Citat:
Ursprungligen postat av
Barents
Jag tror internet gjort världen galen, corona är bara ett av många exempel, och det finns numera så många totalt galna politiker i UK, USA, Tyskland att jag tror att vi är på väg till stenålderns i raketfart. Det gäller att ha egna pengar undanstoppade.
Sverige är ett av världens mentalt sundaste länder, det visade t.ex corona, och det är jag glad för. Våra politiker får mycket skäll på FB men i jämförelse är de riktigt bra.
Ja internet och media överlag, på ett sätt kan man vinna om man använder internet & media. Men man kan även förlora om man använder detta för mycket då manipulationen & programmeringen är för stark för vissa att stå emot, vilket resulterar i dåliga val.
Att Astra återkallar sitt ”vaccin” GLOBALT är bara bra, lär bli samma för alla ”vaccin”
Man måste förstå att det GLOBALT är media som manipulerar statistik & annat.
Det var även GLOBALT när covid kom..
Många menar att det inte finns en grupp som kan påverka så mycket men man kan se att allt var globalt, ”vaccin” media etc det var en riktad attack mot mänskligheten.
Dom drar tillbaka det för att det var dåligt & farligt. Det är bara en viss grupp kvar som tar dessa ”vaccin” dom lever inte i verkligheten utan påverkas av media vilket dom tror på. Dom konsumerar även för mycket media utan att förstå själva mekanismen i påverkan.
I praktiken kan dom stå i TV eller skriva vad som helst i media med rätt mängd rädsla riktad till allmänheten för att få dom att göra som dom vill.
Nej jag har inte tagit något ”vaccin” lämnat media, politik bakom mig, för mig existerar dom inte mer, dom är mänsklighetens fiende, dom är Antimänskliga.