2025-10-21, 23:07
Medlem
jack.danielss avatar
Oj vad arg han blev av uddafigurens (skribenten) inlägg! Det riktigt ryker om honom
Kvällens fråga: hur många gånger säger han ”skribenten”?
Citera
2025-10-22, 12:12
Medlem
Hjälp mig minnas. Vem med egen Youtube-kanal var det nu igen som hotade med "hembesök" senast denne blev upprörd och ansåg sig felaktigt behandlad? Nu hittas det alltså på uppgifter om "hembesök" hos sig själv.
Citera
2025-10-22, 13:54
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Hjälp mig minnas. Vem med egen Youtube-kanal var det nu igen som hotade med "hembesök" senast denne blev upprörd och ansåg sig felaktigt behandlad? Nu hittas det alltså på uppgifter om "hembesök" hos sig själv.
Han målade ju upp ett fiktivt scenario utifrån vad han menade skulle kunna hända om folk höll på och baktalade honom här. "Det här har inte hänt ", lade han omedelbart till.

Beträffande hans riskbedömning där, är den nog den minsta sannolika, att någon skulle ringa på hans dörr knivbeväpnad för att han "investerar" sambons pengar. Större risk, men fortfarande mycket liten, är att någon som ruinerat sig på att följa hans exempel på börsen, blir rasande och vill göra något olagligt.

Troligast är att den senare kategorin helt enkelt bara blir pank samtidigt som Aktieanalytikern, i relativ tystnad.
Citera
2025-10-22, 14:41
Medlem
.
Citera
2025-10-22, 19:33
Medlem
AA ska bli sopgubbe om Hexatronic rasar och han blir pank. Ny video ute.
Citera
2025-10-22, 20:13
Medlem
jack.danielss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bonumm
Då får vi hoppas den rasar på fredag så fbg fånen får ge sig ut i arbetslivet igen 👍
Citera
2025-10-22, 22:34
Medlem
Citat:

Man måste ju ändå säga att AA är en färgglad figur. Glassgubbe, hemtjänst, Youtubare och sedan toppa som sopgubbe.
Citera
Igår, 06:57
Medlem
watcher1970s avatar
Citat:

Riktigt rutten video! Mängder med reklam, AA njuter när han skryter över sina YT-framgångar.
Sopgubbe, diskare eller kyrkogårdsarbetare- flera spännande alternativ finns om Hexan kraschar!
Citera
Igår, 09:39
Medlem
Citat:

Han har noll chans att få ett sånt jobb. En man i övre medelåldern med hjärtproblem som suttit hemma utan att röra sig i fem år får inte relativt välbetalda och fysiskt krävande jobb.
Citera
Igår, 10:17
Medlem
En gammal goding av aktienollan. Han sätter en clickbait-titel, pratar i 98 % av videon om hur fel han har haft, och sen avslutar han med "skoja bara, jag kör på". Jag hoppas att Hexatronic får en ordentlig skjuts av rapporten, så att cirkusen kan fortsätta lite till.

En sak jag undrar om hans trogna följare (fåren) kommer acceptera på sikt är att han nu är helt öppen med att det är jootoob som ska betala hans "arbetsfria" "liv" om aktierna tar slut. Dvs kommer de fortsätta betala för aktietips från nån som nollat sitt kapital?

En lite kul grej med hans "prognoser" är att han säger att det troligaste utfallet är att hans framtida avkastning är samma som hans historiska historiska (dvs ett ARITMETISKT medelvärde av +500 och fyra gånger minus 50 procent). Och därför är prognoserna gjorda med det antagandet haha snälla fortsätt med sånt här content kära herr professor Aktieanalytiker. Jag vill minnas att du varit controller i nån sorts offentlig verksamhet förut? Vilken kommun fick ta del av dina prediktiva skills? Man vill ju kolla dom budgetarna och boksluten!
Haha fan man blandar att skriva till övriga forumiter och att skriva till honom i du-form, man vet ju att han läser här.

Ps. Har nån nåt tips på hur oförskämd man måste bli för att få bli omnämnd? Jag vill gärna ha mina 15 minuter i rampljuset ds.
Citera
Igår, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lebiatan
...
En sak jag undrar om hans trogna följare (fåren) kommer acceptera på sikt är att han nu är helt öppen med att det är jootoob som ska betala hans "arbetsfria" "liv" om aktierna tar slut. Dvs kommer de fortsätta betala för aktietips från nån som nollat sitt kapital?

...

På tal om ingenting - någon som vet hur det gått för den där 'Professorn' som var med i AA's hejarklack? Är han fortfarande kvar, eller har han spelat bort sina pengar och lämnat skutan?
Citera
Igår, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiklasD
På tal om ingenting - någon som vet hur det gått för den där 'Professorn' som var med i AA's hejarklack? Är han fortfarande kvar, eller har han spelat bort sina pengar och lämnat skutan?

Det var längesedan han kommenterade. Förut rapporterade han alltid sin egen portfölj o resultat i kommentarsfältet vid AAs veckovideo. Det kan vara så att han inte var road av att hans portfölj rapporterades här.
En annan orsak kan vara att AA gjorde en YT film om vilka youtubers han följer. Han kände sig nog manad att nämna professorns kanal eftersom han kommenterade AA så flitigt. Men det var helt uppenbart att AA inte tittat på någon av professorns filmer. Vilket ingen kan klandra honom för, maken till sömnpiller får man leta efter
Professorn verkar inte göra några nya filmer heller. Vet inte om jag får länka kanalen här?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in