2024-05-01, 01:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sdasdS.1asda
Ganska sjukt hur svenska män hållt sig så pass disciplinerade och inte utfört några utåtageranden likt dessa? Jag menar, vi har väl inget Jorge Flojd cäjs här bland svenska jurister och systembolag?

https://sverigesradio.se/artikel/polis-doms-for-att-en-man-dog-nar-han-greps

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/stockholm/polis-atalas-ska-ha-kvavt-man-till-dods-vid-ingripande

osv osv osv, du måste ha bott under en sten om du missat alla tjänstefel av varierande allvarlighetsgrad begångna av poliser.

Män som tar prestationshöjande substanser, läs steroider och liknande, har ökat markant de senaste åren. Så självklart finns det uppumpade steroid-poliser som tar amfetamin och annat för att pumpa upp muskler och egon. Vilket gör män och manliga poliser ännu mer oberäkneliga.

Nä fyfan, män borde verkligen inte tillåtas jobba med människor överhuvudtaget. Vi får bygga en källare åt varje man där de kan sitta och ägna sig åt ting och trycka på knappar och tangentbord, det enda män duger till egentligen.
Senast redigerad av Jenny9 2024-05-01 kl. 01:55.
Citera
2024-05-01, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reiwa
...och glass är gott och mord är dåligt helt i linje med TomatKungens intellektuella djup. Jag hade inte förväntat mig att du skulle svara med ett inlägg av substans där du förklarar orsakerna och vad det är som ligger bakom att det är just kvinnor som läcker till gängkriminella.

Vi måste ha fler bra poliser! Vi måste ha fler bra läkare! Vi måste ha fler bra lärare! Vi måste ha fler bra bostadsområden!

Du ger verkligen djupgående analyser av hur du ska åtgärda problemet. Jag spår en lysande framtid för dig som politiker inom socialdemokratin eller miljöpartiet.

För att det inte finns så många bögar inom vare sig poliskåren eller inom den gängkriminella sfären. Så vill de gängkriminella männen (för ja: gängkriminella består oftast av män), fiska information från polisen, så får de heterosexuella gängkriminella männen antingen försöka bli polers med manliga poliser, eller ragga på heterosexuella kvinnliga poliser. Locka med lite sex, kärlek och ömhet och få lite information i utbyte. Och vissa svagsinta kvinnliga poliser sväljer hela bytet och påbörjar byteshandeln. Skulle inte förvåna mig om det även finns hot med i bilden. Öppet eller förtäckt. Gängkriminella drar sig ju inte för att hota folk, om man säger som så...

Hade det funnits många bögar inom poliskåren, så hade de gängkriminella männen säkert försökt där.

Ganska simpel och logisk slutsats.

Heterosexuella manliga poliser kommer alltså inte kunna lockas in i de manliga gängkriminellas sexfälla.

Men som sagt: flertalet kvinnliga poliser är inte svagsinta. Flertalet kvinnliga poliser går inte att locka. Och bra kvinnliga poliser behövs givetvis. Precis som bra manliga poliser behövs. Men de korrupta poliserna ska givetvis avskedas.
Citera
2024-05-01, 01:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
För att det inte finns så många bögar inom vare sig poliskåren eller inom den gängkriminella sfären.

Hade det funnits många bögar inom poliskåren, så hade de gängkriminella männen säkert försökt där.

Anledningen till att det är just kvinnor som läcker information till gängkriminella är alltså att poliskåren är relativt bögfri. Jag tackar för din djupa analys.

Citat:
Heterosexuella manliga poliser kommer alltså inte kunna lockas in i de manliga gängkriminellas sexfälla.

Låter som att det bästa vore att satsa på heterosexuella manliga poliser enligt dig då. Bra idé! Inga kvinnor eller bögar i kåren! Jag står helt bakom det.
Citera
2024-05-01, 01:59
Medlem
Citat:
Anledningen till att det är just kvinnor som läcker information till gängkriminella är alltså att poliskåren är relativt bögfri. Jag tackar för din djupa analys.

Ja, när de gängkriminella männen använder kärlek och sex som lockbete för att få information, så är det givetvis de heterosexuella kvinnliga poliserna de kan locka. Blir lite svårt för en gängkriminell man att locka en heterosexuell manlig polis med sex och kärlek.

Men du kanske tänker att det skulle gå alldeles utmärkt för en manlig gängkriminell att locka en heterosexuell manlig polis med lite sex och kärlek?

Skulle gängkriminella främst bestå av kvinnor, så skulle det givetvis främst vara manliga heterosexuella poliser som skulle lockas... Och läcka.

Men som sagt: det är först och främst svagsinta poliser som läcker på detta sätt. Oavsett om de är män eller kvinnor. Eller hotade....
Citera
2024-05-01, 02:00
Medlem
Citat:
Ja, när de gängkriminella männen använder kärlek och sex som lockbete för att få information, så är det givetvis de heterosexuella kvinnliga poliserna de kan locka. Blir lite svårt för en gängkriminell man att locka en heterosexuell manlig polis med sex och kärlek.

Men du kanske tänker att det skulle gå alldeles utmärkt för en manlig gängkriminell att locka en heterosexuell manlig polis med lite sex och kärlek?

Skulle gängkriminella främst bestå av kvinnor, så skulle det givetvis främst vara manliga heterosexuella poliser som skulle lockas... Och läcka.

Men som sagt: det är först och främst svagsinta poliser som läcker på detta sätt. Oavsett om de är män eller kvinnor. Eller hotade....

Du glömde feta några ord där. Du behöver mer fetade ord så budskapet verkligen går fram.
Citera
2024-05-01, 02:02
Medlem
Citat:
Låter som att det bästa vore att satsa på heterosexuella manliga poliser enligt dig då. Bra idé! Inga kvinnor eller bögar i kåren! Jag står helt bakom det.

Som jag skriver: bort med svagsinta poliser som ens låter sig lockas. En normalt funtad polis (både manliga och kvinnliga poliser, både homosexuella och heterosexuella poliser) vill låsa in buset, inte ligga med buset.
Citera
2024-05-01, 02:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Du har överdoserat finsk tango och rysk vodka ikväll, men var inte ledsen, den kombon har sänkt många män.

Och det kanske är s även i sakfrågan... Den lilla klick svagsinta läckande kvinnliga poliser , lockades med sex och kärlek för att i gengäld läcka (kanske fanns det hot med i bilen också). Och den lilla klick svagsinta läckande manliga poliser, lockades kanske inte av vodka och tango, men kanske av andra droger? Kokain nämndes i Aftonbladets artikel som jag länkande till tidigare i afton.

Det behöver vara hårdare krav på vilka som ens får bli poliser. Så att inte de svagsinta som kan lockas av sex, kärlek, droger eller vad det nu än är, blir poliser. De har inte i yrket att göra.

Men det finns gott om bra kvinnliga poliser och bra manliga poliser. Man behöver värna om dessa och se till att de får fler bra kollegor. Så att det blir ringar på vattnet kring den positiva arbetsmiljön kollegor emellan.
Citera
2024-05-01, 02:23
Medlem
Veckans klubbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Nej inte bara bruna män. Vita, gula och svarta män också. Män av alla kulörer står troligen för 95% av alla våldsdåd i världen.

Ja du, vad skulle hända om den lilla klicken psykopatmän hade försvunnit imorgon? Hade alla män under dem i hierarkin bara stått och stirrat ut i tomma intet då? Kvinnor hade fortsatt precis som vanligt, vi är mer självständiga, inrättar oss inte i toppstyrda hierarkier såsom män gör.

Det är en antifeministisk lögn att kvinnor inte kan samarbeta.

Sen nämner du arbetarklass och medelklass. Män och kvinnor i arbetarklass/medelklass är beroende av varandra. Män hade gått under utan kvinnors insatser för samhället och kvinnor hade gått under utan mäns insatser för samhället.

Vad vill såna som du uppnå med att hetsa män och kvinnor mot varandra?

Du har helt missat hur en civilisation uppstår. Man skapar inte ett ordnat samhälle utan toppstyrda hierarkier och gemensamma mål. Om alla bara körde sitt eget race hur skulle det funka? Du skulle inte ens kunna ta dig till jobbet i blattestaden du bor i för att busschauffören väljer att åka till IKEA och skita i 45 min istället för att hålla tider och hålla sig till sin rutt. Samarbete och hierarkier är livsluften för varje civilisation.

Angående kvinnors underbara samarbetsförmåga...jag är givetvis antifeminist. Varje tänkande människa är antifeminist. Kan du nämna några speciella områden där kvinnor samarbetar extra bra? Där det faktiskt blir någonting gjort och inte bara kacklas runt en djupfryst Lidl-tårta?
Citera
2024-05-01, 03:09
Avslutad
@Tomatkungen

Citat:
Och det kanske är s även i sakfrågan... Den lilla klick svagsinta läckande kvinnliga poliser , lockades med sex och kärlek för att i gengäld läcka (kanske fanns det hot med i bilen också). Och den lilla klick svagsinta läckande manliga poliser, lockades kanske inte av vodka och tango, men kanske av andra droger? Kokain nämndes i Aftonbladets artikel som jag länkande till tidigare i afton.

Det behöver vara hårdare krav på vilka som ens får bli poliser. Så att inte de svagsinta som kan lockas av sex, kärlek, droger eller vad det nu än är, blir poliser. De har inte i yrket att göra.

Men det finns gott om bra kvinnliga poliser och bra manliga poliser. Man behöver värna om dessa och se till att de får fler bra kollegor. Så att det blir ringar på vattnet kring den positiva arbetsmiljön kollegor emellan.

