Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-15, 21:03
  #1
Avstängd
Fabianzzos avatar
Har aldrig haft skit för mig, så har aldrig behövt "komma undan" med något. Vad är det sjukaste du har kommit undan med?
Citera
2024-04-15, 21:08
  #2
Medlem
OneTaps avatar
somna i en vatten rutsch kana på fyllan över natten o vakna på morgonen o smög ut :P hade säkert blivit anmäld för olaga intrång om dom märkt nåt men då hade man turen med sig =)
Citera
2024-04-15, 21:18
  #3
Medlem
MinKilleHarTjejs avatar
Som normsnygg tjej med svenskklingande efternamn kommer man undan med oförskämt mycket. Är väldigt skötsam och städad idag till skillnad från i min ungdom. Finns en hel del jag egentligen borde fått sota för. Ex köra bil utan körkort, flyttat pengar mellan olika ställen och massa andra dumheter. Och ja, jag vet att det var idiotiskt!
__________________
Senast redigerad av MinKilleHarTjej 2024-04-15 kl. 21:20.
Citera
2024-04-16, 19:14
  #4
Medlem
Bret-Harts avatar
Massa dumheter som man gjorde som ungdom, framför allt när jag och min polare tog bort locket på en sån där grå stolpe med svart lock på som användes för telefonlinjerna på den tiden, inte nog med att vi tog bort den, vi drog ut alla kablar vilket resulterade i att hela kvarteret där vi då var, blev utan telefoner detta var 1996 så mobiler var det inte alla som hade.
Vi torskade visserligen men hävdade att vi lyfte locket och kablar och allt annat hade följt med och de trodde oss otroligt nog.
Några veckor senare var jag nere hos farsan där han bodde och såg att de hade börjat sätta lås på de stolparna, kanske var det på grund av mig oh min dåvarande polare, varje gång jag ser en sån stolpe med lås fortfarande så kan jag inte låta bli att le lite.
Citera
2024-04-16, 19:19
  #5
Medlem
Hade sex med min bästa kompis kille i samma säng som nästa kompisen sov. Hon vaknade och jag och snubben lyckades övertyga henne om att hon drömt att jag och hennes kille hade haft sex.

Ungdomssynd.
Citera
2024-04-16, 19:20
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MinKilleHarTjej
Som normsnygg tjej med svenskklingande efternamn kommer man undan med oförskämt mycket. Är väldigt skötsam och städad idag till skillnad från i min ungdom. Finns en hel del jag egentligen borde fått sota för. Ex köra bil utan körkort, flyttat pengar mellan olika ställen och massa andra dumheter. Och ja, jag vet att det var idiotiskt!
Håller med om detta. Djävlar vad man har flugit under radarn vid olika tillfällen pga etniskt svensk kvinna.
Citera
2024-04-16, 19:22
  #7
Medlem
Gjort bomber och råkat spränga bort en bit (iofs en jätteliten bit) av en kyrka.
Citera
2024-04-16, 22:08
  #8
Medlem
MinKilleHarTjejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Håller med om detta. Djävlar vad man har flugit under radarn vid olika tillfällen pga etniskt svensk kvinna.

Fruktansvärt klandervärt!

Folk kan som tur är förändras till det bättre. Från att ha varit i stort sett gränslös, till att knappt gå mot röd gubbe
Citera
2024-04-28, 21:24
  #9
Medlem
bunjackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Gjort bomber och råkat spränga bort en bit (iofs en jätteliten bit) av en kyrka.

Gud bevare dig även om du inte bevare guds hus
Citera
2024-04-28, 21:25
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bunjacken
Gud bevare dig även om du inte bevare guds hus
Tack!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback