2024-04-29, 21:39
Medlem
SodaFointains avatar
Nu kommer lgbudgeten av Amazing race dr de ej fr flyga utan mste lifta runt till Svrige men bara med kndisar bla Peter Magnusson r i ett av de 5 lagen. De fr ej ka flyg, inte ha kontokort och telefoner!

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...ion-pa-kanal-5
Citera
2024-04-29, 22:02
Medlem
dwgs avatar
Sverige r s jvla uttrkade kndis tv, alltid tvlingsprogram liknade s ska kndisar delta

Var lnge sen jag slutade titta p snt.
Citera
2024-04-29, 22:56
Medlem
Crabbofixs avatar
"Clara Herngren vertalade maken Felix Herngren att tacka ja."

Felix Herngren har vl 6 barn vid det hr laget, undrar om han nnsin trffar dom? Nr han inte skjuter utrotningshotade djur i Afrika s r han med i juryn p Masked Singer, sg att han ligger bakom nn ny tv-serie, r med i Solsidan osv. och nu detta.

Nu fr han i alla fall trffa sin fru, det var nog ngra r sen sist...
Citera
2024-04-29, 23:01
Medlem
Crabbofixs avatar
Vilka r med d... ja det r samma gamla trtta jvla b-kndisar som vanligt, dom stller upp p allt - utom ett riktigt jobb.

Eva Rse (som var med i ver Atlanten)

Wassberg (som var med i The Island)

Peter Magnusson (som var med i Bttre sent n aldrig)
Citera
2024-08-31, 11:51
Medlem
SodaFointains avatar
Race around the world

P torsdag brjar detta Amazing race liknande program med ett par kndisar som ska resa jorden runt. Ska bli kul att se dock hade jag velat va med s blev sur nr jag lste det skulle komma och bara kndisar med fr alltid drmt om va med i Amazing race. Skillnaden hr r att de inte flyger utan mste cykla, lifta mm. I amazing race fr de flyga dr har de lite pengar p fickan men hr har de inga pengar alls
Citera
2024-08-31, 12:15
Medlem
nnu ett program med bara kndisar som efter sitt deltagande ska bertta att det var ngot av det roligaste dom gjort i sina liv.
Jag hade mycket hellre sett oknda mnniskor i programmet.
Citera
2024-09-01, 00:33
Medlem
SodaFointains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
nnu ett program med bara kndisar som efter sitt deltagande ska bertta att det var ngot av det roligaste dom gjort i sina liv.
I utlndska r det vanlisar med
Citera
2024-09-01, 00:34
Medlem
SodaFointains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Samma hr det gr det det fr att jvlas med mig som vill va med
Citera
2024-09-01, 00:48
Medlem
Pminner om Amazing race ja, men det finns en brittisk Race across the world (tror det r originalet, men vad vet jag) som de krt en eller tv ssonger av p 6an, tror jag, fr ett tag sedan, typ mitt i natten. Dr var det vanliga som var med, men nr jag googlar hittar jag att det visst gjorts en celebrity edition ocks.

Framfr allt femman r helt galna p att gra om allt till kndis-versioner. Kolla bara p nr de tog ver femteklassar-programmet. Har lnge undrat vad det beror p. Blir det billigare att gra? Dm om min frvning nr de brjade gra reklam fr "the Floor" dr det verkar vara vanliga mnniskor som tvlar. Vad hnder?
Citera
2024-09-01, 20:34
Medlem
SodaFointains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piggypigglet
Pminner om Amazing race ja, men det finns en brittisk Race across the world (tror det r originalet, men vad vet jag) som de krt en eller tv ssonger av p 6an, tror jag, fr ett tag sedan, typ mitt i natten. Dr var det vanliga som var med, men nr jag googlar hittar jag att det visst gjorts en celebrity edition ocks.

Framfr allt femman r helt galna p att gra om allt till kndis-versioner. Kolla bara p nr de tog ver femteklassar-programmet. Har lnge undrat vad det beror p. Blir det billigare att gra? Dm om min frvning nr de brjade gra reklam fr "the Floor" dr det verkar vara vanliga mnniskor som tvlar. Vad hnder?
Ja fast hr fr de ej flyga de har inga pengar hr. De fr bara lifta mm!
Citera
2024-09-02, 05:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SodaFointain
Ja fast hr fr de ej flyga de har inga pengar hr. De fr bara lifta mm!

Japp, precis som i brittiska Race across the world.
Citera
2024-09-02, 13:36
Medlem
SodaFointains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piggypigglet
Japp, precis som i brittiska Race across the world.
Sug det var fr kndisar ville ju vara med!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in