Resultat: Var står du i Ukraina-Rysslandkonflikten?
Jag håller på Ryssland
17,57%
126 röster
Jag är neutral
20,22%
145 röster
Jag håller på Ukraina
62,20%
446 röster
2024-05-14, 19:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pausanias
Jag är neutral mellan gangsterblattarna och den svenska polisen. Jag är en självständigt tänkande människa.
Jag håller med. Det rör inte mig och drabbar inte mig så jag har ingen häst i loppet där heller. Jag förstår att det stör vissa men jag bryr mig helt enkelt inte.
Citera
2024-05-14, 19:51
Medlem
RealTides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Neutral. Jag orkar inte bry mig om ett krig hundratals mil bort som inte påverkar mig.
Sjyssta geografikunskaper , föga förvånande....
Ukraina ligger 70 mil från Sverige .
Citera
2024-05-14, 20:02
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RealTide
Sjyssta geografikunskaper , föga förvånande....
Ukraina ligger 70 mil från Sverige .

Inte enligt den här sidan. Där står det att det kortaste avståndet är ca 2700 km.

https://sv.distance.to/Sverige/Ukraina
Citera
2024-05-14, 20:05
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moretex
Att det bara är 60% som håller på Ukraina retar väl gallfeber på på många antar jag men lycka till att sätta mer av världen i brand.
Ni existerar knappt här i den civiliserade världen Ivan, och retar ingen mer än vad skadedjur i sommarstugan möjligtvis skulle göra: Vi köper helt enkelt råttgift i affären, lägger ut det och sedan tänker vi inte mer på saken! För råttor (eller петухи!) måste man helt enkelt bli av med:
Russia's losses - 14.05.2024

• wounded ~1.456.290
  • killed ~485.430 (+1.400)
Som du ser så verkar det ju gå ganska bra med det! Jösses, Ivan: 1.400 döda mobiks på en dag!? Skulle inte ni vara en "militärnation"...?

Och att ni försöker utropa någon slags "betydande kvantitet" med era spam-konton är mest skrattretande, eftersom ni gång på gång beter er likadant och gör samma misstag: Ni orkar inte ens hålla reda på hur ni använt eller shitpostat med dem, lol...
Citat:
Neutral. Jag orkar inte bry mig om ett krig hundratals mil bort som inte påverkar mig.
Citat:
Ursprungligen postat av OMRÖSTNING: Vem tycker du borde vinna kriget? Ryssland eller Ukraina.
Citat:
Ryssland.
Citera
2024-05-14, 20:09
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Ni existerar knappt här i den civiliserade världen Ivan, och retar ingen mer än vad skadedjur i sommarstugan möjligtvis skulle göra: Vi köper helt enkelt råttgift i affären, lägger ut det och sedan tänker vi inte mer på saken! För råttor (eller петухи!) måste man helt enkelt bli av med:
Russia's losses - 14.05.2024

• wounded ~1.456.290
  • killed ~485.430 (+1.400)
Som du ser så verkar det ju gå ganska bra med det! Jösses, Ivan: 1.400 döda mobiks på en dag!? Skulle inte ni vara en "militärnation"...?

Och att ni försöker utropa någon slags "betydande kvantitet" med era spam-konton är mest skrattretande, eftersom ni gång på gång beter er likadant och gör samma misstag: Ni orkar inte ens hålla reda på hur ni använt eller shitpostat med dem, lol...

Varför ljuger du och försöker tillskriva mig ett citat jag aldrig yttrat? Enligt min posthistorik har jag bara postat två inlägg i den här tråden utöver detta, vilket är dessa två.

https://www.flashback.org/find_posts_by_user.php?userid=187334&threadid=3605 953

Du vet väl om också att man bara kan rösta en gång per konto per tråd?
Citera
2024-05-14, 20:14
Medlem
RealTides avatar
Citat:
Inte enligt den här sidan. Där står det att det kortaste avståndet är ca 2700 km.

https://sv.distance.to/Sverige/Ukraina

Som sagt, ni är en speciell sorts människor, ni som kallar er " neutrala".
Citera
2024-05-14, 20:16
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
Varför ljuger du och försöker tillskriva mig ett citat jag aldrig yttrat? Enligt min posthistorik har jag bara postat två inlägg i den här tråden utöver detta, vilket är dessa två.
Ivan, om du klickar på en citatlänk så leder den direkt till posten ifråga. Så du kan enkelt se din egna враньё/vranyo där, om du nu begriper dig på en enkel webläsare? Men vi kan förstå att ni inte ens kan komma ihåg era egna shitposts när ni jobbar så intensivt med ert Kreml-spam...
Citera
2024-05-14, 20:16
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Neutral såklart. Jag tycker det är gulligt med folk som väljer sida i ett sovjetisk inbördeskrig.
Citera
2024-05-14, 20:18
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Ivan, om du klickar på en citatlänk så leder den direkt till posten ifråga. Så du kan enkelt se din egna враньё/vranyo där, om du nu begriper dig på en enkel webläsare? Men vi kan förstå att ni inte ens kan komma ihåg era egna shitposts när ni jobbar så intensivt med ert Kreml-spam...

