• 5
  • 6
2024-05-11, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zerocola
Förstår att du inte har läst allt.
Att recensera innehållet i Riks material kanske inte är på sin plats här, men jag inser att det kanske var ett led i min argumentation.
Jag tycker att det är bra att Riks redaktion inte håller med dig om vad jag gissar att du menar ned nationalistisk frihetskamp, globalisering och sionism.

Riks arbetar på samma sätt som moderna fascister, tycker du ska titta på serien om Noréns arbete med 7:3, Nazisterna sa hela tiden till Norén att de skämtade, sedan hände bankrånet i Malexander, var det ett skämt?

Nej SD är samma sorts fascister som Trump, Putin och Orban, se dokumentären om Ungern på SVT, de har följt utvecklingen i mer än 10 år och SD har samma plan för Sverige som Orban har för Ungern, det Sverige vill inte jag leva i och mängder med mig.

SD uppkom inte ur ett vaccum, SD var på 1990-talet fram till 2005 någonting ett nazistiskt parti, bildat av nazister och en före detta krigsförbrytare från SS, det säger allt.
Citera
2024-05-14, 22:06
Medlem
Orm Ondes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IQ60
Klart att jag som jobbar i en värld där jag har full insyn i säkerhetsfrågor är i behov av mediciner. Om du visste vad jag läser dagligen skulle du skita ner dig.

Det skall mycket till för att jag skall skita ner mig på grund av vad jag läser, min vän. Även jag stöter på ett och annat märkligt i min professionella gärning. Men tro du detta, om det får dig att känna dig bättre.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in