Citat:
Ursprungligen postat av
Flenzenstock
r det vanligt att ni tjejer erbjuder ett knull till killar nr ni knner att ni behver ha ngot att tradea men inte har ngot. Jag menar som om ni ftt hjlp av ngot kille och knner att ni borde ge ngot tillbaka s kanske ni erbjuder ett knull. Eller om ni kanske gr p ett kalas och inte har med en present, s nr han ppnar drren med ballonger p erbjuder ni ett knull i stllet. Eller om ni har en killkompis som sliter med studierna infr en tenta s sger ni att om du klarar den fr du knulla. Ngon kille r lite deppig, s kanske ni erbjuder knulla?
Det har absolut hnt, dock inte p senare r men i gymnasiet hade jag sex/utfrde oralsex fr att han skulle fixa in mig p VIP listan varje helg plus lite lite pengar fr dricka (kalla mig fr prostituerad, no regrets).
Min nuvarande sambo brukar belnas med att f ta mig analt om han gjort alla sysslor eller liknande.
Nr jag var tjugo s erbjd en man mig 1500 kronor fr att f kpa mina anvnda trosor, han hade som krav att f ta av mig trosorna. Nr han vl hade gjort det s tog han fram en bunt femhundralappar och erbjd mig 5000 kronor fr att f stta p mig, p den tiden hade jag det dligt ekonomiskt s jag kontrade lite drygt och hjde det till 7000, vilket han accepterade.