2025-05-02, 21:25
Medlem
jack.danielss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DViking
Vet inte vad detta handlar om men antar att det är nån pajas som sitter i Dubai och ger aktietips till folk.

Läs tråden? Kolla några videos?

Med vänlig hälsning,
I all välmening
Citera
2025-05-02, 21:30
Medlem
DVikings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jack.daniels
Läs tråden? Kolla några videos?

Med vänlig hälsning,
I all välmening

Har ingen lust att lägga tid på det.

Vill ni sponsra en mullvad så finns det möjligheter.

Hasta la vista, I will not be back
Citera
2025-05-02, 21:33
Medlem
Tack alla! Jag refererar gärna AAs aktieaffärer tillsvidare! Det finns en anledning till att jag kallar mig "en udda figur" Sen är det upp till AA hur länge han lyckas underhålla oss.
Citera
2025-05-02, 22:39
Medlem
Nu är AA på dåligt humör. Från X / Twitter:
"Jag funderar på att lägga ner kanalen Aktieanalytikern, inkl Medlemskanalen.
Anledningen är att en dåre i Loserville hävdar att hen sammanfattar mina videos.
Huruvida hen medvetet lurar sina låtsaskompisar i Loserville eller är inkompetent vet jag inte.
Fel blir det oavsett."

Du får gärna ge ex på vad jag återgett fel AA! Här, på X, eller via min mejl som du har! Det kan vara förtal att påstå någon refererar fel
Citera
2025-05-02, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enuddafigur
Anledningen är att en dåre i Loserville hävdar att hen sammanfattar mina videos.
Huruvida hen medvetet lurar sina låtsaskompisar i Loserville eller är inkompetent vet jag inte.
Fel blir det oavsett."

Du får gärna ge ex på vad jag återgett fel AA! Här, på X, eller via min mejl som du har! Det kan vara förtal att påstå någon refererar fel

- Han är väl arg för att det ges en mer nyanserad bild av honom här? Att vi tar upp saker som att han stundom agerar som en ren nybörjare t.ex?
- Ännu argare blir han antagligen för att han inte kan radera sånt som inte passar honom?
- Finns väl även ett mått av oro att betalande medlemmar ska läsa vad som skrivs här, och ändra uppfattning?
Nej keep upp the good work Enuddafigur. Det är precis lagom mycket du skriver för att få 30-45 minuters långa videos sammanfattade
Senast redigerad av Jahajavabra 2025-05-02 kl. 23:15.
Citera
2025-05-02, 23:27
Medlem
Jofandus avatar
Citat:
Fel blir det oavsett."

Jag har två av Sveriges skickligaste advokater som i detta nu arbetar med en stämning mot AA. Han har nämligen anklagat flera här i tråden att vi förtalat honom. Och att anklaga någon för förtal är i sig förtal. Nu kan vi även addera olaga hot nu när AA hotat med att lägga ner kanalen. Herr AA kommer sitta en låååååång volta i Kumlabunkern för olaga förtal och hot!
Citera
2025-05-02, 23:30
Medlem
Det är oroväckande att han skryter om att han har flera tonåringar inom sin betalkanal, att han är så hänsynslös givet hans usla track-record. Mera människor vill denna individ dra ner i förlusten och samtidigt ta betalt för det.
Senast redigerad av Truefighter 2025-05-02 kl. 23:34.
Citera
2025-05-02, 23:59
Medlem
jack.danielss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DViking
Har ingen lust att lägga tid på det.

Vill ni sponsra en mullvad så finns det möjligheter.

Hasta la vista, I will not be back
Saknad av ingen!
Citera
2025-05-03, 00:18
Medlem
jack.danielss avatar
Citat:
Fel blir det oavsett."

Är det inte lite gulligt ändå? Han sticker ut hakan typ 2 kilometer och så snedtänder han på att han får mothugg?

Nä, lås in dig i en bastu och förklara hur aktiemarknaden och världen i stort fungerar och förvänta dig inga kritiska kommentarer från LoserWille eller annorstädes
,
Citera
2025-05-03, 01:09
Medlem
Citat:
Är det inte lite gulligt ändå? Han sticker ut hakan typ 2 kilometer och så snedtänder han på att han får mothugg?

Nä, lås in dig i en bastu och förklara hur aktiemarknaden och världen i stort fungerar och förvänta dig inga kritiska kommentarer från LoserWille eller annorstädes
,
Precis, han är inte bra på det här med aktier men vill ändå inte ta betalt för det och dra in andra. Självklart får han tåla kritik här på Flashback konstigt vore ju annat. Ju mer vi kommenterar här så ju mer kan vi kritisera detta superego och ge det till andra från att gå in i detta vad han har.
Citera
2025-05-03, 10:58
Medlem
Citat:

,

Ja det är snabba och tvära kast.
Nyss var ju Loserville så uppskattat, eftersom han får gratis arbetskraft
Som ren bonus får han även underhållning och många skratt.
Så vad ska man tro nu?
Citera
2025-05-03, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jahajavabra
Ja det är snabba och tvära kast.
Nyss var ju Loserville så uppskattat, eftersom han får gratis arbetskraft
Som ren bonus får han även underhållning och många skratt.
Så vad ska man tro nu?

Gubben är ju vansinnig eftersom han inte kan radera kommentarer på LoserVille, som han gör på sin Youtube-kanal. Vi går ju inte ihop med hans världsbild.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in