2024-04-26, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alseno
Om det rör Küylenstierna som blivit utpressad så ska det bli jävligt intressant att veta vad Henriette Boman hade för grund till att utpressa.
hon har varit ihop med honom, JF verkar suttit på kåken ihop med honom, sen viskas det om investerade pengar som blev noll
Citera
2024-04-26, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diplomacy
Vad snackar du om El Patron gjorde ej affärer med falk han bodde bara tillsammans med JF när han var i Spanien

Stor humor.. två tungt kriminella bara bor ihop, det vet du så klart inget om din tomte.
Citera
2024-04-26, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frejgatan
Var inte Emilio Ingrosso inblandad i Falks affärer?

Jo de hade någon restaurang ihop var det väl? Köpt med knarkpengar svart och tvättades väl säkert en del kokspengar där.
Citera
2024-04-26, 19:52
Moderator
Mappings avatar
Artikel i Expressen nu som bekräftar att det är HB: https://www.expressen.se/nyheter/sve...essningsharva/

Citat:
En väl tilltagen polisresurs grep henne i hemmet i Mariefred klockan 08 på onsdagsmorgonen. Anledningen till tillslaget var utpressningsmisstankarna – men vid husrannsakan hittade man även narkotika, enligt uppgifter.
Vid fredagens förhandling i Södertörns tingsrätt häktades Harriette Broman även misstänkt för grovt narkotikabrott.
Citera
2024-04-26, 20:10
Medlem
hipsterkatts avatar
Men vem är advokaten?
Citera
2024-04-26, 20:21
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hipsterkatt
Men vem är advokaten?
Verkar vara Zin*r Bud*k
*=a
30år och har en advokatbyrå på Östermalm.
Citera
2024-04-26, 20:28
Medlem
crocodilelilos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Verkar vara Zin*r Bud*k
*=a
30år och har en advokatbyrå på Östermalm.
Bekräftat, dagboksbladet finns här:
(FB) Två män häktade för utpressningsförsök i det börsnoterade fastighetsbolaget Fastator VD (2023-11-23)
Edit: Dax att slå ihop trådarna.
Citera
2024-04-26, 20:32
Medlem
Faltas avatar
Jag är väldigt förvånad att Hariette hade narkotika i sin bostad, men hon bor med en man som var misstänkt och häktad i playamålet så det behöver inte betyda att det är hennes narkotika. I vilket fall så trodde jag att hon ville ha ett lugnt liv på äldre dagar, hon har ändå fyllt 60år. Märkligt. Jag hoppas att hon släpps från häktet.
Citera
2024-04-26, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Jag är väldigt förvånad att Hariette hade narkotika i sin bostad, men hon bor med en man som var misstänkt och häktad i playamålet så det behöver inte betyda att det är hennes narkotika. I vilket fall så trodde jag att hon ville ha ett lugnt liv på äldre dagar, hon har ändå fyllt 60år. Märkligt. Jag hoppas att hon släpps från häktet.

dagens skämt, alltid är någon annans fel.....vad du trodde är inte kompatibelt med det som hänt tydligen så släpp ditt runkobjekt
Citera
2024-04-26, 21:14
Medlem
Citat:

Varför hoppas du hon släpps? Hon är ju grovt kriminell och lever på att tvätta knarkpengar.
Mänskligt avskräde, en kula i pallet eller äkta livstid i en trång betongcell känns ju lämpligt.
Citera
2024-04-26, 21:14
Medlem
Lifeisnows avatar
Citat:
Hon är väl även häktad för utpressning..!?
Citera
2024-04-26, 21:36
Medlem
hipsterkatts avatar
Noterar ett antal gemensamma kontakter med advokaten på allas vår favoritsida Linkedin. Pinsamt att ha ett byrånamn som antyder medarbetare men i själva verket vara den enda anställde
Senast redigerad av hipsterkatt 2024-04-26 kl. 21:40.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in