Jaha ok. Du hänvisar alltså till en över två år gammal post i en numera stängd tråd där alternativet "Neutral" inte ens fanns.
Citera
2024-05-14, 20:48
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursäkta men du framstår som otroligt lågutbildad okunnig och saknar allmänbildning.
Kan du inte läsa en enkel karta?

Fortfarande. Släng upp en källa på att "bara" skulle vara 70 mil mellan Sverige och Ukraina. Jag har lagt upp en källa på att det är ca 2700 km. Om du hävdar att min källa har fel så är det ditt jobb att komma med en bättre källa. Även Google hävdar att det är hundratals mil. Även om man tar flyget så är det över 1200 km.

https://www.google.com/search?q=sverige+ukraina+avst%C3%A5nd&sca_esv=2884 95b509fb3774&sxsrf=ADLYWII9_yMx9ywBwE9zECDYbzKQU74 PQw%3A1715712387691&source=hp&ei=g7FDZo7bJ4STxc8P-Ke32AU&iflsig=AL9hbdgAAAAAZkO_kzE2U2yh_RaOg-I2Qs6smSv1dfaA&udm=&oq=sverige+ukraina+&gs_lp=Egdn d3Mtd2l6IhBzdmVyaWdlIHVrcmFpbmEgKgIIAzIFEAAYgAQyBR AAGIAEMgUQABiABDIFEAAYgAQyBRAAGIAEMggQAB iABBjLATIFEAAYgAQyBRAAGIAEMgUQABiABDIFEAAYgARIy05Q AFj2O3AAeACQAQCYAWSgAZIKqgEEMTUuMbgBAcgBAPgBAZgCEK ACngvCAgoQIxiABBgnGIoFwgIQEC4YgAQYxwEYJxiKBRivAcIC BBAjGCfCAg4QLhiABBixAxjRAxjHAcICERAuGIAEGLEDGNEDGI MBGMcBwgILEAAYgAQYsQMYgwHCAgoQLhiABBgnGIoFwgIIEAAY gAQYsQPCAg4QABiABBixAxiDARiKBcICBBAAGAPCAgUQLhiABM ICCBAuGIAEGLEDmAMAkgcEMTEuNaAH_5YB&sclient=gws-wiz
Citera
2024-05-14, 20:56
Medlem
RealTides avatar
Citat:
Fortfarande. Släng upp en källa på att "bara" skulle vara 70 mil mellan Sverige och Ukraina. Jag har lagt upp en källa på att det är ca 2700 km. Om du hävdar att min källa har fel så är det ditt jobb att komma med en bättre källa. Även Google hävdar att det är hundratals mil. Även om man tar flyget så är det över 1200 km.

https://www.google.com/search?q=sverige+ukraina+avst%C3%A5nd&sca_esv=2884 95b509fb3774&sxsrf=ADLYWII9_yMx9ywBwE9zECDYbzKQU74 PQw%3A1715712387691&source=hp&ei=g7FDZo7bJ4STxc8P-Ke32AU&iflsig=AL9hbdgAAAAAZkO_kzE2U2yh_RaOg-I2Qs6smSv1dfaA&udm=&oq=sverige+ukraina+&gs_lp=Egdn d3Mtd2l6IhBzdmVyaWdlIHVrcmFpbmEgKgIIAzIFEAAYgAQyBR AAGIAEMgUQABiABDIFEAAYgAQyBRAAGIAEMggQAB iABBjLATIFEAAYgAQyBRAAGIAEMgUQABiABDIFEAAYgARIy05Q AFj2O3AAeACQAQCYAWSgAZIKqgEEMTUuMbgBAcgBAPgBAZgCEK ACngvCAgoQIxiABBgnGIoFwgIQEC4YgAQYxwEYJxiKBRivAcIC BBAjGCfCAg4QLhiABBixAxjRAxjHAcICERAuGIAEGLEDGNEDGI MBGMcBwgILEAAYgAQYsQMYgwHCAgoQLhiABBgnGIoFwgIIEAAY gAQYsQPCAg4QABiABBixAxiDARiKBcICBBAAGAPCAgUQLhiABM ICCBAuGIAEGLEDmAMAkgcEMTEuNaAH_5YB&sclient=gws-wiz
En källa på en kartbok?
Kräver du en källa på en KARTBOK??
Jag tror vi avslutar meningsutbytet och låter verkligheten avgöra vem som har rätt.
Har ni inte googlemaps på fabriken?
Jag hävdar som sagt att det är som närmast 70 mil och det är såklart sant.
Men det tär väl på hjärnkapaciteten att vara " neutral" antar jag.
Senast redigerad av RealTide 2024-05-14 kl. 21:00.
Citera
2024-05-14, 20:57
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
En källa på en kartbok?
Kräver du en källa på en KARTBOK??
Jag tror vi avslutar meningsutbytet och låter verkligheten avgöra vem som har rätt.
Jag hävdar som sagt att det är som närmast 70 mil och det är såklart sant.
Men det tär väl på hjärnkapaciteten att vara " neutral" antar jag.

Du kunde inte alltså inte ta fram någon källa. Vad förvånad jag blir. Enligt både Google och Sv.distance.to så är det inte sant och jag litar mer på dem än på dig som inte ens kan ta fram en källa för ditt påstående.
Senast redigerad av Ganonito 2024-05-14 kl. 21:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in