2024-04-26, 21:58
Medlem
finkelvoltens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Jag hittar ingenstans att det är 100% att det är Harrie# B#oman ni har skrivit hennes namn i tråden flera gånger! Tänk om det inte är hon? Då har hon blivit uthängd i onödan.

Spela roll. Hon är ju välkänd yrkeskriminell sen många år tillbaka. Är sannolikt den enda kvinna i 60-årsåldern som dyker upp med namn och bild från diverse artiklar om man googlar på kokainhärvor. Kallar knappast det att "hänga ut någon". Nu visade det sig ju också vara henne detta gällde, vilket inte var någon högoddsare.
Citera
2024-04-26, 22:03
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av finkelvolten
Spela roll. Hon är ju välkänd yrkeskriminell sen många år tillbaka. Är sannolikt den enda kvinna i 60-årsåldern som dyker upp med namn och bild från diverse artiklar om man googlar på kokainhärvor. Kallar knappast det att "hänga ut någon". Nu visade det sig ju också vara henne detta gällde, vilket inte var någon högoddsare.
Jag har inte läst hela tråden, men advokat är inte en skyddad titel, så alla kan kan kalla sig för en advokat idag, även om man har en majshatt och går barfota hela dagarna.
Citera
2024-04-26, 22:07
Medlem
hipsterkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Jag har inte läst hela tråden, men advokat är inte en skyddad titel, så alla kan kan kalla sig för en advokat idag, även om man har en majshatt och går barfota hela dagarna.

Oklart om du driver. Advokat är en skyddad titel. Jurist är inte en skyddad titel
Citera
2024-04-26, 22:09
Medlem
finkelvoltens avatar
Citat:

Jag har ingen aning om vad du svarar på. Jag skrev om HB, inte ngn advokat. För övrigt är advokat i allra högsta grad en skyddad titel. Däremot kan vem som helst kalla sig jurist.
Citera
2024-04-26, 22:12
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hipsterkatt
Oklart om du driver. Advokat är en skyddad titel. Jurist är inte en skyddad titel
Ja, du har visst rätt, såg jag efter en googling. Tack för att du rättade mig, du hedersman.
Citera
2024-04-26, 22:15
Medlem
hipsterkatts avatar
Citat:
Ja, du har visst rätt, såg jag efter en googling. Tack för att du rättade mig, du hedersman.

Hederskvinna, om jag får be! Dessutom jurist
Citera
2024-04-26, 22:23
Medlem
Citat:

Helt väntad nivå med tanke på MFF
Citera
2024-04-26, 22:27
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Dum som jag är insåg jag inte att det även kan finnas hederskvinnor, naturligtvis. Man lär sig något varje dag,
Citera
2024-04-27, 08:23
Medlem
Xeliouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjalle99
hon har varit ihop med honom, JF verkar suttit på kåken ihop med honom, sen viskas det om investerade pengar som blev noll
Var det inte Küylenstierna som köpte hamn billigt på Gotland av Försvarsmakten för ryska/kinesiska pengar och sen köpte Försvarsmakten tillbaka?
Citera
2024-04-27, 10:44
Medlem
Citat:
Noterar ett antal gemensamma kontakter med advokaten på allas vår favoritsida Linkedin. Pinsamt att ha ett byrånamn som antyder medarbetare men i själva verket vara den enda anställde

Kan ju bero på att han så småningom tänkt utveckla verksamheten. Omsättningen har uppenbarligen ökat kraftigt genom åren.
Citera
2024-04-27, 10:52
Medlem
Citat:
Va?????? Är inte advokat en skyddad titel?
Läs på, gör om, gör rätt
Citera
2024-04-27, 10:54
Medlem
Märkligt att inte advokatens namn kommit fram
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in