Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 9
  • 10
2024-05-02, 23:05
  #109
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av melvein
Det står några inlägg längre upp i tråden. Annars är google din vän. Ställer nu samma fråga till dig som dina vänner i sekten hittills vägrat svara på: Vid vilken vecka går gränsen för när Biden vill tillåta abort?

google din vän!

Men varför vill du inte svara när Donald tycker det är ok att döda sitt barn innan det är förlöst?

Citera
Igår, 00:03
  #110
Medlem
J.F.Sebastians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-hasse
I time magazine säger han att han är för att röda delstater övervakar gravida kvinnor och påstår återigen att dnc mördar levande barn.

Reportern frågar om exempel på fall där det hänt. Utan att få några.
Donald är smart nog att veta hur korkade hans väljare är. 32 procent av Usas befolkning är verkligen får
Övervakningsinstrument vet dock alla att USA är bra på att tillverka så det kommer förmodligen bli superpopulärt med ett nytt patriot act för familjesugna kvinnor.
Citera
Igår, 01:06
  #111
Medlem
rotebro-hasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av melvein
Så du erkänner alltså att Biden förespråkar abort fram till förlossning? Om inte så länka ett citat från senaste åren där Biden nämner en veckogräns, precis som president Trump nu gör.
Jesus....
Citera
Igår, 12:19
  #112
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av melvein
Så du erkänner alltså att Biden förespråkar abort fram till förlossning? Om inte så länka ett citat från senaste åren där Biden nämner en veckogräns, precis som president Trump nu gör.
Så även donalds, så din poäng är vad menar du?

Undrar vad förespråkar betyder för dig, för det blev galet malplacerat för dig med det ordet.
För här handlar det om rädda mammans liv.

Och Joe vill återgå till det som var före Roe vs. Wade togs bort av donalds hand, hur faan kan du missat det?
Det betyder du ställer en fråga som redan har sitt svar, och ska man svara på frågan så kommer svaret bli väldigt olika och pga de har 52 delstater som har olika nivåer.
Men antar att Joe är för ett liknande som Sverige och om det ska bli en federal lag, som har en utmärkt abortpolitik får man tillägga.

Sen två, man hör allt detta prat om sena aborter, men vad vill man ha sagt med så få och att de är även för rädda mammans liv.
För argumentet är ju bara känslomässigt och tål inte saklighet alls.
Och aborter görs i nivåer av +99% innan vecka 20
Citera
Igår, 14:40
  #113
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
google din vän!
Enligt google så är Joe Biden helt okej med abort åtminstone ända fram till förlossningen. Ville bara ge dig chansen att försöka presentera belägg för att Biden inte är fullt så extrem. Vilket du tyvärr misslyckades med. Och det kan inte enbart tillskrivas Bidens senildemens och pedofili, som vi diskuterat tidigare ställde sig ju samtliga demoQrater i senaten bakom ett förslag som utan restriktioner skulle legalisera alla aborter såväl före som efter "fetal viability".

Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Men varför vill du inte svara när Donald tycker det är ok att döda sitt barn innan det är förlöst?
Google din vän!

Eller, om du tror att du redan sitter inne med svaret men hoppas på ett gotcha-moment så är det lika bra att du slutar vänta och skriver vad du anser dig veta. Jag kan personligen inte erinra mig vad (om något) president Trump sagt specifikt om situationer med incest och våldtäkt, men till skillnad från TDS-sekten sitter jag inte och slaviskt följer allt som Trump skriver och säger. Jag delar ju inte heller Trumps liberala inställning till abort, jag bara konstaterar att han är långt mindre extrem än sin motkandidat i denna fråga och betydligt närmare den amerikanska mitten.
Citera
Igår, 16:07
  #114
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av melvein
Enligt google så är Joe Biden helt okej med abort åtminstone ända fram till förlossningen. Ville bara ge dig chansen att försöka presentera belägg för att Biden inte är fullt så extrem. Vilket du tyvärr misslyckades med. Och det kan inte enbart tillskrivas Bidens senildemens och pedofili, som vi diskuterat tidigare ställde sig ju samtliga demoQrater i senaten bakom ett förslag som utan restriktioner skulle legalisera alla aborter såväl före som efter "fetal viability".


Google din vän!

Eller, om du tror att du redan sitter inne med svaret men hoppas på ett gotcha-moment så är det lika bra att du slutar vänta och skriver vad du anser dig veta. Jag kan personligen inte erinra mig vad (om något) president Trump sagt specifikt om situationer med incest och våldtäkt, men till skillnad från TDS-sekten sitter jag inte och slaviskt följer allt som Trump skriver och säger. Jag delar ju inte heller Trumps liberala inställning till abort, jag bara konstaterar att han är långt mindre extrem än sin motkandidat i denna fråga och betydligt närmare den amerikanska mitten.
Ja, så även donalds, som anser det är värt att rädda mammans liv.
har du något argument som visar detta är ett problem?
För vi vet tex att 90% av aborter sker redan vecka 12.

Såg också data som stödjer min tes om att det blir mer svarta barn, då svarta gör mer aborter än vita.
Och det är värt att notera att svarta är MYCKET MYCKET färre.
Och detta vore ju förödande för våra donalds fans, för det kommer radera ut den vita "rasen" mycket snabbare.
Citera
Igår, 16:11
  #115
Medlem
rotebro-hasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av melvein
Jag delar ju inte heller Trumps liberala inställning till abort, jag bara konstaterar att han är långt mindre extrem än sin motkandidat i denna fråga och betydligt närmare den amerikanska mitten.
Det här är fan Gaslighting. BigDon har senast i måndags sagt att han vill begränsa kvinnors rätt till abort i röda delstater.
Citera
Igår, 16:26
  #116
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-hasse
Det här är fan Gaslighting. BigDon har senast i måndags sagt att han vill begränsa kvinnors rätt till abort i röda delstater.
donalds svamlar svårt, för hen säger både stoppa och fritt och låta delstater bestämma.
Det enda som gör att det blir en av dessa, beror på vem hen står framför för stunden.
Citera
  • 9
  • 10

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback