Citat:
Ursprungligen postat av
Monologpolisen
DailyMail:Tio 11-16 åringar med migrantbakgrund gruppvåldtar 14-årig flicka (Belgien)
Vad i hela friden menar man med
migrantbakgrund, när det handlar om 11-åringar. Är det föräldrarna som var migranter för 20 år sedan? Annars tycker jag inte det är något man kan säga, förrän någon varit i landet en lång tid och assimilerats. Annars
är man migrant!
Citat:
Ursprungligen postat av
MarcusDahlman
bra gjort , hon skulle lära sig läxa innan
På ett sätt hennes eget fel verkar det som, ja. Men samtidigt inte.
Tyvärr så lär väl varken skolan eller föräldrarna ut detta, så hon kunde ha läst den läxan innan.
Dom är upptagna med pronomen-frågor, och att varna för de som vill varna för sånt här.
Citat:
Ursprungligen postat av
-GG
En knäckfråga att blattar alltid hittar blattar i sin närhet villiga att delta i en gruppvåldtäkt.
Ingen särskild övertalningsförmåga krävs.
Detta är en otroligt viktig analys att göra. Ja. Det sker att normalbelgaren kan råka hitta likasinnade, där alla är med på något sånt här. Ibland två, tex man och fru. Ibland fler. Men det är extremt ovanligt. Detta att det regelbundet uppstår sådana här fall där hela flockar tycker det är en bra idé, det säger ju givetvis något om populationerna de kommer ur. Och det säger också något om den gamla klyschan att alla är lika.
Citat:
Ursprungligen postat av
Qstar
Tragiskt. Undrar hur mycket som behövs innan man börjar fatta allvaret i EU.
Jag har länge sagt att jag tror det måste ske en sådan här grej inom varje bekantskapskrets. Jag tror inte siffror och blandade rapporter, dvs fakta, kommer kunna väcka folk som drabbats av faktadissonans. De måste nog se blod eller tårar innan de begriper vad de gjort.