2024-05-08, 08:26
Medlem
C*rl He*rik T*rehammar bor i en lägenhet på Kungsh*lmen, St*ckholm.
Hen bor tillsammans med F*edrik T*rehammar.

Han jobbar för SVD och skriver en artikel som inkluderar en vad jag anser är en nedvärderande bild för att styrka sitt näthat/nätmobbing.

Är det verkligen okej att en av Sveriges absolut största medier ska kunna påverka folket på det här viset?

Vad menar hen med "nätkrigarna"? Är det personer som inte delar hens åsikter politiskt?

Efter som hen verkar ha manligt kön och personerna på adressen har samma efternamn så misstänker jag att dom är så kallade homosexuella och kanske har blivit utsatta för näthat själva.

Kan det ha påverkat C*rls arbete på SVD och hens åsikter om SD?

Screenshot av artikeln:
https://i.postimg.cc/XqdHkSHv/mobbningen.png
Senast redigerad av AllahGod 2024-05-08 kl. 08:40.
Citera
2024-05-08, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AllahGod

Han jobbar för SVD och skriver en artikel som inkluderar en vad jag anser är en nedvärderande bild för att styrka sitt näthat/nätmobbing.

Är det verkligen okej att en av Sveriges absolut största medier ska kunna påverka folket på det här viset?

Vad menar han med "nätkrigarna"? Är det personer som inte delar hens åsikter politiskt?

Efter som hen verkar ha manligt kön och personerna på adressen har samma efternamn så misstänker jag att dom är så kallade homosexuella och kanske har blivit utsatta för näthat själva.

Screenshot av artikeln:

Så kan det vara men även bögar kan sympatisera med SD. De kan se ett större hot från invandrargrupper från t ex Mena och Afrika. Det gäller ju inte enbart muslimer utan även ortodoxt kristna... ja även hinduer, homosexualitet är straffbart i Indien.
Citera
2024-05-08, 08:35
Bannlyst
I det stora hela är det ingen som bryr sig om det här, vanligt folk skiter fullständigt i att någon SDare påstås vara det ena eller det andra av någon äcklig bajspackare på Kungsholmen, vanligt folk bryr sig om räntor, matpriser, bränslekostnaderna och att det pågår ett inbördeskrig.
I det stora hela betyder det här ingenting, men politiker trycks dit och ifrågasätts alltid, det hör till uppdraget och är väl någon som drabbar alla till och från, exempelvis AKB har haft det ganska hett om öronen och även GrinMaggan med El-Hamas.
Citera
2024-05-08, 10:19
Medlem
SpontanEjakulations avatar
Morgondraken SvD synes oroligt ha sneglat på konkurrenten DN och förstått att det är att basha "högern" som får de välbeställda premmarna att gilla.

Alla snubbar vill ju va' en antirassekatt så SvD med chefsred Tove L. i Ledarspalten har på senare tid ritat demoniseringar av konservativa som inte står chefred Peter W. på DN efter.

Chefred Peter har öppet sagt att agendan för DN är att krossa "högern" en gång för alla och nu synes tant Tove med på tåget (...tänk här när Mona kavat marscherade tågperrong i takt med Ohlyckan i Kosackvalet).

Att ofta frilansande journalisterna på SvD piper med i den röda kören är bara som förväntat.

Ont: Det är inte mobbing. Det är antifascistisk aktivism. Då är också handgripligheter föredömligt. Se bara iinlägg här i tråden. Det Goda Våldet, har varit en vinnande maxim, allt sedan papa Lenin formulerade strategin. De konservativa kniper käft permanent.
Citera
2024-05-08, 10:52
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllahGod

Vad menar hen med "nätkrigarna"? Är det personer som inte delar hens åsikter politiskt?

Screenshot av artikeln:

Henrik Torehammar förekommer som medarbetare i det ”opartiska” public service som programledare, sakkunnig i utfrågningar, deltagare i lekprogram, sommarpratare bl.a.
Citera
2024-05-09, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZiggeZiggarett
Så kan det vara men även bögar kan sympatisera med SD. De kan se ett större hot från invandrargrupper från t ex Mena och Afrika. Det gäller ju inte enbart muslimer utan även ortodoxt kristna... ja även hinduer, homosexualitet är straffbart i Indien.

Indien har väl ändå blivit bättre enligt faktum:
https://www.amnesty.se/aktuellt/indi...omosexualitet/

Vidare upplever jag att SD är mer för att homosexuella ska få nyttja SD's röv så länge de inte är invandrare.. Därav att Åkessons fru lämnade honom, då blev han en rövslickare istället!
Citera
2024-05-09, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pessodel
Indien har väl ändå blivit bättre enligt faktum:
https://www.amnesty.se/aktuellt/indi...omosexualitet/

Vidare upplever jag att SD är mer för att homosexuella ska få nyttja SD's röv så länge de inte är invandrare.. Därav att Åkessons fru lämnade honom, då blev han en rövslickare istället!

Grejen är väl att invandrare från de flesta grupper är mer homofoba än SD och dess svans av svennar.

Så slutsatsen att hbtq-kollektivet gynnas av minskad invandring ligger inte långt bort för alla.

Intressant att Indien avkriminaliserat, men de har förmodligen som population en lång väg att vandra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in