Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-04-29, 18:22
  #1
Medlem
5 ikke-vestlige gutter er involvert i en gruppevoldtekt av et 13 år gammelt barn i Molde. Voldtekten skjedde på høylys dag ved en kirke. Gjerningspersonene filmet hendelsen og la det ut på some. 3 av gjerningspersonene er under 15 år og slipper dermed konsekvenser. 2 andre skal opp for retten denne uken.
Citera
2024-04-29, 18:27
  #2
Medlem
Blot-Svens avatar
Svenske tilstander. Jag beklagar.

Kan det verkligen stämma att tre av gärningsmännen slipper konsekvenser för att de är under 15 år? Sjukt.
Citera
2024-04-29, 18:28
  #3
Medlem
Flenzenstocks avatar
[quote=Norreboi|88122962]5 ikke-vestlige gutter/QUOTE]

Babbar alltså?
Citera
2024-04-29, 18:37
  #4
Medlem
Flenzenstocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Newton555
NORREBOI: Tacksam om du använder Google och översätter till svenska.
5 icke-västerländska pojkar är inblandade i en gruppvåldtäkt på ett 13-årigt barn i Molde. Våldtäkten skedde mitt på ljusa dagen i en kyrka. Gärningsmännen filmade händelsen och la upp den på sociala medier. 3 av gärningsmännen är under 15 år och slipper därmed konsekvenser. 2 andra kommer att synas i rätten den här veckan.
Citera
2024-04-29, 18:44
  #5
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flenzenstock
5 icke-västerländska pojkar är inblandade i en gruppvåldtäkt på ett 13-årigt barn i Molde. Våldtäkten skedde mitt på ljusa dagen i en kyrka. Gärningsmännen filmade händelsen och la upp den på sociala medier. 3 av gärningsmännen är under 15 år och slipper därmed konsekvenser. 2 andra kommer att synas i rätten den här veckan.
VID en kyrka, för fan. Inte i.

Extremt vidrigt med hela grejen, f.ö.
Citera
2024-04-29, 18:51
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norreboi
5 ikke-vestlige gutter er involvert i en gruppevoldtekt av et 13 år gammelt barn i Molde. Voldtekten skjedde på høylys dag ved en kirke. Gjerningspersonene filmet hendelsen og la det ut på some. 3 av gjerningspersonene er under 15 år og slipper dermed konsekvenser. 2 andre skal opp for retten denne uken.

Hei. Ser du er ny her.

Når du starter tråder må du lenke til en kilde, et nettsted med artikkel om emnet, og sitere litt fra artikkelen.

Eksempel.

Kilde TV2 29. april 2024
https://www.tv2.no/nyheter/innenriks...mine/16649269/
Til slutt var de fem gutter og henne på en trapp utenfor domkirken. Hun fikk tilbud om sprit og hasj.

– Han ene sa jeg måtte prøve hasj, forteller jenta i det tilrettelagte avhøret som ble vist tingretten.

På spørsmål om guttene visste hvor gammel hun var, svarte jenta at guttene spurte om dette og hun svarte: 13 år.
Hun kjente ikke guttene fra før, men var venner med dem på Snapchat.
En urinprøve viste senere samme dag en promille på 1,5.

– Jeg husker at jeg holdt på å sovne. Jeg klarte ikke holde hodet mitt oppe. Så husker jeg at de begynte å kysse meg, sa jenta før hun ble stille lenge.

Hun klarte ikke selv å skildre helt hva hun så skal ha blitt utsatt for, men svarte bekreftende når avhører spurte om detaljer.
Dette skal ha skjedd midt på lyse dagen, ved Molde Domkirke, midt i byen.
Citera
2024-04-29, 18:52
  #7
Medlem
Psykiatrireformers avatar
Fyfan jävla perversa invasionsarmé som muslimerna är. Kyrkan är så tam mot dem dessutom och rentav har beskyddat muslimer i Sverige flera gånger som när de lät muslimer bo i en kyrka och de var emot koranbränningar.
Citera
2024-04-29, 19:23
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flenzenstock
Det står inte om dom har knullat med henne. Man får gissa sig till vad de gjort.
Grov voldtekt var tiltalen.

Så sex eller oralsex etc.
Citera
2024-04-29, 19:47
  #9
Medlem
Fizzlors avatar
Vad är det för 13 åring som ensam umgås med 5 negrer och araber där sprit och hasch är inblandat?
När ska föräldrar börja uppfostra sina barn?
Citera
2024-04-29, 20:33
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norreboi
5 ikke-vestlige gutter er involvert i en gruppevoldtekt av et 13 år gammelt barn i Molde. Voldtekten skjedde på høylys dag ved en kirke. Gjerningspersonene filmet hendelsen og la det ut på some. 3 av gjerningspersonene er under 15 år og slipper dermed konsekvenser. 2 andre skal opp for retten denne uken.

Kan du länka till en nyhetsartikel?
Citera
2024-04-29, 20:45
  #11
Medlem
Kan man läsa om detta i VG.no eller vart är källan?
Citera
2024-04-29, 21:17
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse
Kan du länka till en nyhetsartikel?
https://www.tv2.no/nyheter/innenriks...mine/16649269/
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback