• 1
  • 2
2024-05-11, 16:54
Avstängd
Dimpens avatar
Rakar sedan länge bort pubeshår och punghår. Nu klagar tjejerna att det ändå blir stickigt och inte slätt nog efter nån dag eller två, särskilt när dom suger och leker med kuk och pung.
Har sett att det finns nån Veetkräm för hårborttagning för män "Veet Man Hair Removal Cream". https://handla.ica.se/produkt/2019044

Vill veta era erfarenheter om den är värd att investera i, hur effektiv den är, hur länge håller man sig slät?
Senast redigerad av Dimpen 2024-05-11 kl. 17:29.
Citera
2024-05-11, 17:00
Medlem
triptykens avatar
Inte personligen men NEJ... nejnejnejnej

En arbetskompis för ett herrans tag sen tänkte i samma banor som dig och måndagen efter haltade karln tamejfan. Det ska bränna nåt rejält illa.

Sen har jag hört att reaktionerna är litet annorlunda från karl till karl... så:
Citat:
Your mission Dimpen, if you choose to accept it, is to köpa Veet och testa på en liten punkt på pungen och vara beredd att det kan svida but if it svid so much you feel like your testicles are melting you shall omedelbums tvätta av med kallt vatten!
As always, should your balls falla av ner i handfatet, the Secretary of Flashback testikelrakargäng will disavow all knowledge of your actions"

Themesong för din hårborttagning:
https://youtu.be/tGSUjuSBt1A
Citera
2024-05-11, 17:03
Avstängd
Dimpens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken

En arbetskompis för ett herrans tag sen tänkte i samma banor som dig och måndagen efter haltade karln tamejfan. Det ska bränna nåt rejält illa.

Sen har jag hört att reaktionerna är litet annorlunda från karl till karl... så:
Men använde han den för man eller för kvinna? Har hört att den för kvinna är väldigt stark och därför inte är rekommendabel för ex. vis pung då den är avsedd för armar och ben.

Men jag känner mig hedrad av musikklippet
Senast redigerad av Dimpen 2024-05-11 kl. 17:06.
Citera
2024-05-11, 17:04
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dimpen
Men använde han den för man eller för kvinna? Har hört att den för kvinna är väldigt stark och därför inte är rekommendabel för ex. vis pung då den är avsedd för armar och ben.

Ok fair... jag har inte en aning. Han kanske använde fel... oberoende vad - testa på en liten del av pungen först för fy fan vad han haltade.
Citera
2024-05-11, 17:06
Medlem
triptykens avatar
Oh kollade runt litet och hittade den här "Nad's For Men Intimate Hair Removal Cream" i en artikel om ämnet https://www.menshealth.com/grooming/...cream-for-men/

Kan va nåt?
Citera
2024-05-11, 17:08
Avstängd
Dimpens avatar
Citat:
Ok fair... jag har inte en aning. Han kanske använde fel... oberoende vad - testa på en liten del av pungen först för fy fan vad han haltade.
Tack, då ska jag inte testa deras Veet och utsätta mig för den hemskheten att gå haltandes genom livet
Citera
2024-05-11, 17:08
Medlem
Fummys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dimpen
Vill veta era erfarenheter om den är värd att investera i, hur effektiv den är, hur länge håller man slig slät?

investera är ett väldigt konstigt ord ifall du inte säljer din kropp.
Jag provade använda veet ett par gånger för över 10 år sedan.
På sätt och vis fungerade det väldigt effektivt, men följer man inte anvisningarna exakt så kan man få väldigt smärtsamma problem.
Sen tror jag att man faktiskt inte ska använda detta till könshår egentligen, det är starka kemiska reaktioner.
Citera
2024-05-11, 17:10
Avstängd
Dimpens avatar
Citat:
Oh kollade runt litet och hittade den här "Nad's For Men Intimate Hair Removal Cream" i en artikel om ämnet https://www.menshealth.com/grooming/...cream-for-men/

Kan va nåt?
Kanske det, tack för tipset.
Vill dock kunna köpa på Apotek eller i butik. Inte beställa från Amazon.
Citera
2024-05-11, 17:13
Medlem
Dishys avatar
Nej till Veet. Håren lossnade inte men mjuknade så gick inte ens att raka bort dem, de bara gled undan. Ungefär som alger i vatten, mjuka och sladdriga blev stråna. Aldrig mer sån skit.
Citera
2024-05-11, 17:14
Avstängd
Dimpens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fummy
investera är ett väldigt konstigt ord ifall du inte säljer din kropp.
Jag provade använda veet ett par gånger för över 10 år sedan.
På sätt och vis fungerade det väldigt effektivt, men följer man inte anvisningarna exakt så kan man få väldigt smärtsamma problem.
Sen tror jag att man faktiskt inte ska använda detta till könshår egentligen, det är starka kemiska reaktioner.
Om det nu finns en produkt som är anpassad just för det så ser jag ingen anledning att inte prova den. Förutom att tjejerna klagar att det sticks, främst vid blowjobs, så är det ett jäkla jobb och pyssel att raka var och varannan dag. Det är just det jag vill komma ifrån och hålla mig slät längre.
Senast redigerad av Dimpen 2024-05-11 kl. 17:16.
Citera
2024-05-11, 17:16
Avstängd
Dimpens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dishy
Nej till Veet. Håren lossnade inte men mjuknade så gick inte ens att raka bort dem, de bara gled undan. Ungefär som alger i vatten, mjuka och sladdriga blev stråna. Aldrig mer sån skit.
Var det Veet för män? I så fall verkar det inte vara nån bra produkt.... Det lutar då mot att fortsätta harva med hyveln istället
Senast redigerad av Dimpen 2024-05-11 kl. 17:18.
Citera
2024-05-11, 17:17
Medlem
Fummys avatar
Citat:

Det är garanterat för att han gjorde fel dock.
Man ska vara helt jävla torr när man håller på med sånt medel då de vid fukt och vatten skapar en reaktion.
Om duschar och mitt allt tänker att man borde ta bort könshåren och tar en paus och applicerar krämen och står och väntar så kommer det fräta omgående.

Reaktioner är olika från karl till karl? Snarare att försiktighet och intelligens varierar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in