En gammal goding av aktienollan. Han sätter en clickbait-titel, pratar i 98 % av videon om hur fel han har haft, och sen avslutar han med "skoja bara, jag kör på". Jag hoppas att Hexatronic får en ordentlig skjuts av rapporten, så att cirkusen kan fortsätta lite till.
En sak jag undrar om hans trogna följare (fåren) kommer acceptera på sikt är att han nu är helt öppen med att det är jootoob som ska betala hans "arbetsfria" "liv" om aktierna tar slut. Dvs kommer de fortsätta betala för aktietips från nån som nollat sitt kapital?
En lite kul grej med hans "prognoser" är att han säger att det troligaste utfallet är att hans framtida avkastning är samma som hans historiska historiska (dvs ett ARITMETISKT medelvärde av +500 och fyra gånger minus 50 procent). Och därför är prognoserna gjorda med det antagandet

haha snälla fortsätt med sånt här content kära herr professor Aktieanalytiker. Jag vill minnas att du varit controller i nån sorts offentlig verksamhet förut? Vilken kommun fick ta del av dina prediktiva skills? Man vill ju kolla dom budgetarna och boksluten!
Haha fan man blandar att skriva till övriga forumiter och att skriva till honom i du-form, man vet ju att han läser här.
Ps. Har nån nåt tips på hur oförskämd man måste bli för att få bli omnämnd? Jag vill gärna ha mina 15 minuter i rampljuset ds.