Citat:
Ursprungligen postat av
Dafwid
Egentligen ville jag inte skriva om min sexualitet här (då jag har gjort det på många andra ställen här på fb) men eftersom du frågar så vill jag ju svara också.

Nej jag gillar inte kvinnor, utan jag är öppet gay. Kanske gör den biten också att det är svårare för mig att ha sex; jag jämför mig än mer med muskulösa killar och inser att jag inte har något att komma med. Dumt, jag vet, men hjärnan är inställd på att få mig att inse hur svag och klen jag är.
Hm. Ja, nu var ju inte topic att du ville finna en sexpartner, men det kanske du vill.
Jag har iofs något svårt att relatera till din situation, så du får väl ta mina betraktelser med en nypa salt.
Man ska vara försiktig med att allt för mycket söka bekräftelse från andra för att höja sitt självförtroende, men, till viss del kan det vara en start för att börja bygga upp sig.
Det måste finnas otaliga bögar som gillar smala och små män, jag har för mig att det kan heta att man är en twink.
Se det inte som att du är liten och klen, se det som att du är smal och snygg.
Sedan får du väl börja jobba på dig själv, vidareutveckla sådant som du är nöjd med, nån kunskap eller nåt intresse du har. Låt säga att du kan mycket om nån slags litteratur, fördjupa dig ytterligare i den literaturen så du kan säga dig själv: "Jag är troligtvis den i den här stan som kan mest om den här litteraturen" eller nåt sånt.
Vidare: höj dig på den punkt där du själv tycker du är sämst, exempelvis om du nu är jättesvag i kroppen, ja men börja träna då, skulle du gå från jättejättejättesvag till jättejättesvag så är ju det en bra början.
Att höja sig på den punkten där man är sämst är det manligaste en man kan göra, tycker Kenneth.