• 1
  • 2
2024-04-29, 18:22
Medlem
5 ikke-vestlige gutter er involvert i en gruppevoldtekt av et 13 r gammelt barn i Molde. Voldtekten skjedde p hylys dag ved en kirke. Gjerningspersonene filmet hendelsen og la det ut p some. 3 av gjerningspersonene er under 15 r og slipper dermed konsekvenser. 2 andre skal opp for retten denne uken.
Citera
2024-04-29, 18:27
Medlem
Blot-Svens avatar
Svenske tilstander. Jag beklagar.

Kan det verkligen stmma att tre av grningsmnnen slipper konsekvenser fr att de r under 15 r? Sjukt.
Citera
2024-04-29, 18:28
Medlem
Flenzenstocks avatar
[quote=Norreboi|88122962]5 ikke-vestlige gutter/QUOTE]

Babbar allts?
Citera
2024-04-29, 18:37
Medlem
Flenzenstocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Newton555
NORREBOI: Tacksam om du anvnder Google och verstter till svenska.
5 icke-vsterlndska pojkar r inblandade i en gruppvldtkt p ett 13-rigt barn i Molde. Vldtkten skedde mitt p ljusa dagen i en kyrka. Grningsmnnen filmade hndelsen och la upp den p sociala medier. 3 av grningsmnnen r under 15 r och slipper drmed konsekvenser. 2 andra kommer att synas i rtten den hr veckan.
Citera
2024-04-29, 18:44
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flenzenstock
5 icke-vsterlndska pojkar r inblandade i en gruppvldtkt p ett 13-rigt barn i Molde. Vldtkten skedde mitt p ljusa dagen i en kyrka. Grningsmnnen filmade hndelsen och la upp den p sociala medier. 3 av grningsmnnen r under 15 r och slipper drmed konsekvenser. 2 andra kommer att synas i rtten den hr veckan.
VID en kyrka, fr fan. Inte i.

Extremt vidrigt med hela grejen, f..
Citera
2024-04-29, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norreboi
5 ikke-vestlige gutter er involvert i en gruppevoldtekt av et 13 r gammelt barn i Molde. Voldtekten skjedde p hylys dag ved en kirke. Gjerningspersonene filmet hendelsen og la det ut p some. 3 av gjerningspersonene er under 15 r og slipper dermed konsekvenser. 2 andre skal opp for retten denne uken.

Hei. Ser du er ny her.

Nr du starter trder m du lenke til en kilde, et nettsted med artikkel om emnet, og sitere litt fra artikkelen.

Eksempel.

Kilde TV2 29. april 2024
https://www.tv2.no/nyheter/innenriks...mine/16649269/
Til slutt var de fem gutter og henne p en trapp utenfor domkirken. Hun fikk tilbud om sprit og hasj.

Han ene sa jeg mtte prve hasj, forteller jenta i det tilrettelagte avhret som ble vist tingretten.

P sprsml om guttene visste hvor gammel hun var, svarte jenta at guttene spurte om dette og hun svarte: 13 r.
Hun kjente ikke guttene fra fr, men var venner med dem p Snapchat.
En urinprve viste senere samme dag en promille p 1,5.

Jeg husker at jeg holdt p sovne. Jeg klarte ikke holde hodet mitt oppe. S husker jeg at de begynte kysse meg, sa jenta fr hun ble stille lenge.

Hun klarte ikke selv skildre helt hva hun s skal ha blitt utsatt for, men svarte bekreftende nr avhrer spurte om detaljer.
Dette skal ha skjedd midt p lyse dagen, ved Molde Domkirke, midt i byen.
Citera
2024-04-29, 18:52
Avstngd
Psykiatrireformers avatar
Fyfan jvla perversa invasionsarm som muslimerna r. Kyrkan r s tam mot dem dessutom och rentav har beskyddat muslimer i Sverige flera gnger som nr de lt muslimer bo i en kyrka och de var emot koranbrnningar.
Citera
2024-04-29, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flenzenstock
Det str inte om dom har knullat med henne. Man fr gissa sig till vad de gjort.
Grov voldtekt var tiltalen.

S sex eller oralsex etc.
Citera
2024-04-29, 19:47
Medlem
Fizzlors avatar
Vad r det fr 13 ring som ensam umgs med 5 negrer och araber dr sprit och hasch r inblandat?
Nr ska frldrar brja uppfostra sina barn?
Citera
2024-04-29, 20:33
Citat:
Ursprungligen postat av Norreboi

Kan du lnka till en nyhetsartikel?
Citera
2024-04-29, 20:45
Medlem
Kan man lsa om detta i VG.no eller vart r kllan?
Citera
2024-04-29, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse
Kan du lnka till en nyhetsartikel?
https://www.tv2.no/nyheter/innenriks...mine/16649269/
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera