Flashback bygger pepparkakshus!
  • 2
  • 3
2024-05-04, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Capteno
Jo det är sjukt..dom fick han på bild också från en grannes kamera dagarna innan när han rekade. Tur dom inte är så smarta. Massa barn och barnfamiljer i nästan alla hus runtomkring så tur ingen skadades.
Haha ja.. Polisen får mycket cred nuförtiden att dom griper, men kanske inte så svårt när en somaliers genomsnittliga IQ i Sverige klassas som lätt förståndshandikappad
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyDungeon
Vad tror ni det får för följder? Tror ni att det får några konsekvenser för personen som fattade beslutet att låta 16:åringen vistas fritt? Tror ni lagar och regelverk kommer att ändras omgående för att omöjliggöra att något liknande händer igen? Eller tror ni att det inte händer ett jävla skit i vanlig ordning?
Ja du har nog svaret själv. Inte ett jävla skit
Citera
2024-05-17, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Capteno
Jo det är sjukt..dom fick han på bild också från en grannes kamera dagarna innan när han rekade. Tur dom inte är så smarta. Massa barn och barnfamiljer i nästan alla hus runtomkring så tur ingen skadades.
16 åringen släppt på fri fot efter mordrättegången i veckan
Citera
2024-05-17, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Talibans
16 åringen släppt på fri fot efter mordrättegången i veckan
Haha asså detta landet
Citera
2024-07-22, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ie94dab
Ja snacka om misslyckad segregation. Fan inte ok att skyffla in massa socialfall och kriminella in i ett område dit folk för dyra pengar sökt sig för att få lugn och ro. Maria Parkskolan är totalförstörd av inflödet av analfabeter och ungar helt utan moralisk kompass. Så glad jag inte bor där men tycker synd om de vänner som gör det. De ser sina högt belånade hus falla i värde.

Notis: Uppenbarligen är de dom med mycket pengar, dyra villor och feta bilar som köper drogerna och gynnar den grövre brottsligheten. Gissar att det glömdes. Uppenbart i detta fallet... Men jag gissar att köpa droger är helt ok, så länge man är stenrik och bor på Maria Park. Att vuxna idioter finns, det vet vi, att desamma lejer "barn" till att göra dessa handlingar är fan i mig än sjukare. Livstid på hela högen!
Senast redigerad av SonVolt 2024-07-22 kl. 02:05.
Citera
2024-07-22, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SonVolt
Notis: Uppenbarligen är de dom med mycket pengar, dyra villor och feta bilar som köper drogerna och gynnar den grövre brottsligheten. Gissar att det glömdes. Uppenbart i detta fallet... Men jag gissar att köpa droger är helt ok, så länge man är stenrik och bor på Maria Park. Att vuxna idioter finns, det vet vi, att desamma lejer "barn" till att göra dessa handlingar är fan i mig än sjukare. Livstid på hela högen!
Vem som köper droger har väl inte ett dugg att göra med den felaktiga politiken att skyffla in trashfolk med bidrag in i områden där andra betalar för sig. Folk skall ha möjlighet att bosätta sig i områden som är lugna utan risk för att kommunen skall utföra sociala experiment. Läs senaste artikeln i HD om varför Drottninghög blivit lugnare…. Det är för att man förflyttat skiten till Mariastaden istället. Super nu har man 2 halvtaskiga områden istället för att 1 skitdåligt. Svensk politik i ett nötskall. Alla skall minsann ha det lika dåligt…. Ingen skall ha chansen att ha det lite bättre.
Citera
2024-07-23, 09:25
Medlem
Citat:
Vem som köper droger har väl inte ett dugg att göra med den felaktiga politiken att skyffla in trashfolk med bidrag in i områden där andra betalar för sig. Folk skall ha möjlighet att bosätta sig i områden som är lugna utan risk för att kommunen skall utföra sociala experiment. Läs senaste artikeln i HD om varför Drottninghög blivit lugnare…. Det är för att man förflyttat skiten till Mariastaden istället. Super nu har man 2 halvtaskiga områden istället för att 1 skitdåligt. Svensk politik i ett nötskall. Alla skall minsann ha det lika dåligt…. Ingen skall ha chansen att ha det lite bättre.

Citat:

1. nä det har att göra med att "de rika" i dessa områdena som handlar med droger, inte är ett dugg bättre. Men du menar alltså att de beror enbart på vem som tagits in i landet. Smart. Du har löst gåtan. Är du SD anhängare? Isåfall är du ytterligare ett exempel på lågintelligensens finrum.

2. Du menar att det pågår bara brott i dessa två område(?). Du tycker det är bättre att ha ett istället för två, alltså jag är överrumplad av dina idéer. Bra! Du har löst precis allt med den generösa politiken som införts. Eller inte löst, men knäckt gåtan... Så nu då? Vad bör man göra? Jag är idel öra....

3. Asvlutningsvis: jo, det har att göra med VEM som köper droger och gynnar den undre världen, att du inte sammankoppla detta, beklagar jag. Jag tänker inte gå in på detaljer i varför det är så, men någon gång kopplar du förhoppningsvis ihop sakerna..
Citera
2024-07-23, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SonVolt
1. nä det har att göra med att "de rika" i dessa områdena som handlar med droger, inte är ett dugg bättre. Men du menar alltså att de beror enbart på vem som tagits in i landet. Smart. Du har löst gåtan. Är du SD anhängare? Isåfall är du ytterligare ett exempel på lågintelligensens finrum.

2. Du menar att det pågår bara brott i dessa två område(?). Du tycker det är bättre att ha ett istället för två, alltså jag är överrumplad av dina idéer. Bra! Du har löst precis allt med den generösa politiken som införts. Eller inte löst, men knäckt gåtan... Så nu då? Vad bör man göra? Jag är idel öra....

3. Asvlutningsvis: jo, det har att göra med VEM som köper droger och gynnar den undre världen, att du inte sammankoppla detta, beklagar jag. Jag tänker inte gå in på detaljer i varför det är så, men någon gång kopplar du förhoppningsvis ihop sakerna..
Har aldrig röstat och kommer aldrig rösta på SD. Vidhåller fortfarande att det är fel att skita ner fler områden istället för att rensa upp i de områden som har problem. Inget löses genom att flytta runt folk. Jag är trött på dessa sociala experiment. Ställ krav på alla oavsett etnicitet och se till att alla som vill kan lyckas och få göra sin klassresa. Men den resan skall inte ske med genvägar i form av bidrag och påtvingad inflyttning.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in