Citat:
Ursprungligen postat av
bananna88
Vad skönt att man inte är ensam! Springer också fram och tillbaks på toaletten, borde snarare bli orolig för att min omgivning tror att jag har kronisk explosiv diarré eller nåt… Det där med att det tar uppemot ett halvt dygn är något som jag tror kommer hjälpa mig en del. Kan tala om det för mig själv när jag hamnar i en såndär ond cirkel. Testar absolut torr i detta nu, men aj vad det svider! Känns som att jag har små kryp under armarna som nyps. Värt det lär det ju vara dock! Annars kollar jag upp injektionerna närmre. Tack så hemskt mycket för hjälpen och tack till alla i tråden, ni gjorde det så mycket lättare.
Som sagt jag har använt Absolut Torr i över 20 år, var sjätte dag, jag ser till att inte raka mig under armarna på dessa sex dagar, sedan rakar jag dagen efter att jag har haft Absolut Torr. Sedan är jag väldigt noga med att smörja mig under armarna varje dag också, med hudkräm, jag hoppas det löser sig för dig.
Absolut svider lite samma natt när man har det om man har varit lite fuktig när man har satt på det, men jag tycker absolut att det är värt att det svider lite den natten för att sedan slippa ha problem i en vecka 😀