2024-05-09, 19:24
Medlem
Någon som vet mer?

Frankrike gränsar till Belgien - Franska immigranter?

https://www.dailymail.co.uk/news/art...-assaults.html

Citat:
Girl, 14, 'gang-raped by up to ten children aged 11-16 was taken to a park by her boyfriend to be "loaned out" for sex assaults more than once, with the attacks filmed on their phones'
Senast redigerad av Monologpolisen 2024-05-09 kl. 19:34.
Citera
2024-05-09, 19:59
Medlem
S-T-F-Us avatar
I flera av såna här fall så är våldtäktsmännen även släktingar. Pappor som våldtar flickor tillsammans med sina söner och brorsor. Om ett hål är upptaget så tar släktingen ett annat hål så länge. Om det går sönder och skriks är bara en bonus. Det är så, så, så sjukt, men flickornas föräldrar ville ju ha det såhär så jag vet inte om jag är i en position att må dåligt åt någon annan.
Citera
2024-05-09, 20:39
Medlem
Nån som har bild eller video
Citera
2024-05-09, 20:54
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Nån som har bild eller video

Den skulle ju vara högst olagligt att befatta sig med.
Citera
2024-05-09, 21:13
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monologpolisen
DailyMail:Tio 11-16 åringar med migrantbakgrund gruppvåldtar 14-årig flicka (Belgien)

Vad i hela friden menar man med migrantbakgrund, när det handlar om 11-åringar. Är det föräldrarna som var migranter för 20 år sedan? Annars tycker jag inte det är något man kan säga, förrän någon varit i landet en lång tid och assimilerats. Annars är man migrant!

Citat:
Ursprungligen postat av MarcusDahlman
bra gjort , hon skulle lära sig läxa innan

På ett sätt hennes eget fel verkar det som, ja. Men samtidigt inte.

Tyvärr så lär väl varken skolan eller föräldrarna ut detta, så hon kunde ha läst den läxan innan.

Dom är upptagna med pronomen-frågor, och att varna för de som vill varna för sånt här.

Citat:
Ursprungligen postat av -GG
En knäckfråga att blattar alltid hittar blattar i sin närhet villiga att delta i en gruppvåldtäkt.
Ingen särskild övertalningsförmåga krävs.

Detta är en otroligt viktig analys att göra. Ja. Det sker att normalbelgaren kan råka hitta likasinnade, där alla är med på något sånt här. Ibland två, tex man och fru. Ibland fler. Men det är extremt ovanligt. Detta att det regelbundet uppstår sådana här fall där hela flockar tycker det är en bra idé, det säger ju givetvis något om populationerna de kommer ur. Och det säger också något om den gamla klyschan att alla är lika.

Citat:
Ursprungligen postat av Qstar
Tragiskt. Undrar hur mycket som behövs innan man börjar fatta allvaret i EU.

Jag har länge sagt att jag tror det måste ske en sådan här grej inom varje bekantskapskrets. Jag tror inte siffror och blandade rapporter, dvs fakta, kommer kunna väcka folk som drabbats av faktadissonans. De måste nog se blod eller tårar innan de begriper vad de gjort.
Citera
2024-05-09, 21:21
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henriko
Detta är en otroligt viktig analys att göra. Ja. Det sker att normalbelgaren kan råka hitta likasinnade, där alla är med på något sånt här. Ibland två, tex man och fru. Ibland fler. Men det är extremt ovanligt. Detta att det regelbundet uppstår sådana här fall där hela flockar tycker det är en bra idé, det säger ju givetvis något om populationerna de kommer ur. Och det säger också något om den gamla klyschan att alla är lika.

Ja. Det är en kulturell och genetisk sak att väga in i analysen.

Det är standard i dessa populationer att göra "en grupp" av det mesta.

Svenska män gömmer sig med sina perversa böjningar (förutom i Pride), medan blattar är relativt öppna med det, eftersom omgivningen i kulturen och landsmännen inte skammar ut dem eller anser det vara upprörande i sig att begå dessa typer av handlingar gentemot en annan människa. T ex att hedersmördare döms till ett år i fängelse och till och med släpps efter några månader. Det har även förekommit fall där en våldtäkt skulle straffas/hämnas med en överenskommen våldtäkt riktad mot en medlem i hemmet.
Senast redigerad av -GG 2024-05-09 kl. 21:31.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in