Det är uppenbart du som inte kan hålla två tankar i huvudet. Jag är inte särskilt förtjust i någon av de stridande parterna, men förstår att för oss svenskar är araberna ett problem här och nu.
När det problemet är löst kan vi analysera varför vi har varit så mottagliga för mångkulturalism och globalism och varifrån de skadliga influenserna kommer. Judar har alltid ett finger med i spelet, men det är inte det enda svaret.
Jag är inte heller enig om att judarna är det enda svaret, det ända jag befäster är att man måste kunna göra skillnad på orsak och verkan.
"Ett misstänkt farligt föremål har hittats intill en personbil på Oxie i Malmö. Det nationella bombskyddet är på plats för undersökning och boende uppmanas hålla sig hemma."
"Ett misstänkt farligt föremål har hittats intill en personbil på Oxie i Malmö. Det nationella bombskyddet är på plats för undersökning och boende uppmanas hålla sig hemma."
Ah Oxie, nästan vägg i vägg med arenan.
I verkliga nyheter så ser det ut som om ingen är gripen, utan folk har motats bort. Som ett fotbollsderby typ. Få se hur det går senare på kvällen det brukar ta fart på kvällen.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!