2024-04-23, 11:30
Bannlyst
Det verkar inte finnas någon aktuell tråd om det här så jag testar. Kan någon rekommendera en vettig vårdcentral i Uppsala? Jag var till Fålhagens vårdcentral igår, på vinst och förlust. Det blev förlust. Det var mest diverse sk. "yra höns" som rännde runt där. Tider hölls inte osv. Jag gick därifrån innan jag hade bokat en läkartid ens. Finns det någon vårdcentral som är bra, eller åtminstone acceptabel? Har inte jättehöga krav. Det spelar ingen roll var i Uppsala den ligger.
Citera
2024-05-02, 15:54
Medlem
Lisauppsala87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grupprunk.2000
Det verkar inte finnas någon aktuell tråd om det här så jag testar. Kan någon rekommendera en vettig vårdcentral i Uppsala? Jag var till Fålhagens vårdcentral igår, på vinst och förlust. Det blev förlust. Det var mest diverse sk. "yra höns" som rännde runt där. Tider hölls inte osv. Jag gick därifrån innan jag hade bokat en läkartid ens. Finns det någon vårdcentral som är bra, eller åtminstone acceptabel? Har inte jättehöga krav. Det spelar ingen roll var i Uppsala den ligger.

Gränby har alltid snabba tider och är väldigt trevliga.
Citera
2024-05-04, 11:08
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grupprunk.2000

Citat:
Ursprungligen postat av Lisauppsala87
Gränby har alltid snabba tider och är väldigt trevliga.

+1 på den. Gränby är bästa jag varit skriven på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in