2024-04-18, 00:10
Bannlyst
Moderaterna har inte fått gjort något vettigt hittills som faktiskt gjort Sverige bättre. Och nu röstar man av någon konstig anledning igenom ett förslag som man kan tro att MP och L författat, dvs könslagen! Får väljarna i vårat land nu upp ögonen för vad partiet Moderaterna egentligen är för parti?

Globalister och liberaler som bara låtsas vara emot massinvandring och hbtq-extremism! Vem styr Ulf Kristersson i denna frågan?

Ångrar ni som röstade på M er? SD tackar nog och tar emot i alla fall.
Citera
2024-04-18, 08:40
Medlem
Intressant att du tror att könslagen skulle vara droppen som fick bägaren att rinna över. Mer pressande borde väl vara alla lögner om satsningar på äldre och bensinen.
Citera
2024-04-18, 09:11
Medlem
arakas avatar
Hade känns mig mer lurad om jag hade röstat på S.
Citera
2024-04-18, 10:31
Medlem
Den som är besviken på (m) går nog snarare till (kd) än till (sd). En enda fråga lär inte avgöra partivalet i alla fall, gör den det har man inte satt sig in i helheten.
Citera
2025-10-18, 09:18
Medlem
Kommer aldrig i livet rösta på socialdemokraterna. Skulle vara om Juholt klev in och tog över, men det lär inte hända, klägget avskydde honom. Fyfan man minns åren med Morgan johansson....

Det här snacket i media att Magdalena Andersson skulle vara så omtyckt tvekar jag på
Citera
2025-10-18, 09:20
Medlem
Varför röstar man på ett lydparti överhuvudtaget? Är det inte bättre att rösta på Sd direkt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in