2025-02-21, 06:19
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Datainsamlare
Finns det egentligen ngonting som kvinnor kan erbjuda mn, som mn verkligen vill ha, frutom sex?
Traditionellt hushllsarbete, laga mat, baka, tvtta stda osv.
Citera
2025-02-21, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Datainsamlare
Finns det egentligen ngonting som kvinnor kan erbjuda mn, som mn verkligen vill ha, frutom sex?

En kvinna kan ge dig barn och en fin samvaro. Det r rtt s nice att tillbringa tid tillsammans med ngon man lskar och som sknker massa krlek tillbaka.

Om du tillhr kategorin mn med snedvriden syn p kvinnor, som saknar knsloliv eller har annan typ av uppfuckad personlighet, r svaret antagligen Nej.
Citera
2025-03-26, 20:16
Medlem
Borde vll finnas tminstnde en trd p Familjeliv om detta.
Citera
2025-03-27, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flenzenstock
r det vanligt att ni tjejer erbjuder ett knull till killar nr ni knner att ni behver ha ngot att tradea men inte har ngot. Jag menar som om ni ftt hjlp av ngot kille och knner att ni borde ge ngot tillbaka s kanske ni erbjuder ett knull. Eller om ni kanske gr p ett kalas och inte har med en present, s nr han ppnar drren med ballonger p erbjuder ni ett knull i stllet. Eller om ni har en killkompis som sliter med studierna infr en tenta s sger ni att om du klarar den fr du knulla. Ngon kille r lite deppig, s kanske ni erbjuder knulla?

Det har absolut hnt, dock inte p senare r men i gymnasiet hade jag sex/utfrde oralsex fr att han skulle fixa in mig p VIP listan varje helg plus lite lite pengar fr dricka (kalla mig fr prostituerad, no regrets).

Min nuvarande sambo brukar belnas med att f ta mig analt om han gjort alla sysslor eller liknande.

Nr jag var tjugo s erbjd en man mig 1500 kronor fr att f kpa mina anvnda trosor, han hade som krav att f ta av mig trosorna. Nr han vl hade gjort det s tog han fram en bunt femhundralappar och erbjd mig 5000 kronor fr att f stta p mig, p den tiden hade jag det dligt ekonomiskt s jag kontrade lite drygt och hjde det till 7000, vilket han accepterade.
Citera
2025-03-27, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RS89
Min nuvarande sambo brukar belnas med att f ta mig analt om han gjort alla sysslor eller liknande.

Nr jag var tjugo s erbjd en man mig 1500 kronor fr att f kpa mina anvnda trosor, han hade som krav att f ta av mig trosorna. Nr han vl hade gjort det s tog han fram en bunt femhundralappar och erbjd mig 5000 kronor fr att f stta p mig, p den tiden hade jag det dligt ekonomiskt s jag kontrade lite drygt och hjde det till 7000, vilket han accepterade.

1. r det verkligen en belning att f skit p kuken?

2. Sljer du dina anvnda trosor fortfarande?
Citera
2025-03-27, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LilaGubben
1. r det verkligen en belning att f skit p kuken?

2. Sljer du dina anvnda trosor fortfarande?

1: Min sambo lskar att ta mig analt. Och jag har aldrig sett att han har haft skit p kuken efter att han har tagit mig analt, men andra sidan r jag noga med hygien och duschar regelbundet.

2: Nej, den tiden r sedan lnge frbi.
Citera
2025-03-28, 11:39
Medlem
Citat:
1: Min sambo lskar att ta mig analt. Och jag har aldrig sett att han har haft skit p kuken efter att han har tagit mig analt, men andra sidan r jag noga med hygien och duschar regelbundet.

2: Nej, den tiden r sedan lnge frbi.

S du fick ihop 7000 kr den dr dagen? P riktigt?
Citera
2025-03-29, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElvitalSwe
S du fick ihop 7000 kr den dr dagen? P riktigt?

Ja. Inte fr en snabbis ska tillggas utan vi hade sex ett par gnger under eftermiddagen/kvllen, en gng under natten och en snabbis p morgonen innan jag kte hem. Man kan sga att han betalade mig inte fr ett ligg, utan flera ligg under resterande tid av dagen, natten vi var vakna och morgonen.
Citera
2025-03-30, 07:37
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ja. Inte fr en snabbis ska tillggas utan vi hade sex ett par gnger under eftermiddagen/kvllen, en gng under natten och en snabbis p morgonen innan jag kte hem. Man kan sga att han betalade mig inte fr ett ligg, utan flera ligg under resterande tid av dagen, natten vi var vakna och morgonen.

Var skulle du sga att han skulle ha hamnat p en skala 1-10 d? Kan ju inte ha tyckt han var s jvla avskrckande och cklig egentligen eftersom du srade upp flera gnger.

Det jag r och far efter r att i alla fall halvsnygga killar kan byta till sig ett knull, tror dremot inte att ngon typ dreglande mongoloid skulle lyckas.

Citera
2025-03-30, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Var skulle du sga att han skulle ha hamnat p en skala 1-10 d? Kan ju inte ha tyckt han var s jvla avskrckande och cklig egentligen eftersom du srade upp flera gnger.

Det jag r och far efter r att i alla fall halvsnygga killar kan byta till sig ett knull, tror dremot inte att ngon typ dreglande mongoloid skulle lyckas.

Skulle tippa p att RS89 tyckte att han var lite snygg eftersom hon knullade hela kvllen

Citera
2025-03-30, 12:48
Aldrig, lter konstigt.
Citera
2025-03-30, 12:54
Medlem
Citat:
Blir vl 1000 kr/ knull. O du fick rejlt med dolme! + Betalt. Alla njda, han fick anvnda trosor med sig o han fick knulla
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in