Vissa av dessa poliser hade många år bakom sig inom poliskåren och hade jobbat upp sig till högre befattningar. Beskrevs som duktiga och drivna. Jag kommer aldrig förstå hur man kan kasta bort allt det för att ligga med nån fängelsetatuerad psykopatisk MC kille eller nån gängkriminell invandrare som pratar ful invandrarsvenska. Jag läste en sms konversation mellan två gängmedlemmar där den ena skulle mörda nån. Inte ens 5 åringar pratar så dåligt och har så fattigt ordförråd. Det kryper i hela kroppen på mig. Patetiska kriminella invandare i 30 års åldern som håller på att grooma småpojkar för att de ska springa ärenden åt dem och mörda för dem och allt jävla skit. Män i 30 års åldern som pratar sämre än småbarn.

Jag kände bara "jaha" när de började skjuta ihjäl varandras familjemedlemmar, såklart de skulle sjunka så lågt förr eller senare. Jag trodde i min vildaste fantasi att de skulle ingå nån slags vapenvila såsom MC gängen gjorde på 90-talet(?). Men icke, deras hjärnor är säkerligen på småbarns nivå också, inte bara talet. Dessa poliser som läckt till dem är värre/lägre än dem och det säger tamejtusan inte lite.

I vissa av fallen hade båda partners och barn, så de var otrogna mot sina respektive också. Så jävla lågt stående människor.

När de två 14 åriga pojkarna mördades för att de inte ville utföra nåt jävla ärende åt dessa 30 åriga mansbebisar tänkte jag bara att de kan inte dö/mördas snabbt nog. Jävla sandapor.
Senast redigerad av Jenny9 2024-05-01 kl. 03:12.
Citera
2024-05-01, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akacia2050
Okej, alla 500 anmälningar behöver såklart inte vara kvinnor. Men det är alarmerande nog att det är en återkommande metod att kvinnor "läcker information mot sex". Man undrar lite hur vissa kvinnor är funtade och om de går att sålla ut? Eller om vi kanske bara skulle skita i att ha kvinnor som poliser för att inte nämna alla andra orsaker förutom detta.
OK, man kan undra hur dessa kvinnor som söker sig till polisen är.
Vissa har nog en naiv inställning att kunna "rehabilitera" brottslingen.
Vissa är nog kärlekstörstande och faller lätt offer för en manipulativ kriminell.
Citera
2024-05-01, 08:55
Medlem
Kanske dags att inse att massa kvinnliga dialogpoliser nog inte är en så bra ide och det är bättre med främst män inom polisen som det var förr.
Nuförtiden verkar det ju som att kvinnor som förr antagligen hade jobbat inom vården söker sig till polisen istället.
Det märkliga är ju också det stora antalet kvinnor som dejtar kriminella och på så sätt läcker information, speciellt nu med det kvinnounderskottet vi har i landet. Det som man tycker borde ligga närmast till hands om de nu söker kärlek är väl att åtminstone dejta en manlig polis och inte någon kriminell.
Senast redigerad av Kammadaj 2024-05-01 kl. 08:58.
Citera
2024-05-01, 09:26
Medlem
detektiven789s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kammadaj
Kanske dags att inse att massa kvinnliga dialogpoliser nog inte är en så bra ide och det är bättre med främst män inom polisen som det var förr.
Nuförtiden verkar det ju som att kvinnor som förr antagligen hade jobbat inom vården söker sig till polisen istället.
Det märkliga är ju också det stora antalet kvinnor som dejtar kriminella och på så sätt läcker information, speciellt nu med det kvinnounderskottet vi har i landet. Det som man tycker borde ligga närmast till hands om de nu söker kärlek är väl att åtminstone dejta en manlig polis och inte någon kriminell.

Jo, det är så att dessa kvinnor OCKSÅ dejtar manliga poliser. Det kommer inte riktigt fram i DN:s granskning för att de kallar det för ”kärleksförhållanden” istället för ”knulla runt”. Jag har under de senaste fyra decennierna noterat att de kriminella i första hand inte används som partners i seriösa förhållanden av poliskvinnor och kvinnliga fångvårdare utan främst som män de är otrogna med.

Många av dessa kvinnor är alltså tillsammans med poliser eller svenssons i längre förhållanden och så kryddar de sexlivet i hemlighet med de kriminella killarna. Detta framgår inte av DN:s granskning eftersom de så gärna vill framställa kvinnorna på nåt sätt som offer för manipulativa män och kvinnor som bara längtar efter kärlek.

Kvinnorna knullar alltså runt och tar inget eget ansvar när de avslöjas. Av DN får man också intrycket av att detta handlar om unga naiva kvinnor. Det är helt fel. Den typiska polis/fångvårdarkvinnan är 35-50 år och SVENSK och männen är 20-35, både svenskar och invandrare. Det är med andra ord ofta hyfsat stora åldersskillnader att lägga till den övriga maktpositionen dessa kvinnor befinner sig i gentemot männen. Ibland är ju dessa män dessutom bokstavligen inlåsta och det är kvinnorna som har nycklarna…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in