2024-04-29, 21:39
Avstängd
SodaFointains avatar
Nu kommer lågbudgeten av Amazing race där de ej får flyga utan måste lifta runt till Svrige men bara med kändisar bla Peter Magnusson är i ett av de 5 lagen. De får ej åka flyg, inte ha kontokort och telefoner!

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...ion-pa-kanal-5
Citera
2024-04-29, 22:02
Medlem
dwgs avatar
Sverige är så jävla uttråkade kändis tv, alltid tävlingsprogram å liknade så ska ”kändisar delta”

Var länge sen jag slutade titta på sånt.
Citera
2024-04-29, 22:56
Medlem
Crabbofixs avatar
"Clara Herngren övertalade maken Felix Herngren att tacka ja."

Felix Herngren har väl 6 barn vid det här laget, undrar om han nånsin träffar dom? När han inte skjuter utrotningshotade djur i Afrika så är han med i juryn på Masked Singer, såg att han ligger bakom nån ny tv-serie, är med i Solsidan osv. och nu detta.

Nu får han i alla fall träffa sin fru, det var nog några år sen sist...
Citera
2024-04-29, 23:01
Medlem
Crabbofixs avatar
Vilka är med då... ja det är samma gamla trötta jävla b-kändisar som vanligt, dom ställer upp på allt - utom ett riktigt jobb.

Eva Röse (som var med i Över Atlanten)

Wassberg (som var med i The Island)

Peter Magnusson (som var med i Bättre sent än aldrig)
Citera
2024-08-31, 11:51
Avstängd
SodaFointains avatar
Race around the world

På torsdag börjar detta Amazing race liknande program med ett par kändisar som ska resa jorden runt. Ska bli kul att se dock hade jag velat va med så blev sur när jag läste det skulle komma och bara kändisar med för alltid drömt om va med i Amazing race. Skillnaden här är att de inte flyger utan måste cykla, lifta mm. I amazing race får de flyga där har de lite pengar på fickan men här har de inga pengar alls
Citera
2024-08-31, 12:15
Medlem
Ännu ett program med bara kändisar som efter sitt deltagande ska berätta att det var något av det roligaste dom gjort i sina liv.
Jag hade mycket hellre sett okända människor i programmet.
Citera
2024-09-01, 00:33
Avstängd
SodaFointains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Ännu ett program med bara kändisar som efter sitt deltagande ska berätta att det var något av det roligaste dom gjort i sina liv.
I utländska är det vanlisar med
Citera
2024-09-01, 00:34
Avstängd
SodaFointains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Samma här det gör det det för att jävlas med mig som vill va med
Citera
2024-09-01, 00:48
Medlem
Påminner om Amazing race ja, men det finns en brittisk Race across the world (tror det är originalet, men vad vet jag) som de kört en eller två säsonger av på 6an, tror jag, för ett tag sedan, typ mitt i natten. Där var det vanliga som var med, men när jag googlar hittar jag att det visst gjorts en celebrity edition också.

Framför allt femman är helt galna på att göra om allt till kändis-versioner. Kolla bara på när de tog över femteklassar-programmet. Har länge undrat vad det beror på. Blir det billigare att göra? Döm om min förvåning när de började göra reklam för "the Floor" där det verkar vara vanliga människor som tävlar. Vad händer?
Citera
2024-09-01, 20:34
Avstängd
SodaFointains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piggypigglet
Påminner om Amazing race ja, men det finns en brittisk Race across the world (tror det är originalet, men vad vet jag) som de kört en eller två säsonger av på 6an, tror jag, för ett tag sedan, typ mitt i natten. Där var det vanliga som var med, men när jag googlar hittar jag att det visst gjorts en celebrity edition också.

Framför allt femman är helt galna på att göra om allt till kändis-versioner. Kolla bara på när de tog över femteklassar-programmet. Har länge undrat vad det beror på. Blir det billigare att göra? Döm om min förvåning när de började göra reklam för "the Floor" där det verkar vara vanliga människor som tävlar. Vad händer?
Ja fast här får de ej flyga de har inga pengar här. De får bara lifta mm!
Citera
2024-09-02, 05:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SodaFointain
Ja fast här får de ej flyga de har inga pengar här. De får bara lifta mm!

Japp, precis som i brittiska Race across the world.
Citera
2024-09-02, 13:36
Avstängd
SodaFointains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piggypigglet
Japp, precis som i brittiska Race across the world.
Sug det var för kändisar ville ju vara med!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in