• 1
  • 2
2024-05-04, 14:15
Medlem
Nytt mordförsök på en I Nyköpings gänget igår på en bar men vapnet klickade sägs det.

Tankar? Är konflikten fortfarande igång eller är det nya konflikter?

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...bar-i-nykoping
Citera
2024-05-04, 17:09
Medlem
DarkBums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigmike90
Nytt mordförsök på en I Nyköpings gänget igår på en bar men vapnet klickade sägs det.

Tankar? Är konflikten fortfarande igång eller är det nya konflikter?

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...bar-i-nykoping
Var där och käkade, märkte absolut ingenting. Kan ju skett precis efter jag lämnat förvisso.
Citera
2024-05-04, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DarkBum
Var där och käkade, märkte absolut ingenting. Kan ju skett precis efter jag lämnat förvisso.

Tur igen för nyk killarna att de skickas amatör skyttar, tredje gången de failar sina uppdrag.
Det var pinsamt redan innan detta, nu är det parodi.

Iofs skönt för gästerna på baren att slippa se ett sönder skjutet ansikte för som jag förstått det så klickade vapnet när skytten försökte skjuta honom i huvudet.

Antar att det finns kameror men antar också att killen är maskerad.
Var längesedan jag var ute på barer i nyköping men vad jag minns så fanns det alltid vakter vid ingången, hur kan personen ha kunnat vandra in och överaska måltavlan utan att behöva passera dörrvakter???
Senast redigerad av Bigmike90 2024-05-04 kl. 17:21.
Citera
2024-05-04, 21:19
Medlem
DarkBums avatar
Update. Det hände tydligen på Llamice och inte på puben. Var och käkade där idag också och snackade med personalen. Llamice ligger alltså mittemot puben i samma korsning. Polisen var ute och visade närvaro, en patrull inne plus några bilar parkerade utanför.
Citera
2024-05-04, 22:37
Medlem
Är vi säkra på att det hände på L'amice?
Jag fick höra en annan bar

Vilken bar var skribenten på?

Man ser en bild på ingången till krogen/puben på SN men jag kan för dåligt om nyköping för att avgöra vilken ingång det är.
Citera
2024-05-05, 00:12
Medlem
Vem blev utsatt för mordförsöket på baren? Var det amro och kevork igen?

Citat:

Man ser en bild på ingången till krogen/puben på SN men jag kan för dåligt om nyköping för att avgöra vilken ingång det är.
Citera
2024-05-05, 02:00
Medlem
Citat:

Det var på Starbar. Står på deras Facebook också. Personen som påstår L’amice vet ej vad han snackar om.
Citera
2024-05-05, 11:26
Medlem
DarkBums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bissibooh
Det var på Starbar. Står på deras Facebook också. Personen som påstår L’amice vet ej vad han snackar om.
Fick min info i från personalen på puben så jag skyller på det. Man tycker ju dom borde veta.

Vilken är Starbar då. Gamla Rockbaren?
Citera
2024-05-05, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PulladAnka
Vem blev utsatt för mordförsöket på baren? Var det amro och kevork igen?

Nej deras vän och ägare (var det tidigare i alla fall) till Star Bar som börjar på H. Är de uppgifter jag fått till mig både i PM här och av min vän i Nyköping.

Läser man förundersökningen på mordförsöket på a*ro så framgår det att H var en av dom som flydde/ skulle fly Nyköping i samband med skjutningarna förra sommaren.

Sen om detta mordförsök är samma konflikt som tidigare eller om det är en ny konflikt har jag ingen aning om.

Som jag förstår det ska star bar vara samma lokal som hette biljardhallen när jag bodde i nyköping. Om jag har fel får ni rätta mig.
Senast redigerad av Bigmike90 2024-05-05 kl. 13:03.
Citera
2024-05-05, 14:00
Medlem
Citat:
Nej deras vän och ägare (var det tidigare i alla fall) till Star Bar som börjar på H. Är de uppgifter jag fått till mig både i PM här och av min vän i Nyköping.

Läser man förundersökningen på mordförsöket på a*ro så framgår det att H var en av dom som flydde/ skulle fly Nyköping i samband med skjutningarna förra sommaren.

Sen om detta mordförsök är samma konflikt som tidigare eller om det är en ny konflikt har jag ingen aning om.

Som jag förstår det ska star bar vara samma lokal som hette biljardhallen när jag bodde i nyköping. Om jag har fel får ni rätta mig.

Det stämmer att starbar är gamla biljardhallen
Citera
2024-05-05, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DarkBum
Fick min info i från personalen på puben så jag skyller på det. Man tycker ju dom borde veta.

Vilken är Starbar då. Gamla Rockbaren?

Rockbaren finns fortfarande kvar. Starbar är gamla biljardhallen
Citera
2024-05-05, 14:13
Medlem
DarkBums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bissibooh
Rockbaren finns fortfarande kvar. Starbar är gamla biljardhallen
Ok. Då vet jag åtminstone var det ligger. Har dock aldrig satt min fot där.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in