Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-27, 15:57
  #37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabbofix
Flickvännen får handla och gå ut själv.

Är det ett gemensamt beslut?
Citera
2024-04-27, 15:58
  #38
Medlem
Crabbofixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Är det ett gemensamt beslut?

Jag säger ju att flickvänner, precis som hundar, mår bäst av att någon annan bestämmer.

Förstår inte varför detta är så svårt att begripa.
Citera
2024-04-27, 16:12
  #39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabbofix
Jag säger ju att flickvänner, precis som hundar, mår bäst av att någon annan bestämmer.

Förstår inte varför detta är så svårt att begripa.

Jag håller nog inte med dig om att flickvänner är hundar. Däremot kan man se hos alla par, inte minst när det ska beslutas om något, att det alltid är en som är bossen och den andra lyder. Oftast är det kvinnan som bestämmer är min känsla.
Citera
2024-04-27, 20:24
  #40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EgyptiskKatt
Alla är beroende av egentid. Vissa tar det bara inte

Det kan man ha i en vanlig relation med. Men förstår, om du nu är egyptier så får man aldrig egen tid.
Citera
2024-04-27, 20:26
  #41
Avstängd
EgyptiskKatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Signalsanning
Det kan man ha i en vanlig relation med. Men förstår, om du nu är egyptier så får man aldrig egen tid.
Jag är viking /Röde orm
Citera
2024-04-27, 20:28
  #42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EgyptiskKatt
Jag är viking /Röde orm

Flashback viking
Citera
2024-04-27, 20:29
  #43
Avstängd
EgyptiskKatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Signalsanning
Flashback viking
Har varit här länge
Citera
2024-04-27, 20:34
  #44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EgyptiskKatt
Har varit här länge

Jätte jätte länge
Citera
2024-04-27, 20:35
  #45
Medlem
Bästa är om tjejen bestämmer allt.
Citera
2024-04-27, 20:38
  #46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ModeratorIdiot
Bästa är om tjejen bestämmer allt.

Absolut inte!
Följ inte den svenska modellen.
1. Kvinnan
2. Hunden
3. Barnen
4. Transan
5. Mannen
Citera
2024-04-28, 09:05
  #47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabbofix
Jag säger ju att flickvänner, precis som hundar, mår bäst av att någon annan bestämmer.

Förstår inte varför detta är så svårt att begripa.

Inte sant.

Ta t.ex muslimska kvinnor får inte bestämma lika mycket som svenska. Följden blir att de aldrig kan bestämma sig för att gilla sin man. Detta i sin tur smittar av sig på barnen och barnen blir mer kriminella.

Mannen borde tvärtom se till att kvinnan bestämmer mycket. Ju mer hon får bestämma desto bättre beslut gör hon. Hon mår bättre också.
Citera
2024-04-28, 09:31
  #48
Avstängd
EgyptiskKatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av speccaan
Jag litar inte på att du är tillräckligt ärlig mot dig själv för att kunna bedöma ditt mående. Alla människor utom jag ljuger på daglig basis och den vanligaste lögnen är den vi intalar oss själva. Jordan Peterson kallar de att leva i en livslögn och han är en avsevärt mer djupgående tänkare än jag så råder dig att lyssna på honom om du vill lära känna dig själv bättre. Det är en överlevnads strategi du utvecklat som tillåter dig att hålla huvudet precis över vattenytan. För andra delen så är inte må bra till alla pris något eftersträvansvärt utan priset du får betala för att leva i en positivitets-psykos-bubbla är omätbart. Hört dom snacka om toppen som den inte syrefattig, hört dom snacka om dalen som den saknar djup.
Det är ju många tjejer och kvinnor som inte vill ha en relation (för att vi har det bra ändå).
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback