2025-09-28, 01:47
Medlem
Det verkar ju enligt videon som han började aktiekontot med2,5 miljoner som var vinst från företaget som dom båda drev vad jag förstår.
Märkligt förhållandens där han verkar lagt beslag på stora delar av vinsten köpt bilar o spelat bort och varit arbetsfri medans sambon fortsatt o jobba och inte nog med det fortsatt att betala in pengar till denna jättebäbis.Sedan sitter han och skryter om hur han finansierar fruns semester genom aktier ,fast det är hon som betalt in dom .
Dom enorma kostnaderna dom har är ju hans förtjänst också ,,massa räntekostnader ,,Verkligen ett lyxigt liv ,,Han ser så avslappnad ut i videon .
Jag tror det är noll chans att han/dom överlever ekonomiskt.Hur han kan få låna så mycket pengar är näst intill en gåta .Undrar om han tagit lån på kredit kort och lån med höga räntor också ? Han verkar ju knappt veta vad ränta är 😅Han tittar in i kameran i ett försök att se självsäker ut men det ser mest ut som att han skall bryta ihop när som helst.Verkligen en beklaglig situation han satt sig i.
Hans fiskande efter nya prenumeranter är väl närmast att betrakta som modernt tiggeri.Ju sämre det går med aktierna ju fler”Gratis video” fast han trycker in så mycket reklam det bara går😂🤣😆
Citera
2025-09-28, 06:10
Medlem
Under gårdagens video fanns det en kommentar från ett av AA's fans som skrev nånting om att han blivit tvungen att sälja Hexatronic med förlust eftersom hans ekonomi inte klarade mer. Men att han såklart tyckte att AA gjorde helt rätt etc etc. Nånting i den stilen.. Idag när jag scrollade bland kommentarerna så var den kommentaren borttagen.
Det är verkligen sorgligt att han drar med sig sina lågbegåvade följare ner i fallet. Och ännu sorgligare att han raderar deras kommentarer där de skriver om sitt elände.
Citera
2025-09-28, 07:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pompomlito
Han har köpt mer....Hexatronic

https://www.youtube.com/watch?v=25Jt0a4OyoM
Hur förklarar han sig på medlemskanalen?

Uppladad för 4-5h sen, alltså mitt i natten...?
https://www.youtube.com/watch?v=7ZLqE2aliZQ
Citera
2025-09-28, 07:45
Medlem
Han verkar vara en slags speltorsk junkie. För stora risker helt enkelt. Vi drömmer alla om ett liv i frihet, men man måste ta vinster, måste bygga cash och inte satsa för hårt. Åtminstone om man har de där 5 milj som han snackad om. Då finns ingen anledning att ta sådana risker
Citera
2025-09-28, 07:49
Medlem
Och jag som börjat tycka synd om honom. Och så kommer denna video.
Jag kände en person som blev helt galen. Han hade samma kroppsspråk som AA. Rörde huvudet på samma sätt. Vred huvudet 45 grader åt vänster o tittade bort medan han pratade. Och höll långa monologer om sinn förträfflig utan verklighetsförankring. Otäcka reminicenser.
Citera
2025-09-28, 07:57
Medlem
AA sålde några hundra aktier i Hexatronic från bufferten, möjligen 500st - AA minns inte. Han sålde också andra aktier från bufferten. Totalt tog han ut ca 20K från bufferten. Han tog också ut lön på ca 28K efter skatt från sitt bolag. Sambons lön var oväntat hög, ca 38K. Det var inget hon fick behålla själv utan allt gick till hushållets massiva berg av räkningar för september. Med dessa manövrar håller sig AA flytande tills nästa månads räkningar ska betalas.

AA köpte 2K Hexatronic i företagsportföljen för befintligt belåningsutrymme.

AA sålde även en del Hayyp i sambons tjp och köpte 2K Hexatronic för pengarna. I den portföljen sålde han även AMD för att köpa Nvidia. De är nu lika stora i den portföljen.

AA är mäkta stolt över de två dramatiska gratisvideor han gjorde i helgen. Han kiknar av skratt när han ska försöka berätta om alla korkade kommentarer han läst. MEN det var bra business. 6000 visningar hittills och flera nya medlemmar. Allt var noga planerat av AA himself. AA vet hur man tjänar pengar på YT

Medan vi på Looserville har oroat oss för AAs ekonomiska situation har AA själv spanat på vattenskoter. Han är mycket sugen på en ny Kawasaki STX160x av 2023 års modell för 125K. Det är ju bara 20% av förmögenheten Han har dock inte bestämt sig ännu. AA har skrivit ut information o bilder på denna vattenskoter och håller upp dessa utskrifter för att visa vad han tänkt sig
Citera
2025-09-28, 08:29
Medlem
Lyxfällan nästa
Citera
2025-09-28, 08:33
Medlem
Hur mycket man än tycker att han är dålig på börsen är jag jäkligt imponerad att han lyckats få 500 prenumeranter till sina YouTube.
Helt sjukt bedrift med tanke på att jag själv knappt kan lyssna på 5min.
50 lax rakt in varje månad. Han kommer hålla sig flytande.
Citera
2025-09-28, 08:37
Medlem
Gruvfond om metallpriserna håller, sedan kanske han kan chansa lite igen. Men hans sambo måste ju hata honom. Han fuckar ju henne också vad det låter som?
Citera
2025-09-28, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll.Guld
Gruvfond om metallpriserna håller, sedan kanske han kan chansa lite igen. Men hans sambo måste ju hata honom. Han fuckar ju henne också vad det låter som?

Vad jag förstår fuckas ingen i det hushållet..
Citera
2025-09-28, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorkenSture
Hur mycket man än tycker att han är dålig på börsen är jag jäkligt imponerad att han lyckats få 500 prenumeranter till sina YouTube.
Dessa 500 är väl YT+Patreon. Går det att verifiea antalet?
Citera
2025-09-28, 11:30
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorkenSture
Helt sjukt bedrift med tanke på att jag själv knappt kan lyssna på 5min.
50 lax rakt in varje månad. Han kommer hålla sig flytande.

Efter att Youtube och Skatteverket tagit sitt blir det inte så mycket kvar till AA.

Men visst, en slant blir det ju ändå. YT är AA:s jobb och riktiga inkomstkälla numera, vad han än inbillar sig och försöker inbilla andra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in