2024-04-17, 16:23
Moderator
T-80Us avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabbofix
Ah, svartarbete, finns det något mer svenskt!

Svenskar älskar svartarbete.

Det är närmast en nationalsport i Sverige.

Det är möjligt, men det hör inte till diskussionen.

Diskussionen berör att du påstår att du bevisat saker som du i realiteten inte bevisat. Du påstår att zigenare är glada i att arbeta och underbygger det genom att berätta att du ser zigenare syssla med illegal verksamhet. Illegal verksamhet räknas inte som förvärvsarbete.
Citera
2024-04-17, 16:23
Medlem
trickydicks avatar
En illegal bosättning på svensk mark.

Myndigheterna borde gjort nått för längesedan.

Bosättningar i Sverige, vänstern
Bosättningar på Västbanken, vänstern
Citera
2024-04-17, 16:25
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
*Zigenare
Nej, de får nog klassas som bara uteliggare. Zigenare är en hel kultur med kläder, färger, beteende och hela baletten.
Det fanns ingen kultur alls i det aktuella lägret.
Citera
2024-04-17, 16:25
Ser man mellan fingrarna idag kommer zigenarna senare framgångsrikt hävda sin rätt att bo kvar med hänsyn till den långa tid som de redan bott där. Så länge polisen misslyckas med sitt jobb önskar jag se fler aktioner av detta slag. Bra gjort av NMR.
Citera
2024-04-17, 16:29
Medlem
Är väl bara bra att någon tar itu med dessa kriminella ligister. Konstigt att bygglovsregler bara appliceras när det gäller svenskar medan man låter ziggarna göra lite som dom vill utan några konsekvenser.
Citera
2024-04-17, 16:30
Medlem
Blackslayers avatar
Herregud vilken hjälteinsats ni har gjort...
Citera
2024-04-17, 16:30
Medlem
Crabbofixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-80U
Det är möjligt, men det hör inte till diskussionen.

Diskussionen berör att du påstår att du bevisat saker som du i realiteten inte bevisat. Du påstår att zigenare är glada i att arbeta och underbygger det genom att berätta att du ser zigenare syssla med illegal verksamhet. Illegal verksamhet räknas inte som förvärvsarbete.

Normalt ser man inte burksamlande som "illegal verksamhet".

Men för all del, vi kan läsa in följande när vi ser en zigenare samla burkar:

1 - Trevligt att se att zigenare inte lever på bidrag! Vilket en del felaktigt påstår.
2 - Trevligt att se att zigenare inte stjäl! Vilket en del felaktigt påstår.
3 - Trevligt att se att zigenare inte är lata! Vilket en del felaktigt påstår.

Sen får vi hoppas att Sverige kan göra mer för att möjliggöra arbete för zigenare framöver samt se över möjligheterna för ett annat boende än tältläger

Jag tror jag pratar för alla på Flashback när jag säger - zigenare är välkomna till Sverige, hoppas ni ska trivas!
Citera
2024-04-17, 16:31
Medlem
HenrikLarsson99s avatar
Tycker det var bra gjort hörni man ska inte svina ner i skogen sådära, dom borde teama upp med Greta-gänget eller våtmarkarna för att skydda våra skogar. Hur kul tror ni det är att ha ett jädra zigenarläger på ens mark och saker börjar försvinna från ens gård. Sen att kalla zigenare för uteliggare är att svärta ner uteliggares rykte, dom hade ju hyddor dära.
Citera
2024-04-17, 16:32
Medlem
Crabbofixs avatar
Sverige har ju haft zigenare i över 500 år.

Bevara Sverige Zigenskt!
Citera
2024-04-17, 16:32
Avstängd
Statsminister2030s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Anekdotisk bevisföring är väldigt vanskligt för att dra slutsatser. Det var därför jag frågade om statistik.

Och även om man med statistik kan visa att det vid alla misshandelsdomar under en viss tidsperiod är så att kvinnor i snitt fått väsentligt lägre straff så bevisar det fortfarande inte din tes, eftersom det precis lika gärna kan betyda att kvinnor använder lindrigare våld. Enbart brottsrubriceringar är alldeles för grovt för att göra en sådan jämförelse. Överlag är också misshandel ett vanskligt brott att jämföra. Dels för det jag skrev ovan, men också för att män i högre grad är större och starkare än sin motståndare vid misshandel, av den enkla anledningen att män generellt tillhör den större och starkare delen av befolkningen.

I det fall du hänvisar så togs det med beräkningen att gärningspersonen var förståndshandikappad.

Och i fallet NJA 2015s948 var det en man som hade samlag med en fjortonårig tjej. Han dömdes också för sexuellt utnyttjande av barn istället för våldtäkt mot barn.

Jag gjorde bara en snabb slagning på statistik och fick då fram statistik från 91-95, men som ändå bekräftade det jag skrev.

Du vet lika väl som nog att I det här jävla landet så finns det statistik på allt, utom det som är intressant dvs om saker som hur jävla mycket skit araber, negrer och zigenare ställer till med, hur kvinnor särbehandlas i domstolar, intelligens kopplad till etnicitet och kön osv. Eller självklart kan myndigheterna ta fram statistik på detta med, men det kommer aldrig bli officiellt.

Min far var politiker på väldigt hög nivå. Folk skulle skita ner sig om de såg de siffrorna och procentsatserna som han presenterade för mig. Vi har importerat över 1 miiljon fullständigt odugliga människor.
Citera
2024-04-17, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niggers
Nmr ge sej på brottslingar . Vad är du ledsen i ögat över?
Dom ger sig på svagare människor, men de vågar ej ta tag i det riktiga problemen, hojta till när de vågar sig på gängkriminella som förpestar samhället...
Citera
2024-04-17, 16:34
Medlem
Gillar att zigenarna sa nått i stil "Vi sköter oss och städar efter oss".

För någon månad sedan så postades ett klipp från en snubbe som filmade lägret, det låg skit och skräp överallt, lägret luktade soptipp. Det såg fullkomligt förjävligt ut.

Sånt här vill vi inte ha i våra Svenska skogar. Bra att någon försöker få bort dem.
Dom ska inte vara där och skita ner. Om folk har problem med det så tycker jag att folk kan öppna sina hem och låta dom bo där. Öppna era hjärtan!
Senast redigerad av korvstofft 2024-04-17 kl. 16:40.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in